kiitos kun sain lainata jonkun teidän miestä viime yönä
Kommentit (48)
parit uusinnat makkarin puolella. Aamulla vielä pikaisesti ennen lähtöä. ap
Tiesitkö, että on olemassa pariskuntia, joiden yhteiselämä kukoistaa nimenomaan näiden irtosuhteiden ansiosta? Siis niin, että molemmat käyvät vieraissa ihan vain piristääkseen seksielämää. Usein samat tyypit järjestävät myös kimppakivaa, mutta Suomessa se on ikävän monimutkaista. Onneksi on sinkkuja, joille varatutkin kelpaavat. Siis sekä miehiä että naisia... Joskus joutuu vähän valehtelemaan, tyyliin " kotona menee huonosti, vaimo/mies ei ymmärrä antaa ja on muutenkin kamala" . :D
Omakseen näitä " pettäjiä" ei kukaan muu kuin aviopuoliso saa, ja tuskin huolisikaan. Meitä on niin vähän.
saada. Mukavaa jos minusta on apua ja saavat kimmoketta omaan avioelämäänsäkin. Tulee taas keskiviikkona käymään, lähtee aiemmin töistä, ettei herätä kotona epäilyksiä. ap
kokeiltiin monia asentoja, suuseksiä, hän sai minut tulemaan monesti ja itsekkin sai ainakin 4 kertaa. Nytkin pöksyt kostuu kun edes ajattelen viime yötä. ap
kertaa. Kummallakin on pelisäännöt selvillä, vain seksiä ei muuta. ap
Minä nimittäin en ollut kotona yötä, vaan nukuin poikaystäväni vieressä hänen luonaan. Olen sanonut miehellenikin, että voisi hommata jonkun tyttöystävän, mutta toisaiseksi ei ole sellaista hommannut.
ylikaiken eikä ole heitä jättämässä. On hyvä isä ja heillä on täydellinen suhde, joten ei pelkoa naiset että olisitte yksin jäämässä. ap
Ja se kertoi vaimonsa palstailevan täällä. On teillä ollut jutut =DD
on mahdollisuus että palstailee täällä. ap
Jos haluat jotain kertoa niin pistä nyt sitten nimi ja kunnon tuntomerkit peliin onneton provo.
juuri siinä kiihkeimmässä vaiheessa minulle tulee pakottava tarve jutella vauvalehden av-palstasta. Siinä se ilta sitten meneekin romanttisesti kynttilänvalossa toinen toisillemme hellästi kuiskaillen av-maailman mehevimpiä juttuja.
Tutun mies muuten puheli aina pettämiskeikkojen jälkeen, että selvinpäin sitä eukkoa panis vaan pussi päässä:)
ap