***Heinämammat vko 4 ma-ke***
Kommentit (23)
Tosi sivuilla, melkein nivusissa asti (ei nyt ihan kuitenkaan) tuntuu silloin tällöin pientä hipsuttelua, kuin joku hellästi hivelisi.
Kolmatta odotan joten luulisi mun jo tietävän mutta oikeasti on vaikea erottaa mikä on totta ja mikä toiveajattelua.
Kvaak rv 16+
täällä jo mielestäni hentoja liikkeitä olen tuntenut reilun viikon. Viikkoja vasta 14+ mutta jos ultraajaa on uskominen niin vaavi on viikon isompi. Ja liikkeet tuntuvat juuri hentoina kuplina, kuten edellinen kirjoittaja taisi kuvailla.
Maha on mielestäni kasvanut jo paljon, tosin kaikki näyttävät yhtä yllättyneiltä kun kerron raskaudesta, mutta mammavaatteita jo toista viikkoa pidetään. Vinkkinä pk-seutulaisille, Aleksin Zarassa myydään loput mammavaatteet alella ja mm. kivat farkut sieltä ostin, tosin Zara tyyliin aivan liian pitkät punteista ja Kampin Benettonilla on osa mammavaatteista todella edullisesti, mm. blaizer 49 eur. Zarassa kyllä kävin jo viime viikolla, mutta ehkä siellä vielä jotain on jäljellä. No niin, shoppaushullu eksyi sivuraiteille, vielä mahasta. Jotenkin se tuntuu nyt isolta mutta ainakin viimeksi mitä enemmän raskausviikkoja tulee, sitä vähemmän musta tuntui mahan edes näkyvän. Olin viimeisilläni miehen kanssa kävelyllä, kun miehen tutut tulivat vastaan ja rupesivat kysymään koska on laskettu aika. Olin ihan äimänä, miten ne nyt niin töykeitä voivat olla, entä jos vaan olenkin pyöreä mahasta, vaikka oikeasti masu oli järkyttävän iso, monet veikkailivat kaksosia.
Painosta en nyt niin ole huolissani, mutta toki vertaan aiempaan raskauteen ja nyt on kyllä painoa tullut suhteessa enemmän. Silloin toki treenasinkin, mutta nyt en muka ehdi, kun haluan olla tytön kanssa illat.
Charlotte kun oli, joka kirjoitti viimeksi meillä olevan sama la 21.7 ja että hänen nimipäivänsä on silloin, niin on myös minun :)
Lumisia kelejä odotellessa,
baby
Etta mina olen masun koosta pikkasen huolissaan, kun seisaalla ollessa masu pompottaa jo,mutta kun kayn selinmakuulle,ei nay sitten yhtaan mitaan,onkohan se normaalia???Tosin mulla on taaksepain kallistunut kohtu,mut voiko se vaikuttaa niin paljon,kertokaa jos tiedatte...Viikkojakin on jo 14 ja risat ja kolmas raskaus...En tosin muista miten aikaisemmista masu alkoi nakymaan kunnolla myos maatessa...
Ja asken tunsin minakin livan supparin ekaa kertaa...auts auts, toivottavasti se ei nyt viela ala...Ekassa raskaudessa seksin jalkeen suppaili kauankin jo viikolta 16 lahtien ja saikulle jouduin about rv22, mutta baby pysyi kylla kyydissa tappiin asti ja vahan ylikin...
Toisesta en muista koska alkoi supistella,mutta aikaisin silloinkin...
Ja viela: Saatoin myos hetki sitten tata kirjotellessa tuntea pienepienta liiketta masussa, mutten ole varma....nyt pitaa keskittya kuuntelemaan olisiko se jo totta...=) Jihuuuuu!!!
Hyvia vointeja kaikille ja masun kasvattelua!!!
-Brampton-