Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla motivaatio laihduttamiseen loppuu, jos tuloksia ei näy??

Vierailija
15.01.2008 |

Nyt pari viikkoa takana ja painoa tippunu 2kg.

En jaksais enää! Olen ollut tosi vähillä kaloreilla ja tuon enempää ei kuitenkaan ole tuloksia.

Nyt karkit esiin!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin jo ensimmäisen viikon aikana kun varmaan nesteet lähti. Nyt ei viikkoon tapahtunut mitään =/

Mä en ala.

Vierailija
2/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso hali täältä! Todellakin ymmärrän fiilikset!

Kun kerrankin saa itsensä tsempattua laihikselle, niin sit ei mitään vaikutusta millään :(

Mutta, yritetäänkö vielä jaksaa edes tän kuun loppuun??

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo per viikkohan on ihan maksimilaihtumistahti mitä suositellaan.

Vierailija
4/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä se johtuu että paino ei putoa! tai onhan se siis jo hieman pudonnut. Mutta huomaa selvästi että muutos on liian suuri ja kroppa pistää hanttiin

Vierailija
5/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 2 kiloohan on jo normaalia vuorokausivaihtelua!

Vierailija
6/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnistunut pudottamaan 4 kg kahdessa viikossa ja olen ollut onnellinen. Tietty se on ollut pelkkää nestettä, mutta se nesteen poistuminenkin näkyy ja tuntuu, ja onhan se hyvä startti kunnon laihikselle. Syön 1200 kaloria päivittäin, kun sen pitäisi olla tehokasta ja pari hillittyä herkkupäivää on ollut.

Nyt sitten tänä aamuna maailma heitti kuperkeikkaa: painoin 200 grammaa ENEMMÄN kuin edellisenä aamuna! Ja en ollut retkahdellut, enkä tehnyt mitään pahaa!

Turha kai sanoakaan, että ensimmäinen mielijohde oli marssia suoraan jääkaapille ja pistellä sieltä kaikki mahdollinen kupuunsa ja lopettaa koko paska siihen! En tehnyt sitä, mutta koko päivän olen nyt rypenyt " otanko herkkuja vai enkö ota" -väittelyssä ja vielä jatkuu...

anaäin helpolla minulta viedään motivaatio. Olen ihan varma, että minä olen jokin luonnonoikku, enkä minä laihdu, vaikka muut laihtuisivatkin. Ajattelin, jos jaksaisi edes huomiseen ja jos silloinkaan ei ole muuta kuin noussut, niin vaikeaksi käy.

Miksi sen pitää olla näin vaikeaa?

Vierailija
7/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, se erohan selittyy ihan sillä miten on tullut käytyä kusella ja paskalla...

Vierailija
8/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisivat yhtäkkiä noin vain lähteä muutamassa viikossa??! Ihan älytöntä. Painonpudotukselle pitää nimenomaan antaa aikaa! Ja suurin virhe nyt on olettaa että suurilla radikaaleilla muutoksilla tai näännyttämällä itseään, voisi saavuttaa mitään pitempiaikaista.

Kyllä ihmisen syödä pitää, mutta sen ruoan pitää olla niin täysiarvoista ettei tee esim. mieli mitään " kiellettyä" . Hyvä on myös pitää ns. herkuttelupäivä, mikä ei tietenkään tarkoita että vedettäisiin heti se sipsipussi + karkkipussi naamaan.

Aamiaisen pitää olla tuhti ja tukeva, kuin myös lounaan. Kunnon välipaloja ei saa unohtaa. Pitää juoda minimissään 2 litraa vettä ja syödä 500 g kasviksia.

Tällä menetelmällä paino varmasti putoaa, hitaasti mutta pysyvästi.

Vierailija
9/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä löytäis sen motivaation taas tälle päivälle??

Vierailija
10/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt naurata hei! Ihmisen painohan voi heitellä parikin kiloa päivän aikana, riippuen siitä mitä vatsalaukussa + suolistossa on. Sen sijaan jos tuntuu että se pari kiloa on ja pysyy ja on mennyt viikkoja niin silloin on kyse OIKEASTA painonnoususta.

Sitäpaitsi itse kerään paljon nesteitä ennen kuukautisia ja yleensä painan juuri sen 2 kiloa enemmän ennen menkkoja kuin niiden jälkeen...

Vierailija
11/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa siitä, että lupaat itsellesi että olet laihtunut 5 kiloa lisää esim. 1. päivä huhtikuuta mennessä. Laitat sellaisen lapun suljettuun kirjekuoreen jääkaapin päälle. Siihen tähtäät ETKÄ ANNA TILAPÄISTEN RETKAHDUSTEN MASENTAA! Retkahduksia tulee kaikille, olemmehan ihmisiä emmekä elä tyhjiössä. Pääasia on antaa itselleen anteeksi, mutta jatkaa sitten uusia elämäntapojaan eikä retkahtaa uudestaan.

Vierailija
12/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä tulee takapakkia, kun elimistö vähän kiukuttelee, mutta kyllä se siitä taas sit tippuu, kun ei anna periksi. Kyllä tosiaan ottaa päähän, että on laskenut hulluna kaloreita, ja silti paino vaan on noussut (kuten tänä aamuna oli käynyt). Mutta periksi ei saa antaa! Mä olen päättänyt, että ensi kesänä painan alle 55kg, mieluiten 53kg, ja muuhun en suostu!! Kiukutelkoon elimistö, mä olen nyt vahvempi!!

Vierailija
13/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just noin mäkin olen nyt ajatellut ja hienosti on mennyt! Aikaisemmin en oo jotenkin jaksanut ottaa itseäni niskasta kiinni enkä oo ehkä ollut asennoitunutkaan sillä tavalla että onnistun? On tärkeää ajatella että onnistuu!!!

Vierailija
14/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistö menee tavallaan säästöliekille, mutta hetken päästä taas paino alkaa laskea. Hyvä konsti on lisätä kulutusta, eli liikuntaa! Se vauhdittaa tuota jumiutumista. Tsemppiä!

Vierailija
15/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin odottanut -2kg/viikko. Ainakin sen ekan viikon aikana.

- ap

Vierailija
16/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen todella tyytyväinen tulokseen, sekä motivoitunut jatkamaan!

Vierailija
17/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 174cm ja 70kg tai siis nyt 68kg

ja kaloreita menee nyt enemmän, koska tosiaankin motivaatio on laskenut, mutta pari ekaa viikkoa söin noin 1000 kcal/pv

Vierailija
18/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis se ohjelma laskee kun syötät sinne pituutesi, apinosi, ikäsi ja sukupuolesi.

Eli siitä näet mikä on järkevä määrä kaloreita/vrk laihtumista ajatellen.

Ei muuten ole mikään ihme ettet ole tuon enempää laihtunut kahdessa viikossa, ei se oikein mahdollistakaan ole tuon kokoiselle ihmiselle! Eri asia jos olisit joku 100-kiloinen.

Vierailija
19/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulos: - 1 kg pari viikkoa sitten, nyt ei enää mitään pudotusta ja housut kiristää ihan samalla tavalla edelleen =(

Luovutan. Mun ilmeisesti täytyisi lopettaa syöminen kokonaan laihtuakseni. Luulen kuitenkin, että alan taas nauttimaan elämästä, koska palkkio tästä kitumisesta on näin käsittämättömän pieni. Mulla ei kuitenkaan ole varsinaista ylipainoa, pelkkää kosmeettista raskausajoilta jäänyttä massaa vain. En käsitä, MIKSI en pääse siitä eroon.

Vierailija
20/27 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olikin tosi hyvä!

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän