Oletko mielestäsi ikäisesi näköinen.. vai vanhemman tai nuoremman näköinen?
Kommentit (24)
Olen lyhyt ja pienirakenteinen, korkeat poskipäät ja hyvä iho.
vaikka olenkin lievästi ylipainoinen ja omasta mielestäni kahden lapsen jälkeen rupsahtanut :-)
Mieleltäni olen vielä tietenkin 25 ;-)
kun olin 25-vuotias, kysyttiin ratikassa, että lasten vai aikuisten lippu?....nyt olen 40-vuotias ja mielestäni ikäiseni näköinen, mutta usein yllätytään, kun kerron ikäni, luullaan n. 5 vuotta nuoremmaksi.
Äiti ei päässyt papereitta raflaan ennen kuin oli jotain 35v. Tosin sukuni ei ole täysin suomalainen, kenties vähän johtuu siitä.
Eka kerran kuullessaan ikäni, lapsimäärän ja lapsenlapset on kommentti, ei voi olla totta. Kuulemma huoleta yli kymmenen vuotta voin vähentää. Olen pieni ja siro.
jos ei pääse baariin, ei saa ostettua Alkosta, myydään lastenlippua?
Vähän niinkuin elovena-tyttönen, vaikka olenkin jo 42-vuotias. Rasite.
joka muka näyttää niin nuorelta että menisi ihan lapsesta. Taitaa olla pikkasen liioittelun makua...
mummoni kuoli 99-vuotiaana eikä hautaustoimiston väki meinannut muoria arkkuun laittaa kun näytti kuolleenakin niin elävältä ja nuorelta, mieshoitsutkin vaan tärskyille pyytelivät kuollutta.
miten nuorilta me näytetään, kera leivonnaisten!
että kun ostan tyttärelleni vaippoja kaupasta niin kassa luulee että ostan niitä itselleni:)
Olin synnyttämässä esikoista ja synnytyksen jälkeen makasin osastolla, lääkäri oli kierroksella hoitajan kanssa ja katsahti minuun sanoen hoitajalle " on se sääli, että noin nuorena tulle lapsi hankittua. Tytönhän pitää olla enintään 13-vuotias!"
Siinä vaiheessa otti pattiin aika rankasti, sillä olin 37-vuotias!
Puolueetonta ikäarviota kysyin ja sen myös sain...
pidetään. Olen 30 ja viimeksi mua luultiin 17 vuotiaaksi. Ei kyllä ole enää kyselty papereita enää alkossa eikä baareissa joten kai se vaihtelee kuka luulee ja mitä. Väsymys muuten vanhentaa hurjasti..huonosti nukutun yön jälkeen ei kukaan luule mua teini-ikäiseksi.
ikäero 5 v
makuuhuoneessa kuuma meininki t poslari
Useimmat näyttävät 30-40-vuotiailta, joskus vastaan tulee joku alle 30-v. näköinen.
näytän kaverin kanssa et olisn oman mutsin kaa liikkeellä hehe-sama ikä-hehe
hän oli 40v. ja minä olin 42v. nyt pari vuotta sitten. Sairaanhoitaja kysyi minulta että oletko sinä tämän vauvan vanhempi sisko? Ystäväni oli kertonut hoitajalle että hänellä on myös 18v. tytär. Olin juuri tulossa kosmetologilta, ilman meikkiä.
Olen myös tosi hento ja pieni, lapsenomainen. nämä jyräävät ämmät eivät voi sietää, tällaista ihanaa taskuvenusta josta iaka monen aviomiehet haaveilevat. t. 148cm/34kg. kengännumero 29
Mua pidetään helposti jopa alle kakskymppisenä, ikää 28. Omasta mielestäni olen ikäiseni näköinen, pukaudun asiallisesti ja olen aina väsyneen pikkulasten äidin näköinen.