Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tekevät usein minulle tämän?

Vierailija
23.01.2008 |

Eli ensin lupaava pohjustus ja saalistus, sitten sutinaa ja jälkeenpäin n kk verran lupailevaa jatkoa mutta sitten homma lassahtaa.

Itsekin kyllä hiukan vähennän yhteydenpitoa, koska tuntuu että toinen ei ole niin innokas enää. SIt vaan selittelemättä yhteydenpito kuolee..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et vaikuta vakavasti varteenotettavalta puolisoehdokkaalta?

Vierailija
2/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla itelläkin into usein lopahtaa siinä main ja sitten vaan harvemman yhteydenpitoa kun ei enää nappaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin mies ottaa etäisyyttä mutta siitä parikuukautta, niin haluais olla taas yhteydessä... soudetaan ja huovataan..

Vierailija
4/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miehet kiinnostuvat siitä kuvasta, minkä sinusta saavat, mutta eivät sinusta itsestäsi.

Yleensä (varsinkin vähän tyhmät) miehet kiinnostuvat enimmäkseen kivoista bimboista, joita voi kusettaa.

Vierailija
5/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

törmänny miehiin, jotka eivät vaan halua sitoutua.

parempaa onnea tulevaisuudessa.

Vierailija
6/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä tarkennuksia...

Vierailija
7/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet heille vain seksin tyydyttäjä. He kokevat sinut huorana.

Vierailija
8/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyse aina ole siitä, että antaisin liian nopeasti. Toisinaan myös minä saatan olla suhteen viilentäjä, mutta minä en koskaan lopeta suhdetta selittelemättä.

Olen tullut siihen tulokseen, että vedän puoleeni sitoutumiskyvyttömiä ikisinkkuja.

Vierailija
9/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä 1-2 kk.

vaikka te jotkut naiset kuvittelette miehen " odottavan" , niin todellisuudessa mies paneskelee muita naisia sillä aikaa, kun odottaa, että uusi suhde alkaisi antaa

Eli ei johdu siitä, että ap olisi antanut liian pian, miehet olisivat kuitenkin sen seksin jostain hakeneet, elleivät nyt ihan toivottomia ole, jotka eivät saa ketään

Vierailija
10/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaisia lunttuja te olette, millaisia vonkaajia ukkonne ovat, mutta normaali ihminen voi pari kk ihan hyvin odottaa.

Vierailija
11/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän siitä suhteestakaan mitään tulisi!

Vierailija
12/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kun on menty sänkyyn, iskevät uudenlaiset tunteet peliin, eikä näe enää objektiivisesti.

Vierailija
13/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeaa suhdetta (yhtä yötä), seksikumppania ilman pitempi aikaista sitoutumista tai pitkää suhdetta, jonka eteen tehdään töitä... Ja sitten kai vaatii molemmilta samansuuntaista intressiä, minkälaista suhdetta ollaan rakentelemassa. Jos haluaa vain pientä sutinaa, niin jaksaako touhuta kuukautta sen sutinan eteen?

Vierailija
14/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en heti antanut. Ja jos joku mies ei kyennyt kahta kuukautta odottamaan, niin sitten minä en halunnut sitä. Eipä tarvinnut enää turhille jätkille jakaa.

Vierailija
15/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin liian nopea sänkyyn meno vie viehätyksen pois. Tosi monet kyllä todellakin paneskelevat muita niin kauan kuin uusi ehdokas on riittävän " vakaalla pohjalla" . Mutta nopeakaan antaminen ei takaa sitä, etteikö niitä muita olisi, pikemminkin takaa sen, että niitä uusia tulee vielä. Tai että sinä olet joku, jota naidaan sillä aikaa kun etsitään jo seuraavaa.

Vierailija
16/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ITSE etsii KUMPPANIA, niin miksi sitten antaa ymmärtää olevansa vain sutinaa vailla? Siitähän ne ongelmat tulee, kun toinen polkee kuukauden, pari ja jatkaa matkaa - ja toinen olisi halunnut opetella tuntemaan toisen ja seurustella.

Ei kande olla liian helppo, jos ei halua särkeä sydäntään tai tuntea itseään vain käyttöpeliksi.

Vierailija
17/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt voidaan sopia säännöistä? Jotain pientä, ei mitään vakavaa? Katsotaan mitä tapahtuu? Rakennetaan jotain kestävää ja tehdään töitä sen eteen?

Vierailija
18/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuneena muutaman viikon kauemmin? Jos se mies on oikeasti kiinnostunut, se ei käy nussimassa vierasta lihaa. Miehetkään eivät ole eläimiä.

Vierailija
19/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla monikin monta vuotta kestänyt pitkä seurustelusuhde on miltei heti alkanut seksillä. Ei se naisen " helppous" mitään merkkaa, jos mies on oikeasti naisesta kiinnostunut ja haluaa olla tämän kanssa.

Olet vain tavannut vääriä tyyppejä, siinä kaikki. Ei näissä hommissa tartte alkaa taktikoimaan ja pelailemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan