Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RAttaiden tilaus saksasta tai jostain muusta maasta

Vierailija
21.01.2008 |

Oletko tilannut saksasta rattaat, oliko halvemmat?

Mistä saisin yksinkertaisimmin tilattua rattaat? Aion tilata phil&tedsin kaksostenrattaat, koska kuulemma halvemmat saksasta tilattuna.

Miten se käytännössä onnistuu? Ebayn sivuilla on käytettyjä myynnissä, saako sieltä uusia? onko jollain kokemusta jostain hyvästä nettisivusta, josta saanut selkeästi tilattua Suomeen rattaat pienillä lähetys- ja muilla kuluilla?

kiitos

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan osaa auttaa?

Ap

Vierailija
2/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen, mutta sivut ovat myös englanniksi. Olen tilannut sieltä Teutonian rattaat, kaverini tilasi Hartanin vaunut. Kolmanneksen halvempaa kuin vastaavat Suomessa, toimituskuluja ei ollut, jos tilasi yli 100e tms. Toimitus oli nopea, ja palvelu hyvää.

En tiedä, onko siellä noita mainitsemiasi rattaita. Jos päädyt sieltä tai muusta nettikaupasta tilaamaan, kannattaa tarkkaan tutkia, mitä hinta sisältää. Esim. vaunuissa myydän runko (= rattaat) erikseen, ja kantokoppa maksaa erikseen. Samoin Hartanilla ns. jatkoperä, eli se vaunujen " jalkopääty" , jota käytetään kantokopan kanssa. Silti tulee edullisemmaksi, vaikka lopullinen hinta on hieman korkeampi, koska Saksan alv. on pienempi kuin Suomessa, ja hinta korjataan vastaamaan Suomen alvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan ohje ja kokemus: Ei kannata ostaa näkemättä ja kokeilematta. He tilasivat netin kautta ja eivät olleet sitten ne rattat hyvät.

En kyllä minä ostaisi ilman että olen testannut ja nähnyt kunnolla tuotteen.

Vierailija
4/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottokortti pitää käytännössä olla maksaessa, voi kyllä käydä muukin maksutapa neuvotellen.

3

Vierailija
5/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toimivat hyvin ja postikulut oli muistaakseni 50 euroa. Takuukin tuli testattua ja hajonnut osa tuli viikon sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi