Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän kevään Reimat - kuka ei tykkää? ;-)

22.01.2008 |

Poikkesin töistä matkalla keskustassa J&J:n ja Stockan kautta ja näin uudet kevätmallit, mitä heillä oli esillä.

Minusta ne Ticketin kirkkaat vihreät rainsetit oli aivan mielettömän kivat. Samoin pinkit. Ja Reimatecin ruskea-vihreä - ihana! Kivempi kuin edellinen lime pari vuotta sitten. Legolla oli myös aivan ihanat omenanvihreät yksiväriset takit pojille (bionicle, tms. teksti alahelmassa)!

Mutta Stockan lastenvaatteiden sisäänostaja ei ole ilmeisesti päässyt eläkkeelle, heh, koska Timberlandin tuulitakki oli siellä totta tosiaan tummansinisenä, samoin kuin tuo Reimatecin vihreä sinisellä alaosalla - ei minusta niin kiva - mutta sen sijaan siellä oli vaaleansini-ruskea, jossa vaaleansininen oli vähän kyyhkyn/syreeninsininen! Söpö.

Mitä sanotte friikit??? :-) Jos nuo jo nähdyt on noin kivoja, niin millaisia onkaan takit, kun ne tulevat kauppoihin!? ;-)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en niistä Reiman haalareista tykännyt, mutta ne Ticketit oli kyllä tosi söpöjä. Kestääkö ne hyvin kulutusta?

Vierailija
22/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden reimoja en ole vielä nähnyt. Tänään ajattelin kyllä töiden jälkeen pyörähtää stockalla kurkkaamassa.

Sit jos on mieleisiä niin varmaankin ostan esikoiselle.. Mutta odottelen kyllä jos tulisi stockalta niitä ale seteleitä taas :)

Joka vuosi olen niitä käyttänyt siihen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö Jesper Junioreista Ticketin rainsetiä pojalle koossa 74 cm ?

En nähnyt kuin isoja kokoja. Joku puhui myös että olisi Reimalta tulossa yksiväristä oranssia takkia, pitääkö paikkansa?

Olin varmaan sokea kun en nähnyt Reiman kevään vk-haalareita jumbossa, mutta Jonathanit oli tylsiä tosi samanlaisia kuin aikaisemmin.

Keltainen takki on ok tosin näin sen vain kuvassa ja se on liian arka väri pojalle. Haluan ehdottomasti myös yksivärisen takin, voi kun löytäisi pojille vielä samanlaiset 74/80 ja 110.

Vierailija
24/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

esikoisen äitinä kyselisin missä pk-seudun liikkeessä on yleensä laajin valikoima Reiman ulkoiluvaatteita? Liikun ilman autoa, enkä siksi jaksaisi hirveän monessa liikkeessä käydä katsomassa valikoimaa. Kävin juuri Sellon JesperJuniorissa ja siellä tuntui olevan vielä aika lailla toppajuttuja alehinnoin, vai jäiköhän minulta vain huomaamatta keväthaalarit?!

Kiitos jos joku jaksaa neuvoa! :)

Vierailija
25/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat Timben takit maksaa 75.50¿, ihan sama hinta mun mielestä molemmissa, Bobossa ja Stockalla.

Vierailija
26/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin heille olevan tosiaan vaikka mitä ihanaa. Esikoinen on siis poika. Vaan mullekin on käynyt niin, että pojalle löydän jatkuvasti vaikka mitä ja tytöille ei tunnu löytyvän mitään kivaa. Tosin kaapit pursuaa silti....

Mutta pojalle sormet syyhyää kaupoissa. Ainoa miinus on, että halvemmissa kaupoissa (esim.h&M) pojille on aika paljon noita spidermaneja ym, joista en perusta.

Vierailija
27/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Finette!

Pitää kurkkia ja miettiä, että beige vai t.sin vai eikö kumpikaan...

Vierailija
28/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itkujen itku... plaah. Kävin Stockalla katsomassa sitä isompien takkia ja itku meinasi parahtaa. Se tummansininen olis kelvannut, vaikka oli kyllä aika nihkeän tuntuisesta materiaalista (olisiko ollut vettä pitävä, ei kyllä löytynyt merkintää), mutta mutta. Siinä koot loppui kokoon 8 ja meidän 7-vuotias on jo nyt ehkä keskiverto 9-vuotiaan kokoinen, joten ei sovi. Mutta mikä kauhistus oli se vielä isompien takki!!! Loisteputkivalossa on vaikea sanoa väriä, mutta vihrertävänruskehtavalta näytti, jossa poltetun oranssin värinen sisäkaulus. Siis oikein mainio olisi kuralammikossa pyörimiseen, mutta kun mä taas etsin vähän siistimpää takkia. Niin ja hinta oli 79.90 noilla takeilla, joten ehkä Bobossa on halvemmat hinnat.

Vieläkin jäin miettimään sitä Itiksen takkia, että oliko sittenkään tuo tummansininen, kun minusta se oli aika iso... eikä välttämättä ollut tuommoinen... pitää varmaan huomenna soittaa sinne ja kysyä tai sitten mennä peräti katsomaan.

Niin ja mä en tykännyt yhtään Reimatecin mallistosta. Tuli liikaa mieleen mun vanhemman pojan vauva-ajalta joidenkin halpismerkkien värit. Ei olleet minusta tyylikkäät nuo värit tai yhdistelmät tai jotain. Mut kivahan se on, että muut tykkää, niin menevät sitten varmaan kaupaksi. Vai vaihtuukohan mun mieli vielä kun niitä aikani katson. Keskimäärin en ole kyllä tykännyt juurikaan Reimatecin mallistoista, joitain on meille kyllä ostettu, mutta vähemmän hassuja leikkauksiltaan.

Vierailija
29/34 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken nopeasti Stockan juoksin läpi, vihreä oli kiva mutta alaosa taas tummansininen eli no thanks. Vastailempa itselleni tuohon ticketiin eli

eipä ollut Jesperissä vihreää rainsettiä kuin 80-> Stockalla olis taas ollut mutta oli tumma sammaleen vihreä eikä nyt sytyttänyt kun haluaisi kirkasta. Jumbon Bobossa ei ollut vielä mitään mielenkiintoista esillä. Missä on parhaat Ticket valikoimat osaako joku Ticket pro auttaa?

Vierailija
30/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin lukevinani, että se oli ketjussa ajateltu poikien mallistoon kuuluvaksi. Siis se Stokkan puku, jossa yläosa noinv.sin ja alaosa noinruskea. Olen niiiiin iloinen, että TIcket on olemassa ja sitä saa Suomesta, ikinä en ole Reimoista tykännyt + Jonathanit nykyään tylsiä myös.

Vierailija
31/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketiltä tulee keltaista, vihreää, turkoosia, sanottiin takeista. Raikasta kevääksi! :)

Vierailija
32/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath…

Finette:

Ticketiltä tulee keltaista, vihreää, turkoosia, sanottiin takeista. Raikasta kevääksi! :)

Vierailija
33/34 |
26.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole nähnyt nyt kuin nuo Reimatecin vihreä-somisteisen ja lila-somisteisen haalarin ja sitten Jonathnin vihreä-mustan välikausihaalarin ja viimeinen kyllä vei voiton kotiin, mutta jään vielä odottamaan Jonathanin vauvahaalaria, jos nyt vielä nauttisi siitä, että meillä on nyt kesällä vielä vauva ;-)

Mulle kyllä kelpaisi kans yksivärinen takki tai sitten joku ihan parilla värillä ja selkeällä leikkauksella oleva takki. Sinänsä tuo sireeni on jännä väri, meillekin se kelpaisi pojalle - meillä on kakkosasunnolla olevat rattaat sen väriset, niin sopis poika niihin, heh. Mutta ei tuollainen silppu tartteis takin sitten olla. Sitäpaitsi meillä on jo Reimatecin takki odottamassa poikaa, joten ihan hupsuja mietin.

Niin ja Timben takin kävin Bobosta tänään ostamassa isommalle, joten välttämättömät tarpeet lukuunottamatta pienemmän haalaria on nyt sitten ohi.

Vierailija
34/34 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei silmiini osunut kevään asusteista...

Eli onko siellä muitakin värejä?? Lisäksi oli babyhaalareita toinen, jokin vihertävä/sin väriltään...

Mutta ei isommille mitään kevät haalareita vielä..