Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntuuko kenestakaan samalta....??

Vierailija
21.01.2008 |

olo on kuin olisin muovipussin sisalla eika millaan saa happea?

niin ahdistunut olo ettei ole tosikaan,mieli tekisi karata eika koskaan enaan palata takaisin,mutte entapa lapset?

kuka niista sitten huolen pitaa?

Ja kuinka sitten todellisuudessa tulen kestamaan olla iman lapsiani??

tuntuu ettei pakoa ole,ahdistaa todella paljon.....!!!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En imeta,olo muuten vain todella onneton!

Saan aika hyvin yotkin nukuttua,jotenkin vaan ahdistaa.

Ja kaikkein eniten kun vauva ei anna minun tehda yhtaan mitaan,taytyy vain istua paikoillaan vaavi sylissa.

ei paase mihinkaan ja pitaisi siivotakin tata huushollia ennenkuin vieraat saapuu muutaman viikon paasta kylailemaan viikoksi.

En vain jaksa tata kaikkea,tuntuu etta on aivan liikaa talla kertaa minun hartioillani tekemista ja ajateltavaa!

oisin nukahdan itkuun koska taaskaan en ole saanut mitaan tehtya paivan aikana!

tuntuu etta talo kaatuu paalleni jos en kohta ryhdistaydy.

Vierailija
2/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen noita kanssa. Tosta pääsee eroon lääkärin avulla, soita ihmeessä jo tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain halua etta mieheni tietaa tasta,tunnen olevani niin epaonnistunut kaikessa!

ajattelin etta jalkitarkastuksessa olisin pystynyt puhumaan laakarille,mutta hanella oli niin kauhea kiire etta kerkesi vaan pillerit minulle ojentaa ja sitten jo poistui huoneesta!

hoitsu taasen niin toykea ettei semmoselle edes pysty puhumaan.

Vierailija
4/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua lääkäriltä ihmeessä heti jo tänään, ihan ensimmäiseksi.

Ahdistukseen saa lääkkeitä, ne vaan ei ala heti toimia, vaan niissäkin pitää odottaa muutama päivä tai viikko, mutta kärsiä ei kannata.

Ehkä tässä pussissa on ulospääsy lääkkeillä, niin lääkäri minulle ainakin lupasi, että jo parissa viikossa helpottaa vietävästi. Lääkärireissun jälkeen voit puhua myös miehellesi, että ahdistaa.

Vierailija
5/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin etten jaksa,etta tarvitsen jonkun henkireijan!

han vain sanoi etta viedaan vauva sitten takaisin sairaalaan jos en jaksa!

han ei ota vakavasti,koska han luulee etta kaikki on niin helppoa!

vauva on ihana mutta mina vaan en jaksa?

kaikki ressaa,pitaisi kotiakin pitaa kunnossa ja kohta meille tulee viikoksi vieraitakin!

muistot omasta lapsuudesta alkanut tulemaan mieleen!

tuntuu etta liika on liikaa

Vierailija
6/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset minusta ihan selvästi masennuslääkitystä tai terapiaa, jos on pussi päässä olo ja haluaa pois johonkin. Kirjoita vaikka paperille ajatukset kun ahdistaa. Ja ota sitä omaa aikaa. Pakota se mies ottamaan vastuu vauvasta ja nuku, ulkoile...

Vierailija
7/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat heidän numeroonsa ja purat oloasi. Jos sulla on synnytyksen jälkeinen masennus, se voidaan kyllä hoitaa. Tilanne on yleinen, turhaa itseäsi syyllistät.

Ja et voi nyt alkaa " en halua kertoa miehelleni, olen epäonnistunut" , sulla on vauva ja sun täytyy hoitaa itsesi kuntoon, jotta voit hoitaa vauvaasi, eikös?

Soita sinne numeroon, saat purettua oloasi ja he kyllä tietävät mitä sun pitää tehdä.

HALAUS!!!

Vierailija
8/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en asu suomessa,voiko sinne soittaa ulkomailtakin?

en nyt usko onko tama synnytyksen jalkeista masennusta kun tata oli jo raskauden aikanakin!

Vierailija
9/9 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aivan samanlaista koko imetyksen ajan. Ahdistus loppui heti, kun lopetin imetyksen ja lapsi alkoi saada pullomaitoa. Helpotuksen tunne oli valtava, kun sain oman hormoonitasapainon taas kuntoon ja lapsi alkoi nukkua rauhallisemmin saatuaan vatsansa kunnolla täyteen. Olin kyllä sitä mieltä, että vauva sai tarpeeksi maitoa jne., mutta ilmeisesti en itse jaksanut syödä ja juoda tarpeeksi, joka aiheutti lopullisen katkeamisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän