Oletko tietoisesti (tahallaan) ajanut alkoholin vaikutuksen alaisena autoa?
Enkä nyt tarkoita "aamukrapulaa".
Miksi lähdit ajamaan ja menikö kaikki ongelmitta?
Täällä voi tunnustaa tällaisenkin asian pelkäämättä.
On tää vaan niin mahtava saitti.
Kommentit (24)
En, sillä hoidan asiani niin, että ei ole minkäänlainen tarvis lähteä rattiin puolikuntoisena.
Kerran melkein oli puolipakko, mutta sain järjestettyä asiat muuten. Tietoisesti en lähtisi ajamaan alkoholin vaikutuksen alaisena.
👀😳
Opin autokoulusta, että se on kiellettyä. Se on myös tosi vaarallista. Kaikille.
En haluaisi kontolleni sitä liikenneonnettomuutta.
En, en edes aamukrapulassa.
En ole juonut alkoholia enää reiluun pariin vuoteen ja nyt tuollaista asiaa ei tarvitse ajatellakaan. En oikein keksinyt enää mitä iloa alkoholista minulle olisi, joten lopetin sen juomisen.
Muutaman kerran, ei tullut ongelmia. En välitä yhteiskunnan säännöistä paskaakaan, ne on tehty nysvääjiä varten.
Sellaista pakkoa ei ole, että lähtisin ajamaan muistissa.
Helppo vastata nainsena EN !Ei ajokortia,ei autoa ja koksaan niitä ei olisi ollut varaa hankkia. Onneksi Helsinki on hyvä julkinen liikenne.Metrolla päsee sujuvasti nopeasti Vaikka Espoosen asti.Yö linja autot aamu yön tuneille asti.Ei tarvitse edes taksia käytää.
Yhden ainoan kerran elämässäni olen kolmen viinilasillisen jälkeen hakenut puolisoni mökkipaikkakunnan toiselta laidalta. Ajelin yksin peltojen välissä kulkevaa tietä, eikä ainuttakaan vastaantulijaa koko matkalla.
Niin kauhea morkkis tuosta, ettei ikinä enää.
Tunnen muutaman perheellisen ihmisen, jotka kuskaavat omia ja muiden lapsia maistissa ollessaan. Itse he sanovat, että ovat tarkkoja ja eivät juo sen promillerajan yli. Mielestäni tuollainen on juopon selitys ja kun sain asian tietooni, niin meidän lapset eivät menneet heidän kyytiin enää. Lapset tietävät syyn asiaan.
Joo oon siirrelly autoo mökin pihassa. Joskus kovassakin kännissä.
Pakko ollut ajaa kun työvuoro. Olen taksikuskina.
Satunnaisesti, käyn yleensä hakemassa olutta tai tupakkia lisää lähikaupasta. Kyllähän lähikaupassa saa käydä pienissä jurreissa. Mielestäni tämä lukee ihan suomen laissa.
Vierailija kirjoitti:
Yhden ainoan kerran elämässäni olen kolmen viinilasillisen jälkeen hakenut puolisoni mökkipaikkakunnan toiselta laidalta. Ajelin yksin peltojen välissä kulkevaa tietä, eikä ainuttakaan vastaantulijaa koko matkalla.
Niin kauhea morkkis tuosta, ettei ikinä enää.
Mitä olisi tapahtunut, jos et olisi hakenut? Jos puoliso olisi tullut vaikka taksilla? Minä en olisi edes ajatellut rattiin lähtemistä kolmen viinilasillisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi autoa piti siirtää? En oikein ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen alle oli jäänyt vaikka lapsi tai eläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo? Nurtsi pitää leikata sieltä auton altakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sen alle oli jäänyt vaikka lapsi tai eläin.
Osaan mä sen verran kattoo ettei oo muksut pihassa kun siirtelen. Ja koira on tuetysti kiinni mökillä. Se lähtee muuten sen siliän tien eikä tuu takasin. Ajokoira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauhea morkkis tuosta, ettei ikinä enää.Mitä olisi tapahtunut, jos et olisi hakenut? Jos puoliso olisi tullut vaikka taksilla? Minä en olisi edes ajatellut rattiin lähtemistä kolmen viinilasillisen jälkeen.
En minäkään, jos kyseessä olisi ollut jokin rahtusenkin vilkkaampi paikkakunta. Mutta tuolla tiellä ei päivisinkään liiku juuri ketään yöajasta puhumattakaan. Ei myöskään takseja. Mieheni olisi kävellyt tuon 15 kilsaa.
Mut joo, kuten sanottu, morkkiksesta kärsin jo. Sormenheristely ei anna asiaan lisäarvoa.
En ole. En ole edes ajatellut ajaa, jos olen juonut tai olisi mahdollista, että alkoholia olisi vielä veressä.
En ole mikään kurja juoppo.