Bridget Jones on kyllä oikeastaan aika ruma...
Kommentit (30)
näköinen verestävine silmineen. Mutta ei nuo asiat estä mua heidän leffojaan katsomasta ja pitämästä heitä hyvinä näyttelijöinä. Samoin kuin Reneetä.
hyvin helposti ulkonäkönsä ja tuossa leffassa siinä oli todella onnistuttu. Katsokaa vaan itseänne miltä näytätte ja mitä teillä on päällä. Kun isorintainen vähän pyöreä nainen pukee päälleen possunpunaisen pyöreäkauluksisen paidan niin avot että on " hyvän" näköistä. Ja sama pätee muuten niihin kotiäiteihin jotka työnnätte niitä lastenrattaita ylisuurissa fleecehousuissa. Mutta hei, toi oli elokuva, teidän oma elämä on ihan reaalia. Olen itsekkin ollut sellainen vähän pullukka kotiäiti mutta en ole enää vaan katson miltä näytän. Ja toi Bridget Jones oli ihan hauska elokuva, ehkä vähän kliseinen
Jos vähän miesmaailmastakin puhutaan.
Leffoissa naiset ovat anorektisen laihoja ja olemme tottuneita siihen. Siksi taviskroppainen hätkähdyttää. Ihan kiva ettei Bridgetiä näyttele joku perusbaywatch-mimmi silikoneineen, vaan että on viitsitty nähdä vaivaa aidon vaikutelman saamiseksi.
" rumaksi" . Kyllä ketä tahansa kaunotarkin rumalta näyttää tuolla tukalla ja noilla vaatteilla. Miten se kävelikin niin oudosti?
En voi käsittää tätä kauneusihannetta. Tai siis onhan hän kaunis, mutta ihan anorektinen. Kaikkien naisfilmitähtien tulee näköjään mahtua yhteen muottiin, tähän kuivaksi kuihdutettuun, pitkähiuksiseen, valkaistujen hampaiden kanssa esiintyvään massaihmetykseen.
Ja jos joku jossain filmissä lihottaa itsensä " valtavaksi" (eli normaalikokoiseksi), sitä haukutaan ja paheksutaan jopa näinkin korkeatasoisella foorumilla kuin av-palsta.
Itse asiassa olenkin ihmetellyt, että mistä niitä täydellisiä naisia sinne jenkkilään oikein sikiää, kun joka saippuasarja, nuortensarja, ceeäsiit, yms. " laatu" sarjat ovat täynnä toinen toistaan uskomattomampia naisia. Kaikki murhatutkijat, opiskelijat ja patologit kulkevat hiukset auki piikkikoroissaan. Kyllä pitäis joku persjalkainen saada edes johonkin sarjaan.
Mitä hittoa sillä on väliä. Eipä ole kauniita monet miesnäyttelijätkään, mutta hyviä rooleja ovat tehneet silti. Vai eikö av-mamman telkkarista saa pällistellä kuin kuvankauniit ja laihat näyttelijät? Katsokaa sitten näitä amerikkalaisia saippuasarjoja, niissä on yleensä niin laitetut kuminaamat näyttelemässä, että luulisi kelpaavan!