Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko lusmu, kun haluan

Vierailija
20.01.2008 |

vielä hoitaa 2- ja 4-vuotiaita lapsia kotona? minua ei tällä hetkellä kiinnosta yhtään, miten joskus työllistyn. Haluan vain itsekkäästi elää ihanien lasteni kanssa rauhallista arkea. Koulutus on, mutta työtilanne alalla huono, ikääkin jo 30 vuotta. Haluan vain nauttia elämästä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lusmuile rauhassa!! Lapset on niin vähän aikaa pieniä. Nauti koti-ajasta rauhassa.



Itse olen ollut kotona jo 5 v, kohta nuorimmainen täyttää 3v ja pitäis alkaa töitä etsimään.

Mielelläni lusmuilisin kotona vielä ainakin kesän yli..



Nautinnollisia lusmuiluita!!



T: toinen lusmu :)

Vierailija
2/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat haluatte jatkaa noin, niin mikä ettei. Töitä ehtii kyllä tehdä lopun ikänsä. Riskihän se on, totta, mutta elämä on. Jos siis oikeasti suunnilleen eniten elämässä toivoisit voivasi olla vielä edes vuoden verran lasten kanssa " vain" kotona ja se on miehellesikin ok, niin nauti ihmeessä siitä huoletta! Todennäköisesti silloin sinulle on lopulta se ja sama sekin, vaikka et heti työllistyisi tai joutuisit jopa vaihtamaan alaa. Ja jos sulla on työkokemusta edes ajalta ennen lapsia, niin tuskin tuo vuosi nyt niin kriittinen enää on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jos molemmat haluatte jatkaa noin, niin mikä ettei. Töitä ehtii kyllä tehdä lopun ikänsä. Riskihän se on, totta, mutta elämä on. Jos siis oikeasti suunnilleen eniten elämässä toivoisit voivasi olla vielä edes vuoden verran lasten kanssa " vain" kotona ja se on miehellesikin ok, niin nauti ihmeessä siitä huoletta! Todennäköisesti silloin sinulle on lopulta se ja sama sekin, vaikka et heti työllistyisi tai joutuisit jopa vaihtamaan alaa. Ja jos sulla on työkokemusta edes ajalta ennen lapsia, niin tuskin tuo vuosi nyt niin kriittinen enää on...

Tuo pitää paikkansa. Mieheni on iloinen ja kiitollinen kun lapsia ei tarvitse viedä pienenä hoitoon. Helpottaahan se kaikkien elämää (paitsi ei ehkä minun tulevaisuutta ajatellen).

Vierailija
4/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


vielä hoitaa 2- ja 4-vuotiaita lapsia kotona? minua ei tällä hetkellä kiinnosta yhtään, miten joskus työllistyn. Haluan vain itsekkäästi elää ihanien lasteni kanssa rauhallista arkea. Koulutus on, mutta työtilanne alalla huono, ikääkin jo 30 vuotta. Haluan vain nauttia elämästä!

onko työkokemusta ennen lapsia? haluatko olla mukana työelämässä, kun kuopus täyttää 3v?

Vierailija
5/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


onko työkokemusta ennen lapsia? haluatko olla mukana työelämässä, kun kuopus täyttää 3v?

Kyllä ja kyllä.

ap

Vierailija
6/6 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut kotona 11v. Kivaa on ollut, mutta nyt alkaa aika käydä pitkäksi. Lapset jo " isoja" . Mies haluaisi että olisin kotona vielä. Isompien lasten tylsää tulla tyhjään kotiin.

Työkokemusta on yli 10v ja uskon kyllä työllistyväni. Jotain osa aikaista haaveilen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi