Mies uhkasi jättää.
Vähän taustaa: sorruin työpaikan syysjuhlissa meidän atk-tukihenkilön kanssa jatkoille. Siellä sitten vähän paneskeltiin ja tulin vasta aamulla kotiin. Mies epäili jotain kun se ei oikein luota muhun. Sanoin että olin yhdellä kaverilla yötä ja ei siitä sen enempää. Tekstailtiin kuitenkin tän työkaverin kanssa ja mies oli perkele lukenut mun puhelimen tekstarit ja nyt uhkaa jättää. Musta on tosi törkeetä että toisten puhelimia näin urkitaan. Eikö se ole rikoskin? Hirvee sika toi mun ukko.
Kommentit (11)
et illalla nuolisit miehes persreikää.. kyllä hän anteeksi antaa
tärkee. Ei ehkä huomioi mua ihan tarpeeksi, joten mun mielestä on ihan okei että silloin tällöin testaan vähän vetovoimaani muihin miehiin. On noita ollut aiemminkin en vain ole jäänyt kiinni koskaan. Mitä mä oikein teen?
Tosi kiva kun on oikea hätä ja toiset vaan pilkkaa. Mä en tiedä mitä oikein teen jos se lähtee. Mä oon ihan kotona ollu ja mun mies on aika rikas. En mä mistään tähän hätään yhtä rikasta miestä löydä.
Tietty ymmärrämme ahdinkosi pohjattomuuden. Kelpaisiko sinulle hiukan köyhempi mies? En tosin ensihätään osaa sellaista sinulle hommata, mutta kypsyttelepä ajatusta kuitenkin.
Siis mieheshän on kauhee sika kun ei ymmärrä pikku panoja...
mutta muistakaa arvon av-mammat nämä vastaukset sitten kun seuraavan kerran alatte moralisoimaan pikkuvaimoa joka epäilee miestään uskottomuudesta ja epätoivoisena lukee sen tekstivietejäkin että jäisi kiinni, ja kun sieltä vielä löytyykin niitä kummallisia viestejä ja puhelutietoja...
eli eipäs sitten huudella vaimoillekaan että puhelimen tonkiminen on rikos !
kun sitä saa mitä tilaa :D
Naisen pettäminenhän johtuu tutkitusti siitä että mies on laiminlyönyt vaimonsa tunnetasolla. Nainen on pakoitettu hakemaan ihailua ja hyväksyntää toisaalta kun ei sitä kotoaan saa.
Ja mies jos ei kestä omien tekojensa seurauksia on SIKA
Jos mies ei anna tarpeeksi huomiota, niin tottakai pitää vähän kokeilla onko vielä vetovoima tallessa = paneskella muita.. HEH
Melko surkea.