Bridget Jones on kyllä oikeastaan aika ruma...
Kommentit (30)
naama muistutti marsua. Mutta sehän se ideakin on, Bridget Jonesin pitääkin näyttää tavikselta eikä mallilta.
Bridget Jonesina paljon enemmän " itsensä näköinen" kuin sellaisena ylilaihana anorektikkona, jollainen sen on Hollywoodissa vissiin pakko olla, mielestäni omaa luonnollista oloaan vastaan. Reneellä on luonnostaan aika pyöreä naama ja posket ja aika tavishan se on, mutta ihan positiivisella tavalla.
Ja huom. Bridgethän ei noissa leffoissa edes ole mikään läski, ihan normaalipainoinen nainen vaan. Sellaisia ei vissiin näyttelijättäristä löydy, jolleivat ensin lihota itseään...
Vierailija:
Vaikka elokuvaahan se vain on...
Posket oli pyöreät, mutta muu kroppa täysin normaali. Sairasta, että Reneen normilook on anorektinen. Tai siis se, että hänet hyväksytään vain, kun on luuta ja nahkaa.
Mahtaa olla tosi epäterveellistä sahata painoaan noin edes takaisin.
http: //julieluongo. files. wordpress. com/2007/10/renee_zellweger1_300_400. jpg
Voi jumalauta. Jos se nainen on lihotettu (hieman pyöreäksi) ja sen tukka on sotkettu ja ties vaikka tungettu niitä pumpuleita poskiin ROOLIA varten, eikä - kuten tavallisesti Hollywood-leffoissa on tapana - ole meikattu, laihdutettu äärimmilleen, väännetty tukkaa kolmen huippukampaajan voimin kahden minuutin välein ja loput tuunattu kuvankäsittelyllä, niin av-mamman mielestä on heti ruma. Voi elämä!
Ja muutenkin kannattaisi ehkä katsoa, miten käyttää ilmauksia " ruma" tai " lihava" . Tuo nainen kun ei tosiaan ole kumpaakaan, edes Bridged Jonesina. Tavallinen ehkä...Mistä asti tavallinen on muuten ollut väärin? Sehän on nimenomaan TAVALLISTA.
laihanakin, tavis pulleampana mutta laihana jo ruma. Sitten se aina yrittää poseerata huulet teennäisesti töröllään ja jänteet näkyy joka puolelta kun ei ole lihaa yhtään. Ruma se on.
Bridgetiin on helppo kaikkien maantienväristen persjalkaisten samaistua
" Me kaksi ja Irene" esim, muistaako joku leffan? On TODELLA laiha siinä!
http: //julieluongo. files. wordpress. com/2007/10/renee_zellweger1_300_400. jpg
" Bridgetin" kuvan rinnalla, veikkaan, että olisi paremman näköinen kuin yksikään arvostelija...moni laiheliini luulee olevansa niin pirun viehättävä. Itse olen normaalivartaloinen, mutta miehiltä ole kuullut kommentteja laihoista esim. että meni halut kokonaan, kun näki miten luinen, joku nainen oli alasti jne....aika harva mies pitää tosi laihoista naisista. Lihavistakaan ei kyllä moni tykkää.
Mun tukka on vielä pahempi, olen laihtunut kovasti joten olen ihan löysää taikinaa, mulla on rillit ja näytän Tarja Haloselta.
Tulkaa ampumaan!
Vierailija:
" Bridgetin" kuvan rinnalla, veikkaan, että olisi paremman näköinen kuin yksikään arvostelija...moni laiheliini luulee olevansa niin pirun viehättävä. Itse olen normaalivartaloinen, mutta miehiltä ole kuullut kommentteja laihoista esim. että meni halut kokonaan, kun näki miten luinen, joku nainen oli alasti jne....aika harva mies pitää tosi laihoista naisista. Lihavistakaan ei kyllä moni tykkää.
tavis Brigdetin annettiin tuossa leffassa olla. Mimmi oli vielä asteen tukevampi kuin siinä ekassa leffassa, jossa se ei oikeastaan ollut tukeva ollenkaan vaan pikemminkin hoikka-janan pulskemmassa päässä. Ja ne hiukset jne. Mä odotin oikeastaan koko leffan ajan milloin sitä aletaan stailaamaan ja laihduttamaan. Sitä ei tapahtunutkaan! Putoan tuolilta...
Enkä väitä tai oleta itse olevani yhtään kauniimpi, en sillä sano. Minusta vain sillä on rumat kasvonpiirteet.
Hugh Grant ei saanut repliikkejään oikein lentoon, niin typerä rooli hänellä oli ja yleensä on hauska näyttelijä. Darcyltakaan nokkeluudet ei oikein tulleet sujuvasti, oli lähinnä vaivaannuttavaa katsoa koko leffaa.
Mutta hyvä, että herättää keskustelua. Taviskin voi olla niin ihana, että siitä miehet tappelee. Ei tarvita pakkeleita, viimeisen päälle laitettuja hiuksia, kynsiä ym eikä muotikuteita, pelkkä valloittava persoona riittää!
kuulosti tosi upealta ja pehmeltä. Ääni paikkas sitä vaikutelmaa mikä tuli siitä kaameasta letistä ja pulloposkista jne.
Tunsin niin kovaa myötähäpeää että piti lopettaa sen katsominen kesken. Vaikka elokuvaahan se vain on...