***2010 vauvatoiveet vko4***
kaikki vanhat ja uudet kirjoittelemaan=) minun täytyy nyt häipyä vähäks aikaan koti hommiin ku lapset katsoo pikku kakkosta;)
Kommentit (12)
paitsi et tuo vauvakuume vaan kasvaa;( kiitos vaan kysymästä=) myö asustellaan lappeenrannan lähistöllä. on tosiaan kiva et talvi tuli...kun on lapset ja koira ei tuota kuraa kaipaa;)
meitä on vielä vähän mutta toivottavasti porukka kasvaa=)
äiti 26v, poika lauantaina 3½v ja tyttö ylihuomenna 2v3kk. (+isi 29v ja koira 7v.)
Eipä näytä olevan kovin paljon vauvasta ennakkoon haaveilevia...
Mä asun Oulussa ja tännekin tuli lumi vasta tällä viikolla! Tänään kummitytön 4v-synttäreille ja ajattelin raahata miehenkin mukaan. Se ei hirveesti välitä lastenjuhlista, mutta leikki-ikäinen vois saada sille aikaan lapsikuumeen...
Vauvakuume on vahva, mutten silti vielä haluaisi edes tulla raskaaksi. Ajatus omasta lapsesta on alkanut jo vähän pelottamaan, osaataankohan me kasvattaa se hyvin, jääköhän meille yhtään omaa aikaa, saadaanko nukkua öisin...
Talvista tammikuun loppua kaikille!
tämä viikko on mennyt työn, koulun, kokkailun ja leipomisen ristitulessa. olen siis ammattikouluopiskelija ja keräämme luokkaretkirahaa. leipomuksia on myyty ja hiihtokilpailuissa käyty makkaraa paistamassa. juttelin koulukavereiden kanssa vauvakuumeesta ja sielläkin jo kaksi ovat maininneet että ois oma nyytti kiva. tosin ovat minua monta vuotta nuorempia, joten mikään kiire ei heillä ole.
asustelen täällä pohjois-pohjanmaalla ja täytän ensi viikolla 27v. mies on 37v ja minulla 7v tyttö ja 5v poika edellisestä avoliitosta. lisäksi pakkaa ovat sekoittamassa kaksi kissaa ja ikivanha koira.
jatkakaapa jutustelua....
mies pääs puol neljä töistä ja yleensä soittaa heti ku pääsee mut nyt ei oo kuulunu mitään eikä vastaa ku yritän soittaa...tietyst sitä heti ajattelee et on sattunu jotain=(
se siitä...poika tos kiukkuaa joten kirjoittelu jää nyt vähiin...ja lisää pitäis viel saada noita kiukku pyllyjä;)
no se ukon ryökäle oli eilen jäänyt ylitöihin mut ei sit minulle viitsinyt ilmoittaa...argh!
tänne ei mitään ihmeitä...lasten kans oon taas keskenään kotona ku mies talon purku hommissa...jos vaik sit pääsis kesäl rakentamaan uutta=)
huomenna olis yhdet viis vuotis synttärit kaverin pojalla ja pitäis vissii yrittää siivotakkin=(
äiti 26v, poika huomenna 3½v ja tyttö tänään tasan 2v3kk (+mies 29v ja koira 7v)
mie olen yövrossa ja taas kaikenlaisia..Tyttö tuli nuhaan, ovat iskän kanssa kotona lämpöisess peiton alla,kun mä täällä kaikkien potilaita vastaan ottamassa..
Ihana päivä oli, tein pitkän lenkin ja ihan virkistyi!!
Ollaanhan kuulolla siskot;)
krisse
p.s meidän neiti täyttää kohta 3v!!!!2.2:=)
onko tyttö vielä kovasti kipeä? myö ollaan oltu ihmeen terveitä..kop kop;) mies kyllä makaa nyt flunsassa vaik on aika harvoin kipee.
lähden kohta lasten ja kahden serkku tytön (9v ja 13v) ulos syömään=)
hauskaa sunnuntai päivän jatkoa kaikille=)
milloin olis tarkoitus ruveta yrittämään vauvaa? meillä 03/09 eli alkuvuodesta 2010 sais syntyä=) voi olla et ehkäisy jää jo aiemmin pois mut ei sit varsinaista yrittämistä;)
Voi,että on upeet ilmat,kun aurinko paistaa!!!!!
Mamiko**Tytöllä nenä vuotaa ja pientä yskää, ei onneksi lämpöä..Oltiin silti vkolla pari pv kotona isukin kans vuorotelle,mutta samaan tahtiin neiti painoi kuin aina ennenkin;)!
Mulla on ollut kans vähän yskää, tai siis jo pidempään..Mä sain sitten vihdoin aikaseks mennä lääkäriin ja huomenna pitäs sitten työpäivän jälkeen mennä keuhkokuvaan:/
Mites muut?
Niin,Mamitsu:)kyseli yrityksen aloituksesta...Meillä ei tarkkaa tietoa ole, mutta varmaan 2009 joulukuu aikaisintaan..Mitään ei sais kyl liikaa suunnitella:/Kai mä pelkään jotain karmaa..Ekaa yritettiin 4kk ,mut sitten sain km ja sit pari kk tulin esikoisesta raskaaksi, eli 6kk kaikkineen..Mä vaan mietin,et tavallaan kun keväällä 2010 valmistuu ois kiva olla hetke töis et ehtis kerään kunnon äitiyspäivä rahat...Sitten ei ois kiire töihinkään.
Tytöstä kun lähdin niin aikaisin töihin:/ja sitten kouluun ...
Mut jos luoja suo niin varmaan sitten?syys-talvi vauva 2010?:)..
Mites muilla ois pohdinnassa?:)
Haleja kaikille!!
krisse
me aletaan yrittämään vuoden 2009 alkupuoliskolla, eli vauva syntyisi 2009 lopulla tai jos alku venyy niin sitten syntyisi 2010 alussa. tänään taas mietittiin nimiasioita. ihan hullua miettiä sellaista mikä siintää vasta kahden vuoden päässä. miestä olen myös alkanut pikkuhiljaa koulimaan vauvaperheen tavoille. =) kertonut hänelle ja valistanut häntä sellaisissa asioissa jotka tulevat muuttumaan jos ja kun vauva tulee taloon. saa aloittaa henkisen valmentautumisen jo tässä vaiheessa. kiinnostuneena on kiltisti kuunnellut.
Nanonyymi: Itsekin luen miehelle juttuja vauva-lehdestä, huudan sitä katteleen vauvamasujen ja vauvojen kuvia netistä ja yritän pohtia yhdessä, miten elämä muuttuu, ku vauva tulee. Ja eilen viimeksi kovasti mietin nimiasioita. :D Luotan siihen, että hiljaa hyvä tulee ja mies on itsekin todennut, että hänen pitää ensin rauhassa tottua ajatukseen lapsesta, ennen kuin on valmis yrittämään.
Kristina: Keuhkokuva pitää ottaa, aika hurja yskä! Toivottavasti ei mitään pahempaa oo taustalla.
Mä taidan lopettaa pillerit tän kierron jälkeen tai ainakin jälleen kerran vaihtaa merkkiä... Mieliala on ihan maassa ja kiukuttelen koko ajan. Taukoviikolla jo huomaa, että olo on paljon parempi, joten taitaa noista hormoneista johtua. Ehkäisy jätetään kokonaan pois suunnilleen vuoden päästä, niin ehdin valmistua ja olla töissäkin hyvän aikaa ennen äitiyslomaa. PCO:n vuoksi en vaan taida tulla ihan luomuna raskaaksi, joten vuoden 2009 lapseen en usko.
kiva**MAMIKO ,kun olit laittanut kasan alulle!Mites pyyhkii?:)
Ihanaa ,talvi saapui sittenkin!Ainakin Pirkanmaalle,mistäs muut olivatkaan??:)Neidin kanssa on kelkkailtu ja lasketeltu pulkalla ja muutama lumilyhtykin saaty tehtyä!:)Jos vain vielä vähän aurinkoa saisi niin MYCKE FINT!;)
Harmi vaan,kun itse pitää olla melkein koko päivä töissä..Voi vaan katsella aina kahvilla ikkunasta ja huokailla..Onneks neidillä tulee hoidossa sitten oltua ulkona..
Kovasti ollaan 3v-kutsukortteja askarreltu..Ajattelin laittaa prinsessa-teemailua viime vuotisen Nalle Puh teeman sijaa;)!
Kuume kaihertelee--enempi ja vähempi.Kaiken kiireen keskellä se aina hetkeks helpottaa..Ja ihan vielä ei ole ihan niin polttava..Mutta jännityksellä oottaa sitä 2010 lähenemistä;)hih!
Mutta haleja kaikille ja mukavaa vkon jatkoa
krisse