Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet kertokaa. Miten saitte asiat hoidettua?

Vierailija
22.01.2008 |

Meille on aivan varmasti ero tulossa tän vuoden kuluessa. Olemme olleet 13 vuotta naimisissa ja olemme kasvaneet erillemme. Viimeiset 2 vuotta ovat olleet tosi vaikeita.

Mieheni vain sanoo et hän ei aio lähteä koska ei ole tehnyt mitään väärin ja ei ymmärrä minkätakia hänen pitäisi olla se joka lähtee. Hän haluaa olla mukana lasten joka päiväisessä elämässä jne.

Ja ei hän ole tehnyt mitään väärin. Emme vain rakasta toisiamme kuin avioparin pitäisi. Tullaan toimeen ja se ei hänelle riitä pitkätähtäimellä.

En uskalla aloittaa suurta sotaa ja toivoisin et voitaisiin sovita näistä asioista.

Olen vain odottanut et saataisiin raha asiat hoidettua ennenkuin tosissani harkitsen tämän eron aloittamista.

Miten teillä on mennyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taloudellisesti toimeen ja elämä on itsenäistä & ihanaa.

Vierailija
2/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sinä lähdet ja olet etä-äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jopa harkita lähtemistä ja etä-äitinä oloa

paitsi mies on kova kurittamaan lapsia ja he ovat kovin paljon minusta ja minun hoidosta riippuvaisia. Iltaisin aina minun hoidettavana ja he haluavat minun heitä hoitavan. Ja mies on mielestäni liian ankara, joten heillä olisi minun luona parempi.

Muuten en ole pettänyt. Suhteemme on vain kuollut.

Vierailija
4/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kuolleita hetkiä tulee jokaiseen suhteeseen.

Vierailija
5/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks ne sama?

Vierailija
6/6 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset ei voi jäädä sun kanssa, niin sitten et eroa. Tyydytte nyt sit siihen ystävyysliittoon ja alatte sitä työstämään. Sulla EI OLE muuta vaihtoehtoa äitinä. Niin minä ainakin olen tehnyt. Ja paremmalta suhde jo tuntuukin. Älä käytä energiaasi eron miettimiseen vaan liiton parantamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan