Vaatteita millä jenkkakahvat ja pieni pömppis piiloon?
Häpeän niitä, en tahdo löytää omasta vaatekaapista enään päälle laitettavaa.
Kommentit (33)
Minulla pieni pömppis ja jenkkaa. Ostin juuri tiukat alaspäin kapenevat farkut ja ohutta materiaalia olevan, liehuvan ja alaspäin levenevän paidan. Tadaa! Olen hoikka! Ja peppu kuitenkin on kuosissa, joten ei hätää :D
Nro 16 tässä. Miksi alapeukku? Mä en ymmärrä. Rasva kertyy erilailla joo mutta ei se tarkoita sitä etteikö sitä voisi saada pois, sieltäkin mistä se viimeisenä lähtee. Tiedän että paikallista rasvanpolttoa ei ole olemassakaan. Joo ja olen kans sitä mieltä että semmoinen kroppa missä on hyvä olla. En nyt oikein saanut selvää että onko ap muuten tyytyväinen. Mutta sitä mieltä olen edelleen että kannattaa jotain tehdä tai miettiä mitä on tapahtunut, ettei ole vuoden päästä sama ongelma edessä. Mulle se on sellainen missä mikään ei hölsky tai roiku ja että mahdun nätisti noihin kaapissa odottaviin vaatteisiin, jotka kokoa xs/s ja 34/36. Tämä vararengas tässä keskivartalossa tuntuu ällöttävältä, allit hölskyy, löydä ahdistaa, tuntuu että olen hyllyvää hyytelöä. Mulla on ollut sellainen aika tyköistuva tyyli, en diggaa teltoista, joten kaapissa on vaatteita joita ei kannata laittaa päälle ennen kuin saan tuon keskivartalon kuosiin taas ja painoa alaspäin. 58 kiloa nyt, tavoite 51.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:51"]
Rasva kertyy erilailla joo mutta ei se tarkoita sitä etteikö sitä voisi saada pois, sieltäkin mistä se viimeisenä lähtee.
[/quote]
Ihmisellä myös kuuluu olla rasvaa, ei ole terveellistä hankkiutua siitä kokonaan eroon. Ei sitä ole tarkoitus sulattaa kaikkea pois.
Vaikka kuinka aloittaisi kuntoilun ja korjaisi ruokavaliota, johonkin pitää pukeutua sinä aikana kun kilot eivät ole vielä pudonneet. Lisäksi veikkaan, että ap saattaa itsekin olla tietoinen tarpeesta pudottaa painoa - jos sellaista tarvetta siis on; vyötäröllähän _voi_ olla paljon kamaa myös ilman grammankaan ylipainoa jos vain vartalotyypiksi on osunut geeneissä omenavartalo.
Hei ap,
Satsaa kunnon tukeviin alusvaatteisiin ja laadukkaisiin päällysvaatteisiin. Kokeile esim. sellaisia merkkejä kuin Gerry Weber tai Andiata, Marc Aurel, jne. Ne on laadukkaista materiaaleista, hameissa on vuori ja vaatteissa sellainen aikuiselle naiselle sopiva leikkaus, joka aika hyvin piilottaa pienet elintason merkit :) Ja vaatteet ovat silti oikein valittuina ihan nuorekkaita.
No en nyt tarkoitakaan mitään rasvaprosentti 10, vaan noin 17-20 olisi minulle hyvä. Ja kaikkea ei kukaan saa pois, kehonrakentajillakaan ei ole rasvat nollassa vaikkakin hyvin alhaalla. Nyt se on kolmenkympin hujakoilla, eli ilman muuta liikaa. T. 24 ja 16
Kiinnostava juttu toi omenavartalo. Mä en usko siihen ollenkaan, mä uskon että se on enimmäkseen elämäntapojen tuoma ongelma nykyajan maailmassa. Moni "omenavartaloinen" on kyllä oikealta vartalotyypiltään ihan muuta. Keskivartalolihavuus lisääntyy koko ajan ja se on sitä vaarallisinta läskiä. Mulla keskivartaloläski näyttäs olevan pääosin tuossa ihon alla. Mutta voisin mä huijata itseäni ja kuvitella että mä oon omenavartaloinen joten ei tolle tarvi/voi tehdä mitään. Sisäelinrasvaa mulla ei oo juuri mitään. Vaikka syön voita, kermaa, juustoja. t. 24
Korsetti alle niin hyvältä näyttää:)
Tunika ei peitä mitään vaan suurentaa entisestään just muodottomuutensa vuoksi. Raskaana olevalle helppo ja kiristämätön vaatekappale. Peplum on hyvä, samoin kaikenlaiset bleiserit:) Pömppis näyttää pienimmältä kotelomekossa, niin hassulta kuin se tuntuukin.
Löytyikö sopivat vaatteet 11 vuoden aikana?
Mielestäni pieni pömppis naisella on seksikäs :)
M46
Muotoilevat alushousut. Niillä lähtee muhkurat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla pieni pömppis ja jenkkaa. Ostin juuri tiukat alaspäin kapenevat farkut ja ohutta materiaalia olevan, liehuvan ja alaspäin levenevän paidan. Tadaa! Olen hoikka! Ja peppu kuitenkin on kuosissa, joten ei hätää :D
Huppari toimii myös. Peittää pienen pömppiksen.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:34"]
Kiitos immeiset. :) täytyy löytää jotain kivaa päälle pantavaa. Harmittaa ja itkettää, että tässä tilanteessa oon. häpeän katsoa itseäni peilistä ja alkaa tuntua, että en voi lähteä mihinkään kun ei mitään löydy päälle mitä ei olisi ihan typerän näköistä.
[/quote]
Halaus sinulle :) Älä mieti ulkomuotoasi liikaa. Rankaiset itseäsi suotta. Tiedostat, mitä haluaisit itsessäsi muuttaa, eli olet jo muutoksen tiellä. Jos haluat laihtua, hoikistu ensisijaisesti itsesi vuoksi, älä muiden silmää miellyttääksesi. Tärkeintä on, että tunnet olosi hyväksi omassa vartalossasi, oli se sitten minkä kokoinen tahansa :) Tiedän, miltä 15kg ylipainoa tuntuu ja mitä se voi tehdä itsetunnolle, mutta tiedän myös miltä tuntuu olla solakka ja inhota edelleen vartaloaan. Se ei ole painosta kiinni, vaan siitä, miten suhtautuu omaan kehoonsa, omaan itseensä.