Apua tyylitaiturit!
Antakaa vinkkejä kahteen ongelmaan...
1. Mulla on ruskeat silmät joissa seassa vihreää ja vihreitä täpliä, hiukset tummat mutta iho melkein lumen valkea, kesällä kyllä rusketun helposti. Kysymys kuuluu... Minkä värinen luomiväri mulle sopii? (Sekä mulla on lasit)
2. Millainen hiusmalli mulle sopii, kun hiukset ovat ohuet, jopa niin ohuet että päänahka paistaa alta?
Kommentit (3)
mutta eihän sitä varmaksi voi tästä sanoa kun sävyjä on niin miljoonia.
hiuksista ei oikein voi sanoa mitään. Mene kampaajalle ja toivo parasta.
1. Mulla on ruskeat silmät joissa seassa vihreää ja vihreitä täpliä, hiukset tummat mutta iho melkein lumen valkea, kesällä kyllä rusketun helposti. Kysymys kuuluu... Minkä värinen luomiväri mulle sopii? (Sekä mulla on lasit)
millaiset kehykset laseissasi on? jos kehykset ovat voimakkaat, tarviiko sinun enää korostaa silmiä luomivärillä? jos korostaisit vaikkapa huulia..
2. Millainen hiusmalli mulle sopii, kun hiukset ovat ohuet, jopa niin ohuet että päänahka paistaa alta?
minkä muotoiset kasvot sinulla on? jos hiuksesi ovat noin ohuet joku lyhyt malli sopii ehdottomasti parhaiten.
1. Todennäköisesti sinulle sopivat kaikki värit ihan niin kuin muillekin ihmisille. Kyse on vain siitä, mitkä sävyt väreistä on valittu ja miten niitä on käytetty. Ja näin netissä, henkilöä näkemättä on vaikea sanoa.
2. Ei hiusten paksuus ole ainoa sopivaan hiusten malliin ja kampaukseen vaikuttava asia. Käy edes kerran ammattitaitoisella kampaajalla niin saat tietää.