Lue keskustelun säännöt.
Onko jo liian myöhäistä?
23.01.2008 |
kp on nyt 13 ja ässää ei vielä olla keretty harjottaa. Tänään ois tarkotus. Maha on jo kipehkö, niinkuin aina ennen ovista tai oviksen aikaan, mistä nuista tietää.
Onko maha yleensä arka ennen vai jälkeen ovulaation? Entäs ne limat, jos on venyvää ni onko jo ovis mennyt?
kiitos jos joku osais vastailla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä on neljä lasta jotka ovat saaneet joka kerta alkunsa niin että itse olen luullut että on ollut liian myöhäistä. neljäs kp 21...Limoista kans niin tarkkaa en ole tiennyt , mutta ihan viime hetkillä ollaan menty.. siis aina toivetta on!