Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olette mieltä,jos pidän mykkäkoulua

Vierailija
21.01.2008 |

perjantaihin asti? Olen niin loukkaantunut!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi juuri perjantaihin saakka?

Vierailija
2/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko suunnitella vuorosanoja siihen asti. Miksi luulet, että kohde (oletettavasti ukkosi) vastaa sinulle siinä vaiheessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on vastuu suhteen toimivuudesta. Ennen jokaista ratkaisuaan tulisi ajatella, johtaako se hyvän vai pahan lisääntymiseen suhteessa.

Vierailija
4/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin piti mieskin. Kumpikin vuorollaan leperteli vauvalle mutta toisillemme ei puhuttu sanaakaan. :) Kylässä se oli jo vähän hankalaa, joten pikkuhiljaa sitten rupesimme puhumaan. Iltasuukotkin vaihdettiin.

Vierailija
5/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu on lapsellista.

Vierailija
6/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää alkaa siihen,että aletaan kysellä normijuttuja ja kohta taas ollaan kuin ei mitään. ap

Vierailija
7/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai ainoastaan sinun mielestä? ja nyt sinä et anna anteeks ennenkuin ukko on samaa mieltä kanssasi?

Vierailija
8/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni on joskus yrittänyt pitää jonkunsortin mykkäkoulua, mutta se on aina loppunut siihen kun olen puhunut vaan ihan normaalisti välittämättä siitä, ettei vastausta tule.

Viimeistään siinä vaiheessa loppuu mykkäkoulu, kun sanoo lähtevänsä kavereiden kanssa ulos.

Parhaita on ne kerrat kun en edes tiedä mistä kenkä puristaa.

Vierailija
9/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoat kerrat kun tiedän sen johonkin johtaneen on avioero.

Vierailija
10/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksa;(

Vierailija
11/11 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oppinut nyt riitelemään eli keskustelemaan hedelmällisellä tavalla asioista tuoreeltaan kanssani. Suosittelen sullekin.

Mykkäkoulu on niin turhaa. Hukkaat vain monta päivää ainoasta elämästäsi! Eikä edes ole varmaa, että miehesi tietää että miksi mökötit. Sitten kun perjantaina päätätkin olla normaali, niin miehesi saa taas nauraa hihaansa, että tuotako sinä olet jauhanut niin ja niin kauan silläaikaa kun hän on elää porskuttanut. Korkeintaan kääntää päätään poispäin ettei tarvitse katsoa ahdistavan näköistä mökötysnaamatauluasi. Miehesi keskittää aivan varmasti ajatuksensa parhaansa mukaan pois sinusta tuon ajan senkin mököttäjä! Jos ei sitten itse ole myös mököttöjä...

- Yksi joka ei ole koskaan mököttänyt.