Miksi miehet tekevät usein minulle tämän?
Eli ensin lupaava pohjustus ja saalistus, sitten sutinaa ja jälkeenpäin n kk verran lupailevaa jatkoa mutta sitten homma lassahtaa.
Itsekin kyllä hiukan vähennän yhteydenpitoa, koska tuntuu että toinen ei ole niin innokas enää. SIt vaan selittelemättä yhteydenpito kuolee..
Kommentit (19)
mulla itelläkin into usein lopahtaa siinä main ja sitten vaan harvemman yhteydenpitoa kun ei enää nappaa.
ensin mies ottaa etäisyyttä mutta siitä parikuukautta, niin haluais olla taas yhteydessä... soudetaan ja huovataan..
eli miehet kiinnostuvat siitä kuvasta, minkä sinusta saavat, mutta eivät sinusta itsestäsi.
Yleensä (varsinkin vähän tyhmät) miehet kiinnostuvat enimmäkseen kivoista bimboista, joita voi kusettaa.
törmänny miehiin, jotka eivät vaan halua sitoutua.
parempaa onnea tulevaisuudessa.
Olet heille vain seksin tyydyttäjä. He kokevat sinut huorana.
eikä kyse aina ole siitä, että antaisin liian nopeasti. Toisinaan myös minä saatan olla suhteen viilentäjä, mutta minä en koskaan lopeta suhdetta selittelemättä.
Olen tullut siihen tulokseen, että vedän puoleeni sitoutumiskyvyttömiä ikisinkkuja.
seksiä 1-2 kk.
vaikka te jotkut naiset kuvittelette miehen " odottavan" , niin todellisuudessa mies paneskelee muita naisia sillä aikaa, kun odottaa, että uusi suhde alkaisi antaa
Eli ei johdu siitä, että ap olisi antanut liian pian, miehet olisivat kuitenkin sen seksin jostain hakeneet, elleivät nyt ihan toivottomia ole, jotka eivät saa ketään
En tiedä millaisia lunttuja te olette, millaisia vonkaajia ukkonne ovat, mutta normaali ihminen voi pari kk ihan hyvin odottaa.
niin eihän siitä suhteestakaan mitään tulisi!
Mutta sitten kun on menty sänkyyn, iskevät uudenlaiset tunteet peliin, eikä näe enää objektiivisesti.
nopeaa suhdetta (yhtä yötä), seksikumppania ilman pitempi aikaista sitoutumista tai pitkää suhdetta, jonka eteen tehdään töitä... Ja sitten kai vaatii molemmilta samansuuntaista intressiä, minkälaista suhdetta ollaan rakentelemassa. Jos haluaa vain pientä sutinaa, niin jaksaako touhuta kuukautta sen sutinan eteen?
kun en heti antanut. Ja jos joku mies ei kyennyt kahta kuukautta odottamaan, niin sitten minä en halunnut sitä. Eipä tarvinnut enää turhille jätkille jakaa.
niin liian nopea sänkyyn meno vie viehätyksen pois. Tosi monet kyllä todellakin paneskelevat muita niin kauan kuin uusi ehdokas on riittävän " vakaalla pohjalla" . Mutta nopeakaan antaminen ei takaa sitä, etteikö niitä muita olisi, pikemminkin takaa sen, että niitä uusia tulee vielä. Tai että sinä olet joku, jota naidaan sillä aikaa kun etsitään jo seuraavaa.
mutta jos ITSE etsii KUMPPANIA, niin miksi sitten antaa ymmärtää olevansa vain sutinaa vailla? Siitähän ne ongelmat tulee, kun toinen polkee kuukauden, pari ja jatkaa matkaa - ja toinen olisi halunnut opetella tuntemaan toisen ja seurustella.
Ei kande olla liian helppo, jos ei halua särkeä sydäntään tai tuntea itseään vain käyttöpeliksi.
Kai nyt voidaan sopia säännöistä? Jotain pientä, ei mitään vakavaa? Katsotaan mitä tapahtuu? Rakennetaan jotain kestävää ja tehdään töitä sen eteen?
kiinnostuneena muutaman viikon kauemmin? Jos se mies on oikeasti kiinnostunut, se ei käy nussimassa vierasta lihaa. Miehetkään eivät ole eläimiä.
Kyllä mulla monikin monta vuotta kestänyt pitkä seurustelusuhde on miltei heti alkanut seksillä. Ei se naisen " helppous" mitään merkkaa, jos mies on oikeasti naisesta kiinnostunut ja haluaa olla tämän kanssa.
Olet vain tavannut vääriä tyyppejä, siinä kaikki. Ei näissä hommissa tartte alkaa taktikoimaan ja pelailemaan.
Eli et vaikuta vakavasti varteenotettavalta puolisoehdokkaalta?