Jos käyt uimassa. Paljon yleensä uit?
Kommentit (21)
Sitten päästän miehen uimaan ja siirryn uiskentelemaan pojan kanssa. Matka jatkuu, tosin huomattavasti hitaammalla vauhdilla.
sit oonkin jo puolikuollut ja poskuttelen jonkun aikaa matalassa päässä... Ja sit saunaan!
viikossa, ja kerralla noin 4,5 kilsaa.
Jossain vaiheessa uin pari kertaa viikossa.
ihmettelen todella, mitä uintiharrastajia tänne kirjoittaa?
Eivätkä ainakaan käy samassa hallissa. Siellä harvemmin on nuoria naisia, jotka uivat matkaa.
uin 1-2 km ja vesijuoksen päälle, pyrin olemaan vedessä tunnin, ennen vanhaan uin jopa 3 km, mutta se oli ennen lasta, kun oli aikaa vaikka mihin.
Itse en kuulu heihin. Uin ehkä yhteensä muutaman sata metriä. Käydään hallissa yleensä koko perheellä ja uiminen jää vähiin kun pitää vahtia lapsia.
ikää on 40+, mutta kilpatausta, joten vielä menee hukkumatta useampi kilometri : /
kuntouinti ei ole voima- vaan tekniikkalaji
Uin yleensä kilometrin ja siihen kuluu puoli tuntia. En ehkä vaivautuisi käymään uimahallissa, jos uisin vain 100m ja kävisin saunassa.
pojan uimakoulun aikana.
Tekniikka on itseopittu, ei siis uimaritaustaa.
JUST mulle sopiva laji! Uin hitaasti, mutta pysähtymättä aina vähintään 1 km, mutta useimmin nykyään 1200-1300m. Tuntuu hienolta huomata, että sitä jaksaa enemmän. Aikaa menee 45 min -vajaa tunti. En ui sen enempää, koska tuossa tunnin kohdalla alkaa tulla kylmä.
Mutta venyttely kuuluu ehdottomasti ohjelmaani joka kerta uinnin jälkeen, siis ollessani altaassa vielä. Ja olen huomannut, että vaikka aloittaessani olin ainoa venyttelijä, muutkin ovat nyt meidän hallissa alkaneet venytellä :-) Olenkohan aloittanut trendin?
Tunnin. En jaksa laskea kierroksia.
1500m 3-4 satsina. Enemmänkin ehkä jaksaisi, mutta aika loppuu kesken kun saunassa on uinnin välissä niin mukavaa.
Uin kilometrin, aikaa menee 20-23 min.
Käyn kerran viikossa uimassa ja uin aina sen yhden kilometrin putkeen ajassa n. 25 min. Ikää 53 ja ihan tavallinen kuntouimari olen.
Uin yleensä kilometrin noin 35 minuutissa.
Uin noin 50 vetoa tai kolmisen minuuttia.
Uin 15min, vesijuoksen 20min, uin 15min. Uinnista alussa ja lopussa rauhallista uintia 5min, muu aika rasittavampaa harjoitusta.