Laihduttajan makeanhimo
Auttakaa - mikä olisi mahdollisimman kevyttä, mutta silti hyvää makeannälkään?
Kommentit (15)
Superkevyt rahka:
1 prk maitorahkaa
rasvatonta maitoa sen verran, että rahka on sopivan paksuista
marjoja / hedelmiä
makeutusjauhetta / sokeria maun mukaan
Eikä sekään nyt kaada laihista vaikka ottaisit muutaman irtokarkin.
Minäkin olen kuullut tuosta 15 minuutista - täytyisi vaan kestää se.
Toisaalta olisi kiva edes _joskus_ herkutella :(
Eli helpompi olisi olla kokonaan ilman
Vierailija:
Eikä sekään nyt kaada laihista vaikka ottaisit muutaman irtokarkin.
mutta sen vaikutuksia ei ihan heti huomaa, vaan vasta jonkun ajan päästä. Toiset väittää ettei se edes auta, mutta kyllä se minulla tepsii!
Olen lopettanut sokerin käytön koska tulen sokerista vihaiseksi, mutta haluaisin silti hieman makeutta esimerkiksi juuri rahkaan, joka on muuten aika hapanta.
Niitä saat vetää vaikka litran yhteen soittoon =)
Vierailija:
Niitä saat vetää vaikka litran yhteen soittoon =)
syön turkinpippureita, muutamasta karkista ei dietti kaadu...
olen nyt täysin hiilarittomalla ja ei tee edes mieli makeaa.
Minä joka olen sokerisyöppö ja herkkuperse, suklaa, karkit, kahvileivät niitä upposi ennen tuhottomasti.
En voi uskoa tätä oloa edes todeksi.
olen huomannut saman, 3viikkoa karpannut ja ei tee tiukkaakaan kieltätyä makeasta, joskus tekee mieli marjoja tai marjakeittoa mutta kaupassa kävelen karkkihyllyjen ohi nykyään niin ettei mitään tartu mukaan. ja ennen karkkihimo oli valtava
Onko painoa tippunut kun olette olleet " dieetillä" ?
t. toivoton herkkupeppu
itse syön makeanhimon iskiessä jotain hidasta hiilaria, esim. näkkileipää tai weetabixia ym.
toinen niksi on syödä muutama xylitol-pastilli, itse en tykkää syödä purkkaa kun alkaa pierettämään...
tai sitten juo vettä ja odottaa että himo menee ohi.
poistaa lisäks nestettä. Luin muuten jostain, että se kammottava makeanhimon hetki kestää vain noin 15 minuuttia, kannattais siis yrittää keksiä äkkiä jotain muuta ajateltavaa kun se iskee, niin se vois mennä vaikka syömättä ohi.