Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko enää paksumpi olo olla...

23.01.2008 |

Blaa... tää turvotus ei vaan laske, ei sitten millään! Olo on tosi raskas, ja koko keho on ihan väsynyt. Ei se ihme, kun joutuu näin paljon lisäkiloja kantamaan. =( Viimeisten kolmen viikon aikana on siis pamahtanut 6kg nesteitä, ja painoa oli jo valmiiksi +12kg...

Todella väsynyt ja voimaton olo ollut koko päivän. Tylsää! Ja silti nukun tosi huonosti.

PESÄNRAKENNUSTA ei kyllä täällä ole edes suunniteltu. Pinnasängyn, hoitopöydän ym. olen kyllä kasannut jo ajat sitten, mutta muu kämppä on kaaoksessa ja tila loppuu kesken. Onneksi viikonloppuna kävi vieraita, et oli pakko siivota.

p02p06, tervetuloa takaisin! =)

LIITOSKIVUT vaan vaivaavat täälläkin, etenkin iltaisin on todella tuskallista esim. nousta ylös sohvalta, eikä kävelykään mitään herkkua ole.

SUPISTUKSET ovat hävinneet johonkin... Aiemmin tuli vähintään joka ilta useampia, mutta nyt ei ole pariin päivään ollut mitään tuntemuksia. Tänään tosin kävin aamupäivällä kävelyllä ja vartin jälkeen alkoi pistää vatsasta, eikä loppunut ennen kuin pääsin kotiin (etanan vauhdilla...) Mutta niitä menkkamaisia kipuja ei ole ollut.

IITULIIlla ja CRY-BABYlla on ainakin ollut vihlontaa, tutulta kuulostaa. EIkös ne vain ole kohdunsuun kypsymisestä ym. johtuvia? Mulla oli tuollaista vihlontaa todella paljon (ja todella kipeää!) mutta kohdunsuussa ei siltikään mitään muutoksia.

KOKOARVIOISTA Mites täällä tuntuu kaikilla olevan tehty kokoarvio ja ultriakin vielä tässä vaiheessa? Mä en ole saanut minkäänlaista arviota missään vaiheessa, mutta kaipa sieltä sitten ihan " normaali" kokoinen vauveli on tulossa.

MIELITEOISTA Tällä hetkellä vihreät Granny smith-omput ja jäätelö!!! (siis erikseen). Ruokahalu on muuten vähän hukassa, tänäänkään en ole syönyt lämmintä ruokaa lainkaan, kun mikään ei maistunut.

RAUDASTA sen verran, että mulla ainakin terkka suositteli, että jatkan raudan syömistä synnytyksen jälkeen, koska siinä saattaa menettää verta, joten veriarvotkin laskevat helposti. Eikä siinä vaiheessa kaipaa yhtään ylimääräistä väsymystä!

APTEEKISTA ajattelin ostaa särkylääkkeiden, Bepanthenin ja/tai Lansinohin lisäksi keittosuolaliuosta ja vauvalle panadol-suppoja tms, ihan vaan varalle.

Onpa monella jo 38. viikko! Tsemppiä kaikille, joilla pian h-hetki koittaa! Itse saan varmaan vielä odotella, kun viime viikolla ei ollut kohdunsuussa mitään muutoksia...

täysikuu ja tytär 36+3

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla