Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3078 € 2 viikkoa Turkissa All Inclusive 2 aik + 1 lapsi. Ei ole mun mielestä kyllä kallista. ev

Vierailija
20.01.2008 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryanair.

MUTTA itse vältän halpalentoyhtiöitä, joten supersaver ja vertaa ovat hyviä sivustoja. Niiltä löytyy useamman yhtiön lentoja, ja lisäksi niiden kautta voi varata hotelleja, autoja jne.

Google myös kätevä majoituksen etsinnässä, kirjoita vain " Hotels" tai " Aparments" ja perään kaupunki englanniksi.

Vierailija
2/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa kuin yöllä ja päivällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa kolme tonnia on turkkilaisesta rantalomapaikasta PALJON. Näin siis vaikka on neljä tähteä ja all inclusive. Siellä kun se hotellin ulkopuolelle syöminen ei paljoa maksa kuitenkaan. Joten en ottaisi tuollaista pakettia a) hinnan ja b) tylsyyden vuoksi - ei ole kivaa syödä hotellipöperöitä kahta viikkoa.

Vierailija
4/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos menossa noihin rantakohteisiin ja vaikka viikoksi. Lennot jo istanbuliin maksaa 250 -300 ¿ ja siitä on otettava vielä lento etelään tai mentävä bussilla 12 tuntia.

Vierailija
5/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan ensikertalaisia ei olla matkustajina eikä Turkissakaan, joten meille all inclusive kannattaa.

-ap-

Vierailija
6/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oikeastaan puhuisi huonoista hotellipöperöistä - tuon tähtiluokituksen hotelleissa kun ruokalajit vaihtelevat päivittäin, eikä tarjolla ole aina samaa ruokaa.

Vierailija
7/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakaan minä en halua all inclusiveen siksi, että on tylsää syödä samassa paikassa joka päivä ja vieläpä lapsen kanssa kahdesti per päivä.

Monesti hotelleissa on pari ravintolaa, mutta silti - yöks...

Vaihtelu virkistää. En harrasta all inclusivea, enkä pieniä matkakohteita, joissa ei ole ravintoloissa valinnanvaraa.

Vierailija
8/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustellut kolme vuosikymmentä, 29 maassa, lukuisissa hotelleissa. Tiedän oikein hyvin, millaisia ovat all inclusive -hotellit, vaikka itse en ole halunnut maksaakaan siitä palvelusta. Olen jopa asunut all inclusive -hotelleissa, sellaisiakin sekakäytäntöhotelleja on olemassa.

Ylipäänsä en viitsi matkoilla syödä hotellissa montaa kertaa. Niissä harvoin on paikkakunnan kulinarismi huipussaan.

Tottahan se on laiskalle ja kielitaidottomalle helppo valinta, oleilla loman ajan hotellissa tiiviisti - mutta ei siinä kyllä paikkakunnan ruokakulttuurista ja sosiaalisesta elämästä paljoakaan näe.

Oma valintasi, pidä hyvänäsi ;-D

Vierailija
9/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienten lasten kanssa on helppo mennä valmiiseen pöytään eikä tarvitse odotella ruokia. Ja baareista saa juomia ja välipalaa päivälläkin. Ei tarvitse pitää rahapussia mukiana uima-altaallakaan. Mulla pelkkiä hyviä kokemuksia All inclusive hotelleista. Tosin ilman lapsia tilanne olisi hieman toinen...

Vierailija
10/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuohon sivuaiheeseen: en tykkää rantalomapaikoista, enkä voisi kuvitella, että notkuisin samassa ravintolassa/samassa hotellissa aamupalasta iltapalaan ja kaikkia aterioita sillä välillä. Ravintoloiden etsiminen ja vaihtelu ovat olennainen osa sitä, mitä ulkomaalomilta haen.

Tämä on kuitenkin hurjan yksilöllistä, joten makuasiahan tuo(kin) lienee.

Vierailija
11/13 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄKS. Ei toisten enään kiitos sillä ei poikakaan tykännyt. Viime kesänä olimme Turkissa ja oli paljon kivempaa syödä ympäriinsä ja siitä lapsetkin tykkäs.

Vierailija
12/13 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla rahalla pääsisi jo melkein thaimaahankin, no ei ihan mutta ei paljoa tarvitsisi laittaa lisää.

Vierailija
13/13 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kyseessä on valmismatka? Kannattaa hiukan nähdä vaivaa, netistä itse lennot ja hotellit varaamalla saa paljon edullisemmin.

+Myös siitä että pääsee reittilennoilla, ei tarvitse turistikoneessa lentää. Jollekkin voi olla miinusta että opas ja kuljetus hotellille puuttuu (tosin jos vuokraa huoneiston niin vuokraaja yleensä sovittaessa hakee lentoasemalta ja kuljettaa asunnolle), mutta jos kielitaitoa ei oppaalla te mitään.