Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2-vuotias poika kuoli auton alle Lohjalla :( (IL)

Vierailija
20.01.2008 |

" Länsi-Uudenmaan hätäkeskuksen mukaan onnettomuus sattui Pohjantiellä juuri ennen kello 14:ää.

Pakettiauto oli lähdössä rakennuksen pihasta, kun se ajoi pikkupojan päälle. Paikalle hälytettiin ambulanssien lisäksi Medi-Heli, mutta poikaa ei puolen tunnin pelastusyrityksistä huolimatta saatu enää heräämään."

Osanottoni asianosaisille.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen tapaus. Vielä surullisempaa jos oma vanhempi on ajanut yli.

Vierailija
2/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä siinä niin kauheaa on? Tottakai tollainen kauhea tapahtuma mietityttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytetäänkö täällä nyt vanhempia?

Vierailija
4/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee olla niin vanhempien(tms) valvonnan alla, ettei jää auton alle.

Vierailija
5/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi itse ei tietenkään ole mihinkään ikinä syyllinen...

Vierailija
6/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juossut auton alle?

Vierailija
7/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap laittoi ihan asiallisen aloituksen. Mutta kolmonen, painu helv...

Vierailija
8/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannet on saattanut olla minkälainen hyvänsä, lapsi on voinut karata vanhemmiltaan tms. Turhaa on siis syytellä ketään. Eiköhän se ole jokaisen vanhemman tavoite pitää noin pienet lapset turvassa autojen lähettyvillä. Joskus vaan niitä vahinkoja saattuu :(

Vierailija
9/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on vanhempiensa/hoitajansa vastuulla. Mikähän meteli täälläkin olisi, jos lapsi karkaisi päiväkodista auton alle. . .

Vierailija
10/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee pärjätä pihalla esim. muutaman vuoden vanhemman sisarensa valvonnan alla. Jopa tällä palstalla puolustellaan tällaista lepsuutta vanhemmilta.

Siitä huolimatta myös ihan puhtaita vahinkoja sattuu.

Vierailija
11/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuollaiset vahingot pitäisi pystyä estämään.

Vierailija
12/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi pahalta, enkä tietenkään edes osaa kuvitella vanhempien tuskaa.

Vierailija
13/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pienenä riuhtaissut itseni äidin otteesta ja lähtenyt juoksemaan parkkipaikalla kovaa vauhtia. Pihalla oli pysähtyneenä rekka, jonka takaa juoksin, mutta kompastuin juuri sen takana. No, juuri sillä hetkellä rekka oli alkanut peruuttaa, varoitusäänten kera. Mä olin vaan maannut rähmälläni rekan takarenkaan edessä ja kattonut äitiäni hölmistyneenä, kun se oli noin 20 metrin päässä ja huusi kauhuissaan minkä pystyi. No, rekka oli kuin olikin pysähtynyt, mutta myöhemmin selvisi, että mies ei todellakaan ollut tajunnut, että pyörän alle oli joutumassa lapsi, oli vain ruvennut räpläämään jotain karttaa tai vastaavaa... Eikä ohjaushyttiin ilmeisesti edes kuule peruutettaessa mitään kun peruutusääni on niin kova. uhhuh, äitini on monesti kertonut, millainen se tunne oli; ihminen suorastaan lamaantuu, kun huomaa, ettei mitään ehdi enää tehdä. Kropasta oli kuulemma hävinnyt tunto, ja vielä tilanteen selvittyäkin äiti oli tärissyt seuraavat pari tuntia... Että kyllä ne lapset vaan ehtii joka paikkaan, vaikka kuinka olisi huolehtivainen vanhempi lähettyvillä. :(

Osanottoni munkin puolesta.

Vierailija
14/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vrt. Se pikkulapsi jäin putoavan lumen alle, isä nukahti ja lapsi lähti pyöräillen äitinsä työpaikalle, isä meni pankkiautomaatille ja jätti lapsen autoon kadun toiselle puolelle ja lapsi jäi auton alle....

Vierailija
15/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten se onnistuu jos vaanitte kuin haukka teidän 2v.

Minä ainakin kun olen lasten kanssa pihalla (ja väitän) että moni muukin, niin saatan kolata lunta tms. ja lapset leikkii omiaan (myös 2v) enkä kulje perässä. Ja sitä ei tiedä vaikka ne on ollut siinä pihalla porukalla ja se on vaan lähtenyt juoksemaan ja äiti/isä ei ole kerennyt saada kiinni. Mitäs jos ne on kävellyt normaalisti jalkakäytävällä käsikädessä ja yhtäkkiä 2v lähtenyt juoksemaan tielle.

tässä on ihan turha alkaa syyttämään vanhempia ennen kuin tiedätte mikä on tilanne.

osanottoni perheelle suuressa surussa!

Vierailija
16/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt jo syytellään vanhempia, vaikka kukaan ei tiedä, mitä OIKEASTI on sattunut.

Kamala juttu, ihan sydämeen sattuu.

Vierailija
17/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aja ylinopeuksia, hiljennän jos ohitan lapsia jne. Mutta jos esim. jonoon parkkeerattujen autojen välistä suikkaa 2-vuotias tielle, niin en todellakaan ehtisi tehdä mitään. Ja jos auto törmää sen ikäiseen tai aikuiseen, ovat seuraukset eri luokkaa vaikka vauhti ei olisikaan suuri.

Tosiaan, en tiedä mitkä olosuhteet ovat tässä tapauksessa olleet..

Iltalehdessä sanottiin onnettomuuden sattuneen Pohjantiellä. Lohjalla ei ole sellaista? Jos kyseessä on Pohjatie, niin se on pitkä tie, jonka varrella omakotitaloasutusta. Ei vilkasta liikennettä.

Vierailija
18/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä samanikäinen todella vilkas poika. Onneksi mitään pahempaa ei ole hänelle koskaan sattunut!

Vierailija
19/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen melkein just tollanen teidän kuvailemanne äiti.... Mä myös usein kolaan pihalla lunta, ja 2,5v tyttäreni on mukana leikkimässä pihalla. Sama homma kesällä, kun tyttö on takapihallamme, niin vahdin häntä ikkunoista samalla kun syötän vauvaamme sisällä.

VIELÄ ei onneksi ole sattunut mitään, eikä toivottavasti satukkaan. Omasta mielestäni vahdin kuitenkin tosi tarkkaan, vaikka teenkin jotain muuta samalla.

Vierailija
20/20 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luetaan sit iltiksestä ja täältä, jos/kun jotain sattuu. Omapahan on menetyksesi.