rakastelun jälkeen pidättekö pikkuhousunsuojia?siis seuraavana päivänä?
Kommentit (29)
Vierailija:
niin kannattaisi treenata lantionpohjanlihaksia.Phs:n tarve seuraavana päivänä on hyvä merkki lihaksiston kunnosta (toki miehen sperman määrälläkin on merkitystä..)
kun saan puristettua suurimman osan mälleistä siellä vessassa pois?
Kyl munkin pöksyt seuraava päivänä yleensä haiskahtaa, mut ei sinne enää erityisemmin valu.
Meillä ei todellakaan ryntäillä mihinkään suihkuun heti seksin jälkeen. Yleensä käyn kyllä pissalla hetken päästä, ja silloin tulee pyyhittyä enimmät pois, mutta joskus saatan nukahtaa ilman että oon käynyt. Ja joo, kyllä sillon on vähän kosteaa ja lakanat vähän sotkeutuu :)
Mä loikoilen aina silleen kylelläni jalat yhdessä niin ei valu. Jos selälläni (saati mahallani) niin kohta on kyllä lakanat märkänä. Kyljelläni siis. Sitten siitä kävelen vessaan ja istun pöntölle, ja sinne lorisee löysät pois. Yleensä käytän suihkua päälle ja takas sänkyyn. Ei seuraavana päivänä enää valu.
ei kyllä valu lakanoille mitään ja vessaankin pystyn menemään ilman mitään paperitollojen haaroihin tunkemista. Vessassa sitten melko pikainen pesu, ja ikinä en ole huomannut seuraavana päivänä mitään valumia tai haiskahduksia.
Siis kastuuko teillä seuraavana päivänä (alus)housut vai miten aistitte valumisen?
Muuten olen vain niin kostea, että se on ollut syy.
Rakastelun jälkeen puristan spermat pois lihaksia supistaen. Minullakin tiukat lantionpohjalihakset sulkee sperman ulos (jos jää) tulon. Geishakuulat olleet varustuksena muutamia vuosia, joten ne lihakset on todella kunnossa.
siksipä laitankin sinne paperia ja menen sitten vessaan.
Miehellä tulee sitä spermaa runsaasti, kun istun pöntölle ja " puristan" niin tulee vieläkin kauheita länttejä spermaa pönttöön, vaikka osa olisi jo valunutkin paperille.
Käyn sitten pesulla yleensä vasta aamulla. Silloin ei enää valu mitään.
HardcoreZen:
Vierailija:
niin kannattaisi treenata lantionpohjanlihaksia.Phs:n tarve seuraavana päivänä on hyvä merkki lihaksiston kunnosta (toki miehen sperman määrälläkin on merkitystä..)
kun saan puristettua suurimman osan mälleistä siellä vessassa pois?
Kyl munkin pöksyt seuraava päivänä yleensä haiskahtaa, mut ei sinne enää erityisemmin valu.
Jos nimenomaan puristat spermat ulos, niin hyvilta kuulostaa lihakset :) Siinä onkin vissi ero: 1) sperma valuu liikkuessa tai 2) pystyy liikkumaan pesuille ja siellä puristaa tietoisesti spermat ulos
Musta olisi ihanaa nukahtaa miehen kainaloon rakastelun jälkeen mutta mulla on valitettava taipumus saada vitsatietulehdus seksistä, joten aina on pakko mennä pissalle heti.
Ei välttämättä enää seuraavana päivänä, mutta kuitenkin muutaman tunnin rakastelun jälkeen.