Voiko uimahallin saunasta saada jotain tauteja?
Siis jos istuu niillä lauteilla paljaalla takapuolella ilman mitään istuma-alustaa?
Uimakoululaisethan viedään välillä saunaan lämmittelemään eikä siinä varmaan sen ikäiset mitään alustoja tajuaisi edes käyttää.
Kommentit (8)
Tsoin joksu olen kyllä nähnyt, että uimakoululaisia käytetään lyhyesti saunassa uimapuvut päällä. Mutta muuten aina peppualunen mukaan!
huonosti muotoiltujen bikinirajausten näkemisen vuoksi. Voi tulla PTSD eli posttraumaattinen stressireaktio.
, niin olen kuullut, esim. kondylooma.
tai jonkun suojan päällä. Ei paljaalla takapuolella, ei tulis edes mieleen
Olen kuullut (en tiedä väitteen totuutta), et saadakseen vessasta jonkun tartunnan, pöntön reunalla pitää olla edellisen kävijän eritteitä, ja sun pitää hangata toosaasi sitä eritettä vasten, että saat tartunnan. Eri asia muuten kädensijat. Sen takia vessasta lähtiessä ne kädet pestään.
ihan omasta tiskirätistä (tutkitusti todettu olevan kotitalousien likaisin tavara).
Kyllähän ne jokapäivä pestään mutta ei kuitenkaan jokaisen kävijän välissä.
Uimakoululaisista sen verran että kyllä siellä on valvoja joka huolehtii että jokaisella on pefletti. Oma pitää olla mukana ja jos ei ole niin sitten ollaan tietty ilman. Näin ainakin täällä.