Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ruoansulatusongelmia muilla?

08.05.2007 |

Onko teistä kenelläkään muulla ilmennyt jokapäiväisiä suolentoimintaongelmia raskauden kanssa? Ensimmäisessä raskaudessa en muista tällaisesta kärsineeni, mutta nyt on kamalat ilmavaivat päivittäin ja välillä kova, välillä totaalilöysä vatsa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia on mulla ainakin aina koko raskauden ajan. Nyt menossa kolmas. Mulla on tosin vain ummetusta, joten jos sulla välillä toimii niin hyvä. Olen kyllä kokeillut kaikkea: Paljon kasviksia, ruisleipää, nestettä, erilaisia " lääkkeitä" . Apteekissa on monia valmisteita, joita voi käyttää myös raskauden aikana, kannattaa kysyä. Olen kokeillut ainakin Levolac:a, Agiocur rakeita, Relatippoja, kaikki on auttanut hetken, mutta ilmeisesti elimistö tottuu ja " apujen" vaikutus lakkaa.

Onneksi mulla on jäljellä " enää" vajaa kolme kuukautta, joten loppusuoralla ollaan. Kiloja vaan kertyy runsaasti, myös tämän ongelman takia, mutta onneksi mulla ainakin vaivat loppuu kun pikkuinen on ulkona...

Vierailija
2/3 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa närästystä, joka yltyy näläksi heti kun ruoka on pikkuisenkaan mennyt alas, eli koko ajan pitäsi syödä jotain. Jos ei syö, niin alkaa oksettamaan.

Mikään ruoka ei tunnu hyvältä, ja kaikki jää tuohon vatsalaukkuun lähtemättä kunnolla liikkeelle. Ummetusta ja löysyyttä välillä, ihan kuten kirjoitit.

Ilmavaivoja aivan kamalasti ja myöskin röyhtäyttää ihan koko ajan..

Loistava olo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen olo kuin aina menkkojenkin aikana eli maha ei meinaa toimia ollenkaan > ilmavaivoja. Kai pitäis vielä yrittää liikkua enemmän jos se saisi " massaa" liikkeelle, mutta kökkö olo on ja vasta aivan aluillaan koko raskaus (rv4+6)