Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te teette sairaslomaalla, jos kuitenkin voitte suht hyvin?

Vierailija
17.11.2008 |

Mä olen nyt toista viikkoa RR:n ja sokeri arvojen takia saikulla. Kamalasti en viitsi rehkiä (siivota, käydä kaupoillaym.) lapset vein hoitoon ja nukun päivällä pitkät päikkärit, mut mitä sitä tekisi sen loppu ajan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan raskauden aikana luin paljon, ratkoin ristikoita, vietin aikaa netissä ja vaan nautin olostani. Nyt odottelen samaa, koska oireet viittaavat aikaiseen sairauslomaan. Esikoinen toki hoitoon...

Vierailija
2/9 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ainakin suositeltiin korkean RRn saikulla kevyttä liikuntaa, eli kävelyä, uintia jne pitkäkestoista liikuntaa. ja onhan se yleissuosituskin verenpaineen laskuun. rehkiä et toki saa, kaikki ponnistelu nostaa verenpainetta. muista lepo ja rentoutuminen, siis lue, kudo, kato tvtä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunto ei kestä vielä edes kevyitä kävelylenkkejä, mutta kaikki vanhat käsityönalut on tehty valmiiksi. Parit tumput ja sukat neuloin valmiiksi ja yhdet on taas tulossa. Lisäksi olen tehnyt pari joululahjaa hopeasta.

Yleisesti ottaen teen kaikkea kivaa, mikä pitää pään kunnossa, vaikka muu kroppa ei olisikaan samassa vauhdissa. Parasta on tietenkin kuunnella ihan sitä musiikkia tai radiokanavaa, mitä itse haluan.

Vierailija
4/9 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukun, surffaan netissä, luen, katon elokuvia, leivon, kokkaan perheelle ruokaa, ja jos kunto kestää, niin kevyitä kävelylenkkejä

Vierailija
5/9 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syksyllä kun jo jäin sairaslomalle...

- nukuin/nukun

-luen

-teen ristikoita

-kävelen, tosin nyt tullut ns.penikkatautia mikä valitettavasti haittaa ulkoilua kun sääret kipunoi särkyä

-ajanviettoa kauppakeskuksissa

-jumppa 1 krt/ vkossa

-ystävien tapaamista

verenpaine ja pulssi olleet viime vkot korkeat eli ihan rauhallista lepäilyä ja oleilua pyrkinyt viettämään

Vierailija
6/9 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden kanssa. Mielestäni raskaus ei ole sairaus joten ihan hyvin voin vähän tuulettua.

Vierailija
7/9 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sulle ja lapselles jos raskaana ollessas käyt litkuttaa olutta...!

Vierailija
8/9 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mökkeilen

-harrastan

-veneilen

-kyläilen

-shoppailen

Vierailija
9/9 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jalastani ollut tovin sairaslomalla ja istuminen on kielletty, joten olen

- ajatellut

- jumpannut

- kuntoillut

- nukkunut

- surffaillut netissä

- kulkenut kaupungilla

- tavannut kavereita

- viihtynyt yössä

- nollannut totaalisesti

Ja kyllä on tehnyt hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan