kun vien lapsen hoitoon,niin tuleeko hoitajat riisumaan lapsen vai pitääkö itse riisua?
Kommentit (10)
hänen omat lapset on juuri silloin lähdössä kouluun ja eskariin, joten hoitajalla on ihan riittävästi tekemistä että saa heidät ovesta ulos ajoissa ;)
Lapsi osaisi toki itsekin, mutta on tullut tavaksi, että minä riisun ja samalla jutellaan mukavia. Hakiessakin minä kyllä itse puen jos ovat sisällä.
Kotona lapsi riisuu itse jos ei ole känkkäränkkä väsynyt =)
mutta jos mulla ei ole kiirettä, niin teen sen mielelläni.
Minusta hoitajat pitävät sitä itsestään selvyytenä, että lapselta heitetään vaatteet.
Jos menen tarpeeksi myöhään hakemaan, lapset ovat ulkona tai menossa ulos, jolloin säästän päälle pukemisen vaivan. Viime vuonna lapseni kiusasivat vähän minua, niin hoitajat kyllä tiesivät, miksi haen mielelläni lapset, kun heidät on jo puettu:)
jos ovat ulkona haettaessa, ei tarvii pukea (tajuat varmaan miksi?), jos ovat sisällä, sinä puet.
yleensä pph hoitaa sen puolen ja homma muutenkin joustavampaa.
tietää sitten varata reilusti aikaa,kun ekoja kertoja vie hoitoon
Monesti aamuisin lapsesi ryhmässä saattaa olla vain yksi aikuinen paikalla. Tämän vuoksi hänen on oltava ryhmässä muiden lasten kanssa, eikä hän pääse riisumaan lastasi. Lapsi on aina tuotaessa hyvä saattaa sisälle ryhmään saakka, että henkilökuntakin huomaa hänet ja saatte kuulumiset vaihdettua.
ja sitten kuitenkin äitin pitää auttaa loppujen lopuksi
Kamala kattoa vanhempia jotka hokee joo joo joo lapselle, isillä on nyt vähän kiire, vaikka toisella on tärkeääkin sanottavaa. Eikö aikuisilla ole sen vertaa ajan tajua että ei olis sitä kiirettä, kun hoitoon vie?