Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eroavatko kaikki?

Vierailija
23.01.2008 |

tuntuu että kaikki eroavat nykyjään. ihan kun se olisi joku muoti ilmiö:)

itse just menossa naimisiin ja todellakin uskon että elän tämän miehen kanssa loppuelämäni. mutta mutta kestääköhän tämäkään sittenkään...

kertokaa positiivia tarinoista avioliitoista jotka eivät ole kariutuneet ja monen avioliittovuoden jälkeenkin tuntuu edelleen että se mies on juuri se oikea.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme olleet yhdessä 11 vuotta. Mutta emme ole naimisissa. Sitoutuminen voi tapahtua ilman vihkisormustakin.

Vierailija
2/7 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan myös avoliittoja. yhtä kurjaa se on kummassa on ja ero tulee.

t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen etten olisi 12 v avoliitostani lähtenyt jos olisimme olleet naimisissa. Onneksi en mennyt, ehkä tiesin että Se Oikeakin on olemassa. Nyt yhdessä kohta 11 v joista naimisissa 7 ja juuri puhuttiin että olemme lopun elämäämme yhdessä.

Vierailija
4/7 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme kuulu kirkkoon, meille uskonnollinen seremonia on merkityksetön.

2

Vierailija
5/7 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex muuten sanoi että hän olisi saanut enemmän sympatiaa jos olisimme olleet naimisissa kun nyt kun erosimme pelkästä avoliitosta, niin kaikki kohautti vaan olkiaan... Kipu oli silti ihan sama.

Vierailija
6/7 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuulostaa naiivilta mutta itselläni takana on yksi ero nuorena solmitusta lapsettomasta liitosta ja olen oppinut sekä siitä liitosta että erosta paljon. myös miehelläni takana vastaava liitto.

vaikka voisi ajatella, että yksi ero lisää eroriskiä seuraavassa, meillä niin ei ole käynyt vaan olemme nimenomaan pyrkineet huoltamaan tätä liittoa alusta alkaen hyvin. kaikki mahdolliset hiertävät asiat selvitetään heti eikä käperrytä itsekseen märehtimään " kun se ei koskaan tee aamupalaa" tms. eli voidaan sanoa, että vasta toisella kerralla me onnistuimme todella sitoutumaan toisiimme ja parisuhteeseen, varmasti se on yhtä mahdollista jo ensimmäisellä kerralla!

Vierailija
7/7 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä samaa mieltä asiassa että vasta avioliitto on todellaista sitoutumista. kyllä se on huomattavasti vaikeempaa erota avioliitosta kun avoliitosta.

miksi ei mennä naimisiin jos todellakin tietää että elää sen oikean kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän