Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsellani on häiritsevän paljon mustapäitä nenässä ja pielissä. Mitä ihmettä minä teen tuolle naamalle :(

Vierailija
23.01.2008 |

Lapseni on vasta 6- vuotias.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puristanut pari isompaa pois, mutta uusia pukkaa. Tiedätkö mitä mustapää tekeee ihohuokoselle jos sitä ei purista pois?

- Se laajentaa, ja laajentaa huokosta ja sitten paikalle jää " reikä" .





ap

Vierailija
2/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka jollain kuorivalla aineella, just vaan niitä ongelmakohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Olen pessyt kasvojaan puhdistumaidolla(hajustamaton) tai puhdistus



geelillä(hellävarainen) ja käytän apteekin Humektan voidetta kasvoihin.



Ihonpuhdistusta olen miettinyt. Mielestäni se vain tuppaa olemaan



hirmu kallista?



Ihotautilääkärille voisi tosiaan mennäkkin. Ei ollut tullut edes mieleen,



noi mustapäät ihotautina. Rahalleen saisi oikeaa vastinetta ja neuvoja.



ap

Vierailija
4/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisella imurilla. Ei satu, eikä jää arpia. Iholääkäri voisi ottaa kantaa, onko lapsella jotain isompaa ongelmaa.



8

Vierailija
5/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kosmetologille ihonpuhdistukseen menoa.



Mutta älä herranjestas puristele niitä itse!!!! Oma äitini teki sitä minulle ja itselleni siitä jäi elinikäiset traumat.

Vierailija
6/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta selvittää onko taustalla jokin isompi ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän tyttö vai poika? Aivan varmaan häntä kiusataan koulussa asian takia, jos ei nyt niin viimeistään siinä vaiheessa kun nuo mustapäät muuttuvat inhottaviksi punaisiksi paukamiksi eli finneiksi...

Vierailija
8/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ihonpuhdistusta olen miettinyt. Mielestäni se vain tuppaa olemaan

hirmu kallista?"

Vierailija
10/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Minä poistan mustapäät kasvoistani kerran kuussa itse. Ensin



höyryttämällä kasvot ja puhdistamalla. Sitten varovasti puristamalla.



Minulla on kaunis iho.



Finnejä taasen en purista vaan annan kuivua pois. Lapseni nenä on niin



pieni, ettei siitä voi edes kunnolla noita poistaa. Olen saanut vain ne



todella suureksi kasvaneet poistettua.



Kosmetologille en kyllä heti menisi. En ole itse käynyt ikinä. Teen



hoitoja itse kotona.



Yllä mainitsemani ystävä haki sitten lopulta naamaansa jotain lääkettä



ja finnit lähtivät. Meniköhän hänkin ihotautilääkärille... tiedä häntä. Ei



oiken tykkää puhua iho-ongelmistaan, arka aihe.





ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen iho on todella kuiva ja noi mustapäät syntyvät ensin miliumeina, sitten muuttuvat mustapäiksi ja lopulta tulehtuvat finneiksi, joista jää arvet.

Ollaan yritetty puhdistamista, rasvaamista, lääkärilläkin käytiin. Kosmetologille lapsi on liian pieni.

Vierailija
12/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


" Ihonpuhdistusta olen miettinyt. Mielestäni se vain tuppaa olemaan

hirmu kallista?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finneistä voi jäädä arvet ilman puristelujakin.



Nykyään ei puhdisteta mekaanisesti sillä puhdistusraudalla, vaan " imurilla" . Siitä ei edes voi jäädä arpia.

Vierailija
14/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 eli ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ihonhoitokeinotkin kuulostaa aika aataminaikaisilta. Nykyään ihoa ei hoideta missään puristelemalla!



Ihon kunto on aika pitkälti geneettinen asia, omalle ihotyypilleen ei ulkoisilla hoidoilla aina mitään voi. Silti veisin lapsesi lääkäriin, hänellä saattaa olla jotain häikkää hormonitoiminnassa.

Vierailija
16/19 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko päässyt asiasta jo eroon?

Vierailija
17/19 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä on yhä 7v jälkeen, niin jesaria nenän ympärille, hetki siinä, teippi pois. Kunnon pesu ja rasvaus.

Vierailija
18/19 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, yritetään.

Vierailija
19/19 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljypuhdistusta voisi kokeilla, se on hellävarainen. Rasva liukenee rasvaan.