Vaatteita millä jenkkakahvat ja pieni pömppis piiloon?
Häpeän niitä, en tahdo löytää omasta vaatekaapista enään päälle laitettavaa.
Kommentit (33)
Sellaiset paidat, jotka istuvat hyvin hihoista ja tisseistä, mutta löystyvät alaspäin. Enkä nyt tarkoita peplum paitoja kuitenkaan.
Tunikat on hyviä siihen tarkoitukseen.
Korkeavyötäröiset farkut ja kuviolliset/raidalliset paidat. Yksiväriset paidat korostavat jenkkakahvoja.
Poncho, viitta, alba. Tässä vain muutamia.
Joo on se tunika ihan kiva jos haluaa et porukka luulee sun olevan raskaana :(
Pysy kotona ja avaa sidukka, kyytipojaksi pari pussia sipsejä. Parin tunnin kuluttua et edes ajattele löllöjäsi, vaan laulat paikallisessa aikuista naista sammumispisteessä.
No tunikoitakin on niin monenlaisia ;)
Kiitos immeiset. :) täytyy löytää jotain kivaa päälle pantavaa. Harmittaa ja itkettää, että tässä tilanteessa oon. häpeän katsoa itseäni peilistä ja alkaa tuntua, että en voi lähteä mihinkään kun ei mitään löydy päälle mitä ei olisi ihan typerän näköistä.
Ja noihin vilan housuihin löysä paita, niitä on nyt kaupat täynnä!
Muista jatkossa se ongelma, muuten vuoden päästä ihmettelet, mihin piilottaa jenkkahantaakit ja ison pömppiksen!
Eiköhän olis aika mieluummin tehdä jotain niille pömppikselle ja jenkkakahvoille, elämäntavoille? Muuten oot jossain vaiheessa tilanteessa että taas pitää uusia garderobia kun ei mahdu entiset päälle. Mullakin on nyt vaatteita joita en voi pitää mutta en taatusti lähde siihen että ostan uusia vaatteita. Paino on noussut hieman tilapäisesti sairastamisen vuoksi mutta en meinaa tällaiseksi jäädä. Kunhan pääsen taas liikkumaan ongelma hoitunee. Ruokapuoli kunnossa.
Lenkkarit ja verkkarit on oikea ratkaisu jenkkakahvoille
Jenkkakahvoista haluan sanoa vain sen verran, että kyse on myös aika paljon siitä, minne rasva kertyy. Mä olen ollut elämäni hoikka, mutta jenkkakahvat löytyy, koska mulla rasva kertyy lantiolla (ja sen lisäksi yläreisiin). Vyötärö taas mulla on tosi hoikka, samoin käsivarret ja jalat yläreisiä lukuun ottamatta. Vatsaankaan ei kerry rasvaa. Toki kannattaa liikkua ja pudottaa painoa, jos sitä on liikaa, mutta aina kyse ei ole siitä, että olisi mitenkään ylipainoinen. Rasvaa ei liikunnallakaan voi polttaa just siitä kohdasta, mistä haluaa.
Niin, ja mulla parhaiten lantionseutua muokkaavat tarpeeksi korkeavyötäröiset farkut!
19
http://www.self.com/fashion/2013/09/ways-to-hide-muffin-top-slideshow