Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko SINÄ näillä oireilla/olotiloilla raskaana?

Vierailija
21.01.2008 |

Entäs uskaltaisitko testata?

Tämä on ihan leikkimielinen kysely tällaiselta testipelkoiselta liikoja luulevalta vauvakuumeiselta! Meillä on jo kaksi ipanaa mutta kuumeilen niin lujaa sitä kolmatta...

KP33 on tänään mutta vertailukohtaa ei ole kun tämä on eka kierto imetyksen lopettamisen jälkeen. Mutta ennen raskautta oli 27-28vrk tuo kierto. Mitään menkkatuntemuksia ei ole ollut ennen tätä päivää, tänään on juilinut selkää ja alavatsaa. Mutta nyt esimerkiksi ei koske minnekään. Ei siis jatkuvaa jomotusta.

Rintoja vihloo vähän, ovat jotenkin arat. Mutta vain hyvin vähän, ei mitenkään häiritsevästi kipeät. Vähän normaalia väsyneempi olen ja pissattaa useammin kuin muuten.

Testiä en ole uskaltanut tehdä, en vaan jaksa uskoa, että tämä voisi olla sitä itseään. Turhauttaa niin jo etukäteen se tyhjä ruutu... Joka toinen minuutti kuvittelen olevani raskaana ja joka toinen sitten en pysty uskomaan siihen vähääkään.

Kerro sinä hyvä ihminen, että miltä tämä nyt kuulostaa! Mitä sinä tekisit/uskoisit/luulisit minun sijassani?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan kuitenkin että vauva olisi tulossa :)

Vierailija
2/4 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattasin ollakin -mun alkuraskaudenoireet ovat nimittäin kovin lieviä. Toivotaan, että on tärpännyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä plussasin just eilen . Ei mitään raskauteen liittyviä oireita ollut. Luulin vain koko ajan menkkojen tulevan, kun alaselkää jomotti paljon. Aina vaan jomottaa,mutta testi näyttää plussaa.

Vierailija
4/4 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla ainakin alaselän jomotus on ollut merkki siitä, että menkat ovat alkamassa, vaikka myöhässä, mutta kuitenkin tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän