Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ PIKKUKAKKOSET vko 47 (17. - 23.11.2008) ~*~

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vietetään vapaapäivää, ihanaa! Meillä on ollut kunnos retkipäivä pojan kanssa kun käytiin mun työhöntulotarkastuksen jälkeen Sealifessä. Poika tykkäs ihan hirveesti ja sitten vielä kahvilla ja pitihän sitä ostaa vähän myymälästä sealife muistojakin....=) Poitsu sitten nukahti autoon ja nyt nukkuu onnellisena tuolla sängyssään. Mä tässä puntaroin pitäskö täräyttää vielä kahveet toiseen otteeseen vaikka jo kahvilla käytiin.

ON: Siis ollaanko me Ritu jo noin pitkällä kierrossa? Mä olisin laittanu 26/27 mutta sehän käy että tänään on jo 27/27 elikä sehän tarkoittaa sitä että huomenna pitäs alkaa menkat tai viimeistään sunnuntaina. Mä voisin ottaa tavoitteeksi että kärvistelen tiistaihin asti jos ei ala ni sit testaan. Eli ti-aamuna sitten... Se on mun vapaapäiväkin sopivasti ni voin täällä sitten rauhassa pohtia asiaa...=) Mutta on sellanen olo et menkat alkaa vaikkei mitään tuntemuksia oo oikeestaan suuntaan eikä toiseen....

Ritu: mäkin ootan innolla et pääsen ostelee odotusvaatteita. (mä oon kyl oikeestikin aikamoinen shooppalija ;-/ ). Sillon kun poikaa ootin ni ensinnäkin oli tarjolla vain ihan kamalia rytkyjä ja toisekseen olin opiskelija et eipä mulla ollut varaakaan kauheesti mitään ostaa. Nyt ehkä vois olla paremmat mahikset ostaa joitain kivoja mammavaatteita. =)

Jeps, jospas keittäs ne kahveet ku saa nauttia hetken hiljaisuudesta kun kaikki muut nukkuu.... aaahhhh!

Oikein ihanaa alkavaa viikonloppua kaikille (mulla alkaa työt kun muilla alkaa vapaat mut en valita, rakastan arkivapaita ja tykkään pyhätuntien rahoista =DDDD)

Soffu, joka on aika rauhallisesti jaksanut tän piinaviikon =D

kp 27/27 yk 2

Vierailija
22/30 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaa käydä täällä meitä moikaamassa ja kertomassa omia kuulumisisa!

Mä kannatan tuota pikkukakkosten pinoa odotus-puolellekkin. Jatketaan ihmeessä porinaa siellä ja sieltä sitten siirrytään vauvoihin eiks jeh?

Että laittakaas ihmees pystyyn pikkukakkosten odotuspalsta ni täältä tullaan sitten ryminällä sinne puolelle! ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että ainakin pari on tykänny kuulla jo raskautuneiden aatoksia. Aina välillä ollut kahden vaiheilla että kirjoittaisiko vaiko ei, aatellu et pahastutte kun plussannut tulee höpisemään..

Avasin pinon meille tuonne o-puolelle Pikkukakkos-nimellä, toivottavasti pino lähtee elämään :)

Soffu: se nimi on RokkiMami, ei Mammatypsy :D Meni henkilöt sekaisin, mutta mitäs tuosta, tekevälle sattuu :D

Omasta Navasta sen verran että uusimpana oireena on ihan järkyttävä ihon kuivuus :( Posket ja otsa aivan hilseilee kun ovat niin kuivat, samoin sääret ja käsivarret :( Tänään kävin verikokeessa, liittyy np-ultraan ja seerumiseulaan tms. Puoltoista tuntia (!!!!) jonotin 4 millin verinäytteen takia ja itse toimenpiteessä meni noin minuutti.. Hohhoijaa.

Ja omat farkut ovat vaihtuneet mammafarkkuihin... Nyt jo... HUI!

Pakkasviikonloppua koko konkkaronkalle :)

RokkiMami ja Rusina 11+0

Vierailija
24/30 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mitään kummempaa täällä. Tylsää tylsää. Kiertopäivä lienee 22/ehkä 30. Ovis oli tosin kyllä melko satavarmasti jo ainakin 10 päivää sitten, ihan kummallisesti. Mutta nyt ei kun vain odotellaan ja odotellaan.

Ens viikolla olis firman pikkujoulut, olis kiva silloin tietää, voiko yhtään ottaa... Pikkujouluaikaan raskaana olo on kyllä kummallista, silloin esikoista odottaessa olin jotakin 9. viikolla pikkujouluissa ja ihmiset olivat sen verran ottaneet, että kaikki luulivat munkin olevan ihan tuiterissa. Juu, kyllähän sitä vajaalla puolella lasilla punaviiniä aika huppeliin toki tulee... :-)

odotellaan... toivottavasti kohta pääsee sinne pikkukakkosten pinoon mukaan odotuspuolelle, ettei nyt rokkimami ja kukas se toinen olikaan ihan kahdestaan joudu pinoutumaan siellä - yritys on kova :-D

t

Sinisini ja ehkä kai 22/30, yk 3 (kai, en mä kohta muista sitäkään...)

Vierailija
25/30 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee ihan omaa napaa!

Tänään aamu-ja iltapäivällä vessassa käydessä tuli vähän limaista, hailakanpunaista tuotosta paperiin. (Ihania aina nää kuvaukset..)

Ovis oli viikko sitten torstaina, eli tämä sopis just kiinnittymisvuodoksi.

Eilenkin vatsa oli turvoksissa mutta tänään on ollut ihan järkyttävä pallo, nyt jos tuttavat näkis niin luulis oikeasti mun olevan jo kunnolla raskaana.

Voi että, mulla on kaikki sormet ja varpaat ristissä että tää nyt olis sitä ja että todellakin kiinnittyminen sitten onnistuis!

Olisin varmaan aamulla pudonnut persauksilleni jos en olis jo ollut pöntöllä :)

Kaikille ihanaa viikonloppua ja paljon pupuiluja!

Adele kp 32/n.37, yk 1

Vierailija
26/30 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin vihlasee sillai menkkamaisesti.... saas nähä tuleeko tästä lasta tai pa***aa! =DDD

Vierailija
27/30 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, Adele, olisko se sitten tosiaan sulla nyt kiinnittymisvuotoa, vielä kun on viis päivää jäljellä kiertoa niin eikös se sopisi! Olispa sulla hienoa tuuria, jos jo ekalla kerralla tärppäisi! Kohtuullisen hyvin sikiävää sakkia siis olisitte :-)

Mullakin ainakin kuvittelemalla saa mahan vähän turvonneen oloiseksi. Tosin aika monta makkaraa siinä on muutenkin, mutta turvotus on ihan eri juttu! Ja mulla olis kans ehkä 5-7 päivää jäljellä kiertoa. Kyllä se kuule nyt on meillä molemmilla ihan selvästi vauvat tulossa, ei voi mitään. Tarkka diagnoosi, yhtä hyvä kuin Kelan vakuutuslääkäreiden etädiagnoosit, joilla sairaat paranee kummaa vauhtia :-D Mutta hei, vähintäänkin 50 % todennäköisyydellä ihan oikea!

öitä,

t

Sinisini

Vierailija
28/30 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin lähdössä. Piti tulla vaan kertoo et mua ei tarvii enää jännätä... Jospa sitten se joululhajaplussa.... toivotaan!

Ritulle tsemppiä ettei tätsy tulis sulle!

soffu kp 1/27 yk3

Vierailija
29/30 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINISINI

Toivottavasti testi näyttäs sulla sen positiivisen ens viikon loppu puolella! =)

ADELE07

Hyvinkin voi olla kiinnittymiseen liityvää nuo sun oireet. Millonkas meinaat tehdä testin? Pidäthän meidät ajan tasalla??

SOFFU

Tosi harmi, että täti tuli!! =( Ei muuta ku pää pystyyn ja uudelle kierrokselle!! Vieläkin kerkee se joululahjaplussa tulla! =)

RITU-74

Mikä tilanne??? Tuuppas kertomaan!! =)

Oma Napa

Ei mitään uutta.. Eikä oireita oo suuntaan tai toiseen.. Alkuviikosta olin jo niin varma, että nyt on tärppi käyny, mutta kummasti näin kierron loppu päässä sitä alkaakin jo luovuttamaan.. Ei se auta kun odottaa viikonloppuun ja jos ei täti oo tullu sunnuntaihin mennessä, niin taidan tehdä testin (jos siis pysytn oleen testaamatta aikaisemmin)..

Ihanaa sunnuntai päivän jatkoja! =)

=) Lisbet, kp 21/27-31 yk 4.

Vierailija
30/30 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten senkin, millainen on haamu!

Eli tänä aamuna testasin ja kolmessa minuutissa ilmestyi Apteekin omaan testiin haamuviiva. Eli ei mikään roskishaamu vaan ihan sallitussa ajassa, mutta ei vahvistunut kunnon viivaksi....

Menkat ei oo siis alkaneet, vaikka senkaltaisia tuntemuksia on aika ajoin ollut.

Soffulle pahoittelut tädin tulosta. :-( Ikävää ja turhauttavaa.

Mutta mutta..... mä kai menen hakeen apteekista uusia testejä, ehkä herkempiä kuin tuo Apteekin oma. MItä suosittelette? Haluan jo huomen aamulla testata uudelleen ............ kun en vielä osaa enkä uskalla tuon haamun perusteella luvata itselleni, että oikeesti oon raskaana. Kun ei juuri mitään tuntemuksiakaan ole asiasta. Väsy on koko ajan, mutta oon aatellu sen johtuvan flunssasta.

Tämä mun kirjoitus tuli nyt tähän viimeviikkoseen pinoon, mutta oli kiire vastata (seliseli) enkä halunnut opetella kopioimaan vanhaa pinoa linkiksi.... ;)

Ritu kp30/26-28 yk2