Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ällö kysymys lugesteronista...

22.01.2008 |

Aamuin illoin emättimeen pitäisi laittaa, mutta epäilen osaanko? En ole koskaan edes hiivatulehdukseen käyttänyt lääkketä alakautta. kuulin jostain että pitäisi makoilla ½tuntia tabletin laittamisen jälkeen, sitähän saa aamuisin herätä viideltä asettelemaan tablettia. Valuuko se jotenkin pois vai sulaako kokonaan? Onko tullut jotain sivuvaikutuksia? Anteeksi että kyselen tyhmiä, kiitos jos vastaatte!

Menier

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Menier,

mulle lääkäri sanoi silloin (kohta 1,5v. sitten), että olisi hyvä, jos voisi olla sen puolisen tuntia makuulla llugen laittamisen jälkeen. Kaikillahan se ei ole mahdollista - mullakin piti laittaa niitä kolmesti päivässä ja jos olisin ollut töissä tms. niin eihän se silloin onnistuisi. Mutta mulla oli aina kello soittamassa aamulla, että sain samoihin aikoihin sen aina laitettua ja se oli mulla yöpöydällä valmiina, laitoin sen sisuksiin ja jatkoin unia (kertakäyttöhanskaa käytin, ettei tarttenut käsipesullekaan nousta).

Ei se ihan kokonaan sulanut ainakaan mulla, vaan sellaisina löysinä " könttinä" tippui pois. Ja sellaista tahmaahan se oli...

Sivuvaikutuksia en valitettavasti muista, toivon mukaan joku muu osaa vastata siihen - yksilöllisiähän ne sivuoireet tosin ovat.

Toivottavasti luget tehoavat ja saatte toivomanne lopputuloksen :)

Kuutar ja poika kohta 7kk

Vierailija
2/2 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinko ihan piiniksen alussa makoillut aamuisin, mutten varmasti koskaan puolta tuntia, ehkä 5-10 minuuttia. Muistaakseni kuitenkin piti laittaa myös työpäivän kesken, eikä siellä juuri ollut edes paikkaa saati tilaisuutta makoilla. Illalla sit laitoin ennen nukkumaan menoa, silloinhan sitä tulee makoiltua kun nukkuu. :)

Kun plussa tuli, en makoillut enää aamuisinkaan. Kyllä se lääke varmasti vaikuttaa, kunhan sen saa tarpeeksi syvälle työnnettyä, ettei tule ulos ennen kuin on sulanut.

Onnea hoitoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla