Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko RUOKA suurin nautinnonlahteesi? Elatko syodaksesi vai syotko elaaksesi? Kerro millaista roolia ruoka nayttelee elamassasi!

Vierailija
22.01.2008 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on kai monella kyse lohtusyömisestä. Itselleni ruoanlaitto ja syöminen on ennemminkin harrastus.

Kokeile monenlaisia reseptejä ja meillä on ystäväperheen kanssa ns. ruokaklubi: vierailemme puolin ja toisin, teemme yhdessä ruokaa, usein aika haasteellistakin valmistettavaa, ja syömme pitkän kaavan mukaan.

Ja täytyy varmaan mainita, että olemme normaalipainoisia tai laihanpuoleisia kaikki. Emme tosin syö koskaan sipsejä, einespitsoja, tai muutakaan naposteltavia systeemejä, mitä nyt joskus irtokarkkeja tai suklaata, mutta sitäkin kohtuudella.

Vierailija
22/27 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole mitään noin organisoitua ja vakiintunutta, mutta tykätään kovasti kutsua kavereita illalliselle.

Vierailija:

Kokeile monenlaisia reseptejä ja meillä on ystäväperheen kanssa ns. ruokaklubi: vierailemme puolin ja toisin, teemme yhdessä ruokaa, usein aika haasteellistakin valmistettavaa, ja syömme pitkän kaavan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hyvin syödä samaa ruokaa kaikki päivät, en kaipaa mitään makuelämyksiä. Ruoka on mulle välttämätön paha. Seurassa yleensä en edes muista syödä, kun on niin paljon kiinnostavampaa jutella ihmisten kanssa. Paino-ongelmia mulla ei ole koskaan ollut.

Vierailija
24/27 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ruokaan panostetaan, mietitään mitä tehdään, etsitään sopivaa reseptiä ja oikeita aineksia. Ruoka tehdään hartaudella ja nautitaan myös, aina pöydän ääressä lautasilta, mieluusti muutenkin kauniisti katettu pöytä. Ruokaan keksitytään, siitä puhutaan ja sitä maistellaan, kokeillaan uutta. Lauantairuoka on viikon " ruokahuipentuma" : syödään pitkään monipuolista aamiaista, mietitään sitten mitä ruokaa tekisi mieli ja lähdetään sitä ja sopivaa juomaa etsimään, valmistellaan tavallista monimutkaisempi ateria ja nautiskellaan se.

Sanottakoon vielä, että kaikki perheenjäsenet ovat hoikkia. Laatu korvaa määrän.

Vierailija
25/27 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok!

Olemme hoikka / urheilullinen perhe. Elämässämme on muitakin nautinnonlähteitä kuin ruoka, hyvä niin. :-D

7

Vierailija
26/27 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että se menee päinvastoin!!! Lihava ei saa ruuasta samaa kiksiä kuin laiha. Hoikalle riittää makunautinnoksi vaikka höyrytetty kala jollain ihanalla sienikastikkeella -vai onko sillä sittenkään mitään tekoa makuaistin kanssa? Ehkä toiset vaan tykkää mennä syömään ison satsin hamppareita ja ranskiksia!

Mies joskus naureskelee kun mä oon ihan onnessani kun saan jotain niin kuin kukkakaalta:-) Eli mulle räiskäleet eivät edes kuulosta yleensä herkuttelulta. Vaan herkkuja ovat ihan oikeat hyvät ruuat. (Joskus tietty himoitsen rasvaa ja makeaakin, ja jopa niitä hamppareita ja ranskiksia, mutta harvoin. Enkä edes pidä niitä varsinaisina herkkuina.)

Voi olla, että mulla oudot geenit.

t. 10

Vierailija
27/27 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, mutta rakastan ruokaa. Laitan erilaisia ruokalajeja ja kokeilen kaikkea muuta. En liho, koska syön kohtuullisesti ja melko kevyesti. En käytä kevyt-tuotteita, mutta ruokavalio painottuu kasviksiin ja hedelmiin jne.