Lue keskustelun säännöt.
LUNTA, IHANAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (3)
Jo useamman kerran on ensin luvattu räntää ja lunta ja sitten peruttu, ei tänne nytkään varmaan lunta tule ;D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä mökki Joensuuun suunnalla ja pohdin tänään, että sataakohan siellä lunta. Tahtoo mökille.
Kovasti odotellaan koska satais...