Lue keskustelun säännöt.
työhaastattelu
17.11.2008 |
Mitä yleensä kysytään työhaastattelussa, olen hakemassa lastenhoitajan paikkaa päiväkodista. Tartteen vähän perehdytystä kun ed. haastattelusta on 10v ja haluisin saada tän paikan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla