Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tulkitsisit tämän:

Vierailija
21.01.2008 |

Viikkoa ennen jouluaattoa olin reissussa, pillerit unohtui kaiken tohinan keskellä kotiin. Olin syömättä niitä siis kolme päivää, ti-ke-to. Reissusta palattuani perjantaina, otin heti pillerin.

Harrastin seksiä kumppanini kanssa sunnuntaina ja maanantaina.

Nyt muutama viikko takaperin alushousuissani oli hieman rusehtavaa vuotoa ja alavatsaani nippaillee välillä. (Kuukautiseni ovat jääneet pillereiden ansiosta kokonaan pois, minipillerit!)

En siis osaa odottaa alkavia kuukautisia, jotta tietäisin olenko raskaana vai en.

Testin kun tekisin se toki kertoo asiasta paremmin.

Miten ruumiinlämpö menee alkuraskaudessa? Mulla on normilämpö sellainen 36,5, mutta eilen illalla ja aamulla oli vain 35,2. Nyt taas hetki sitten aivan normaali.

Mitäköhän ne muutaman päivän niukat rusehtavat vuodot oli?

Kertokaa mielipiteitänne!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee niin saa tulla. ;)

Testihän se kertoo vastauksen, ajattelin vain mielipiteitä kysellä.

Vierailija
2/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli juurikin tuollaista pientä rusehtavaa vuotoa silloin kun menkat olis kuulunut alkaa, ja raskaanahan sitten olinkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi joskus niin, meni kierrot vähän pyllylleen unohduksista. Mutta raskaaksi en sillä tavalla tullut.

Vierailija
4/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kahdessa raskaudessa lämpö nousi alussa ja yhdessä laski. Arvailuilla et saa varmuutta raskaudesta.

Vierailija
5/5 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että nämä nettipalstat on " turhia" diagnoosin tekemiseen, mutta aina sitä testiä/lääkäriä odotellessa on psyykattava itseä mahdolliseen tulevaan:D No juu...

Testin haen tänään varmuudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi