Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^~^~^~^~^ 3 - kuumeilijat ^~^~^~^~^ viikko 47

17.11.2008 |

Uusi viikko uudet kujeet

Kuinka moni piinailee?

Ketkä metsästävät ovista?

Kuka Plussaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein ärtsyjen kipujen kanssa, tuplakärsimystä siis. Jo tarpeeksi masentavaa että yritys meni taas metsään. Kahtena edeltävänä päivänä tuli vaan ihan pikkuisen ruskehtavaa tuhrua ja vielä piteli jonkinlaisia toiveita yllä, mutta eilinen kaatoi sitten kaikki haaveet. Nyt vielä kiertokin piteni 33 päivään.

Ei kun uuteen yritykseen ja hiljaiseloa pitelee varmaan tonne kp 17 jolloin vasta aloitan ovistestit, ei kannata aikaisemmin testailla. TOSI tylsää...

Oikein kaunista ja lumista talvipäivää kaikille kuumeilijoille! Jos vaikka jouluna ois jo asiat paremmin meillä yrittäjillä! :-)

eewokki yk 8, kp 2/28-33

Vierailija
22/34 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kävin mä tuossa muutama kuukausi sitten pyörähtämässä, mutta... No joo, täällä takana ensimmäinen yrityskierto, tänään alkoi menkat. Ihan odotetusti, ei ollut oikein otolliseen aikaan nuo viime kuun harrasteet osuneet :)

Olen siis 32-vuotta, mieheni 40v. Kaksi lasta tyttö 4/04 ja poika 6/06. Olisi kivasti linjassaan nuo lapset jos onnekkaati tuon kolmosen laskettu ajoittuisi tuonne 9/09. Miten niin numerofriikki talouspuolen ihminen, hih...

Me sovittiin miehen kanssa, että harrastellaan joka päivä kunhan selviän näistä menkoista. Täytyy toivoo, ettei ihan hirveän montaa kuukautta joudu yrittämään. Saattaa jossain vaiheessa olkaa oviksen bongaus :D

Mutta ihanaa, kun täällä on tälläinen porukka jossa voi avautua tästä odotuksen odotuksesta. Mä en ainakaan ole kertonut kenellekään, että ollaan tämä päätös tehty. Kerron vasta kun ja jos on oikeasti jotain kerrottavaa.

T. Omppu yk1 kp1/28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan työviikon jälkeen vihdoin ja viimein on aikaa kunnolla tulla tännekkin..

Voi Pihlis-kulta... :((((( Sinulle nyt olisi suonut sen pysyvän plussan kun tietää, miten paljon olette joutuneet kokemaan tänä vuonna. Toivotaan nyt nopeaa uutta plussaa sinulle bd bd bd bd

Mimosakukka: Juu, en mäkän tiiä kuinka paljon tuohon Metkun laskuriin kannattaa luottaa, mutta kävi vähän kattomassa osviittaa - tosin en pelkästään sen varaan laske pupuiluja ;)

Sulla tulikin testit nopeasti perille. Aikamoisen herkkiä tapauksia kun jo 6 päivää hedelmöityksen jälkeen näyttävät positiivisen tuloksen! Kuullostaa hyvältä noin herkät testit mutta siltikin varmaan kannattaa odottaa vielä muutama päivä kuten mietitkin :)

Bakteeri: Samaa mäkin odotan innolla; päästä "järkyttämään" työpaikalla kun kukaan ei taida enää uskoa että nyt 6,5 vuoden jälkeen olisi vielä vauveli-toiveita ;) Enemmän ne "kiusaa" nuorempia työkavereita vauva-aiheilla joten kyllä tulee olemaan pommi jos joskus vielä pääsen raskausuutisen pudottamaan :D

Oletko muuten vielä saanut ratkaisua piinailuihisi? Kiertopäiväsi näyttävät ainakin kovin jännittäviltä!

Halitus Eewokille (*), harmi että tuhruilu päättyikin tätiin :(

MammaMia: Koetahan piinailla rennosti - jos se on ylipäätään mahdollista (heh, ainakin omakohtaisesti voisin pudistaa päätäni ..)

Bamboe: Toivottavasti tilanne tuon kilpirauhaslääkityksen kanssa selviää pian ja pääset uudelleen odotusta odottamaan :)

2poj@näiti: Niin, voiko yritystä olla liikaa...? Hmm, ekassa kunnon yrityskierrossa mekin pupuiltiin kun...hmmm..puput eli joka ilta oviksen aikaan, mutta nyt kun yrityskiertoja on kertynyt enemmän niin ollaan keskitytty hommailemaan noin parin päivän välein. Joka iltainen touhuilu vei ainakin silloin liikaa mehuja ja oli "pakkopullaa" mutta tottahan toki jos mieli tekee niin antaa palaa ;) Niin mekin tehtäisiin ja tehdäänkin silloin jos molemmista tuntuu siltä :D

Wilukissalle tsemppiä, tiedän tuon tunteen ylipitkein kiertojen kanssa juuri silloin, kun semmoinen ei todellakaan ole kaivattu...!

Tervetuloa Senny-76 ja Jeela mukaan sakkiin!! Ja tervetuloa Omppu0406 takaisin :) Toivottavasti kenellekkään teistä ei tule pitkää vierailua täällä kuumeilupuolella ;)

Oma napanderi sitten; Olin eilen tuntevinani pienen pientä pistoa oikealla munasarjoissa joten aloin epäillä jos olisi ollut ovis.. mikä olisi ihan mahdottomanihana juttu, koska se tarkoittaisi sitä että tästä voisi tulla ihan inhimillinen kierto (viime kierrossa ovis oli jossain kp 27 tienoilla ja kp:t sitten lopulta neljäkymmentä). No en oo varma oliko ovis, kävin pissimässä toiseen niistä viime kierrosta jääneisiin ovistikkuihin ja haaleanpunainen viiva tuli kontrolliviivan viereen. Voi siis hyvinkin olla että olisi ollut ovis, sillä en tosiaankaan ollut pissaamatta neljää tuntia ennen testiä eli tulos ei voi olla kovin tarkka.

No eilen illalla sitten heiluteltiin hetekaa joten kattotaan ny mihin johtaa... Pitää varmaan vielä varmistella tänään tai viimeistään huomenna jossei oo liian myöhäistä. Edellisen pupuilut ennen eilisiltaa oli tiistai-iltana, joten hyvällä säkällä sieltäkin voi olla vielä jotain apuja tullut ;)

Mukavaa perjantaita kaikille!

T. Manna kp 18 / normaalisti 30-31, viime kierrot 35-40

Vierailija
24/34 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kukaan enää muistaa, mutta kävin esittäytymässä tässä ryhmässä syksyn alussa, jolloin ollaan siis aloitettu tavallaan tämä kolmannen lapsen yritys. Mulla kuitenkin jäi menkat ikään kuin päälle, vuosi koko ajan ihan vähäsen. Nyt kierto on saatu tasattua terolutien avulla ja kierron pituudeksi tuli 26 päivää. Eli oikeastaan tämä on ensimmäinen kuukausi kun päästään todella yrittämään pikkukolmosta.

Meidän perhe kokoonpano on siis seuraava: minä 35 v, mies 38 v, esikoinen tyttö 3 v 8 kk ja pikkumies 4 kk.

Oikein iloista viikonloppua kaikille ja sitä plussaonnea tietenkin!

Marju

Vierailija
25/34 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää nyt tuli kahdesti, kun luulin ettei eka tullut perille. Sit loppu viestistä katosi bittiavaruuteen, kirjoitin uudestaan ja lähetin uudestaan. No, nyt ne molemmat viestit on sitten täällä.

Vierailija
26/34 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako kukaan enää muistaa, mutta kävin esittäytymässä tässä ryhmässä syksyn alussa, jolloin ollaan siis aloitettu tavallaan tämä kolmannen lapsen yritys. Mulla kuitenkin jäi menkat ikään kuin päälle, vuosi koko ajan ihan vähäsen. Nyt kierto on saatu tasattua terolutien avulla ja kierron pituudeksi tuli 26 päivää. Eli oikeastaan tämä on ensimmäinen kuukausi kun päästään todella yrittämään pikkukolmosta.

Meidän perhe kokoonpano on siis seuraava: minä 35 v, mies 38 v, esikoinen tyttö 3 v 8 kk ja pikkumies 4 kk.

Iloista viikonloppua kaikille ja niitä suotuisia plussatuulia!

t. Marju

Vierailija
27/34 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa näin raskaan viikon jälkeen viimein vkl :)

Hei vaan senny ja omppu! Mukaan mahtuu tuumailemaan.

Mannaryyni kiva oli lukea sun tekstiä tuli oikein hymyhuuleen. Tästä on hyvä alkaa viikonloppu. Sulla taitaa olla sanansäilä hallussa, kivasti olit muiden juttuja kommentoinut ja voin täysin yhtyä kirjoitukseesi!

Tulevat mammat täällä kovin puhuu ovistesteistä. Itse en ole koskaan moisia nähnytkään. 2 aikaisempaamme tulivat ns. luomuna. Ajattelin nyttenkin luottaa tuntumaan ja säännölliseen "hetekan heilutteluun" niinkuin mannaryyni hauskasti ilmaisit. Toivonmukaan ei epätoivo aja minua sitten noiden tikkujen pariin... tällaselle tikku (rask.testi) hullulle voisi käydä hassusti. Aikamoista tikkujen maailmaa tämä "vauva tehtailu"....

Eewokki tosi harmi tuo tädin tulo. Niin oli täälläkin kovin kummalliset nuo kk. Normaalin 5 pv:n sijaan menkat kesti 2 päivää ja minä jo aattelemaan, et no voisko voisko voisko sittenki....no järki viimein voitti ja niin suunnilleen samaan aikaan 1 päivän tauon jälkeen jatkui tädin vierailu. Pöh!

Samperi sentään tätä naisen kroppaa manaa täällä edelleen

wilukisu yk2 kp3/24-26

Vierailija
28/34 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusille ja uusvanhoille - Senny, Jeela, Omppu ja Marju - tervetuloa mukaan! Mukavaa että porukka kasvaa!!

Pahoittelut tädin piinaamille: Pihlis, Wilukissa ja Eewokki

Hyvinkin pitkälti kopsaan nää toisesta pinosta - omat narinani nimittäin; Myös minä säädän noiden ovistestien kanssa. Lähes viikko sitten alkoi 3 päivän putki - 2 tasapaksua viivaa ja kolmas selkeästi vahvempi viiva. Ovistuntemuksetkin oli silloin. Ovista ei sit kuitenkaan ilmeisesti tapahtunut koska lämmöt ei ole nousseet. :(

Ja kaiken huipuksi kahden negapäivän jälkeen tänään taas tasavahva ovisplussa? Ei taida sopia tämä ovistikuttelu mulle.

Harmittaa ihan hirveesti jos tämän kierron munasolusta tulikin kysta ja odottelu siirtyy ensi kuulle - kierto kun on 40-50 päivää niin seuraavaa ovista saa odottaa aika helevetin pitkän ajan. Buaaaaa!!!

Super paljon onnea niille jotka kohtapuolin pääsevät testailemaan!!

Piiuli kera raskaan vitutuksen (anteeksi vahva kielenkäyttöni)

yk 1, kp 31/40-50

Vierailija
29/34 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omaa napaa ajattelin tulla tänne kaivelemaan. :)

Pari päivää tässä olen ihmetellyt, miksi suussani on ihmeellinen paha ruosteinen maku. Ollen harjannut sen vuoksi toistuvasti hampaita ja hammaslanka on ollut ahkerassa käytössä. Nyt vasta bongasin jostain netin saloista, että tällainen metallinmaku suussa voisi olla raskausoire.

OLISIPA, OLISIPA!!! Juu, ei muita, oikeita merkkejä raskaudesta, mutta pitää sitä tässä vaiheessa vielä kai pitää toiveet korkealla...

yk 2, kp 27/29 *jännittää*

Vierailija
30/34 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä malttamattomana odotan menkkojen loppumista (sallinette suuhuni menkat, koska tuo täti on jotain ihan ...) vaikka ne alkoi eilen :) Miten niin kärsimätön??

Bakteeri: Mulla on molemmissa raskauksissa ollut tuo metalli suussa sen 9 kuukautta.

Ajattelin lähteä happihyppelylle tuonne ihanaan talvimaisemaan, saa ajatuksen vauvoista hetkeksi syrjään. Vaan mun tsägällä tuolla on kaikki kylän mahdolliset vauvat liikkellä.

Mukavaa päivää kaikille!

Omppu kp2/28

Vierailija
31/34 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jännittää hirmuisesti! En pysty muuta ajattelemaan kuin menkkojen mahdollista alkamista.

Oireita olen kyllä kehitellyt:

- voimakas metallinen maku suussa (ei ollut edellisissä raskauksissa)

- mahassa menkkakivuista hieman poikkeavaa kipuilua

- valkovuotoa

- migreeniä ei ole ollut reiluun viikkoon (yli vuoteen ei ole ollut näin pitkää väliä)

- flunssa iski lievänä muutama päivä sitten

Tiedän, että suurin osa oireista voi olla ihan muutakin, mutta tuo metallinmaku lähinnä ihmetyttää. Testausta yritän kuitenkin odottaa vielä...

Anteeksi omanapaisuuteni, mutta jännittää niin kovasti.

yk 2, kp 29/29

Vierailija
32/34 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakteeri: mä piinailen virallisesti vasta viikon päästä, mutta mulla on kaapissa odottamassa herkkiä r-testejä joissa lukee että voivat antaa positiivisen tuloksen jo 6 päivää hedelmöittymisen jälkeen, eli mun laskujen mukaan mä voisin jo tänään testailla, mutta yritän malttaa odottaa joitakin päiviä. Oireita mietiskelen/kuvittelen on juuri päänsärky, etenkin jos olen ollut syömättä monta tuntia niin tulee sellainen "nälkä päänsärky" kokoajan tekisi mieli syödä. Muita oireita en ole huomannut, mutta jos olisin raskaana niin tuskinpa niitä oireita vielä kamalasti ole.

Odotuksen odottajan aika on piiiiiiiitkä!

Mitähän sitä keksisi että aika kuluisi. Ulkona on kamala myräkkä joten sisällä tämä viukissa on kyllä tämän päivän.

mimosakukka kp 21/28-32

Vierailija
33/34 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mimosakukka: Tuo pääsärky on omituinen juttu. Jokunen tuttu, joilla normaalisti ei juuri pääsärkyä ole, on kärsinyt raskausajan säryistä. Sitten taas minä (ja olen lukenut, että muutkin) joka normaalisti kärsin toistuvista säryistä, en ole raskausaikoina koskaan saanut migreeniä. Hassuja nuo hormonit.

Täytyisi tästä keksiä jotain kunnon puuhaa, että unohtaisi piinailun hetkeksi. Ulos ei voi mennnä kun lapset kipeänä ja mies töissä. :( Ilma olisi mitä mainion ulkoiluun täälläpäin.

Vierailija
34/34 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sunnuntai iltaa!!!

Ovista olen metsästellyt to eli kp10 asti, vasta eilen näkyi haalea viiva.. Tänään en ole vielä tikuttanut (päivä mennyt siivotessa ja kokkaillessa ja myrskyssä kävin koiran kans tarpomassa) tikutan kyllä viel tänään!

Juuri tänään kuulin että mun 2serkkua saavat vauvat ensi keväänä.. toinen kaksoset.. En sano että kukaan ei saisi saada vauvoja kun mekään ei saada, mut musta tuntuu pahalle. La molemmilla keväälle.. niinpä niin olisihan se ollut kevätvauva meilläkin mut kun ei ollu.. Todella toivon että tärppäisi meilläkin.. eipä tässä taida mitkään toiveet auttaa...

Voimia piinailijoille, tulisi nyt se ovis niin pääsisi piinailemaan..

Sorry omanapaisuus!

=) Mami kp13