Hanna-Maria Manner:Pituus 174 cm, paino 49,5 kg, mitat 86-61-86
Miksi tällaisia päästetään kisaan mukaan? Täysin anorektikon mitoissa. Itse olen 170cm pitkä ja näytän jo 51kg painavana aivan liian laihalta, suorastaan sairaalta. Tällä hetkellä painan 53kg ja koitan estää painon laskemisen (paljon stressiä, en ole pystynyt vatsavaivojen takia syömään kunnolla). Mutta jälleen on nuorille loistavia roolimalleja tiedossa, jee jee
Kommentit (18)
Liian laiha kauneusihanne kyllä siltikin on. Pituutta misseillämme voisi olla enemmän! Eikö maastamme löydy yli 175 senttisiä kaunottaria kisoihin?
on siinä taas nuorille naisille " esikuvaa" . boikottiin missikisat!
Kuulostaa järkyttävältä, mutta olin hoikka, en edes laiha.
Vaikea sanoa tuosta esimerkkitapauksesta, kun en ole nähnyt miltä näyttää.
Nyt painan 75 kg ja minun on arveltu painavan 100kg, ihan ulkonäön perusteella.
Ei ne mitat paljoa kerro.
en ole nähnyt tätä kisaajaa, joten en voi nyt kommentoida tuohon anorektiaan mitään. Mutta itse olen 171cm ja painan 50 kiloa (joskus vähemmänkin) mutta EN todellakaan näytä miltään anorektikolta...ihan on tissit ja peppu, hoikka olen toki.
Jos ihmiset eivät tiedä painoani ja kerron sen heille niin he aina yllättyvät. En kuulemma näytä niin kevyeltä. Eli tuohon painoon on turha tuijottaa...mielummin katsoo tytön ulkonäköä.
iltalehden sivuilla oli painoindeksit kaikista muista paitsi tästä kilpailijasta! kuvia en löytänyt.
Vierailija:
iltalehden sivuilla oli painoindeksit kaikista muista paitsi tästä kilpailijasta! kuvia en löytänyt.
perusteella eivät Mariel Mettälä ja Jaana Taanilakaan kauhean terveiltä näyttäneet...
olihan saija palinillakin bmi noin alhanen ja häly nousi siitäkin. -ihan on terveeen näkönen tyttö on saijakin ja pakko on kuukautiset olla kun lapsen sai :)
missä te olette ne kuvat jo nähneet? Il sivuilla oli vain ryhmäkuva
Ihan normaalilta näyttää! Hän on siro ja selvästi luonnostaan hoikka! Ihmiset voat erilaisia, turha kauhistella vain sitä painoa!! Tuolla tismalleen samalla kuvalla hänen voitaisiin sanoa painavan vaikka 57kg ja kaikki olisivat tyytyväisiä eivätkä ihmettelisi.
Itse olen aina ollut todella kevyt, mutta en koskaan luiseva, aina kuukautiset tulleet normaalisti vaikka BMI n. 17. Takapuoli löytyy ja tissitkin.. kaikki hoikat eivät ole anorektioita tai laihduttajia!
Mutta järkytyin pahiten noista niiden vaatteista. Ei jestas, miten ne on löytäneet niille noin kamalia vaatteita päälle. Apua.
jotain kaalisoppadieettiä pari päivää ennen punnitusta, jolloin paino putoaa nopeasti alas (ja myöhemmin nopeasti ylös). Lisäksi todennäköisesti painoja fiksaillaan vielä oikeista lukemista vähän alaspäin. Suoraan sanottuna kukaan ei näyttänyt siltä, mitä paino ja mitat kertoivat...vaan näyttivät lihavemmilta
T. se joka kommentoi että kuukautiset puuttuu varmaankin
(ps. bmi alle 18 on kyllä keskimäärin naisella sellainen paino, että alkaa olla kuukautishäiriöitä - poikkeuksia varmaan on, mutta huono juttu tässä on se, että moni ottaa noista numeroista mallia. Voin kuvitella, että punnitsemani tytöt olivat ottaneet, ja heillä tosiaan oli niitä häiriöitä.. Ihan perseestä että paino julkistetaan, eikö noi senttimitat riitä?)
Se joka sanoo että noi tytöt näyttää lihavilta on kyllä todella vääristynyt maailmankuvaltaan. Aivan naurettavaa puhetta. Tuo otsikossa mainittu tyttö on kyllä todella laiha, erotin hänet jo isosta kuvasta joka ei ole kovinkaan tarkka. Näyttää tosi ressukalta noin laiha, ei voi mitään mutta sairaaltahan tuo vaikuttaa. Olen viisitoista senttiä lyhempi ja painan pari kiloa kun ko. henkilö. Päätelkää siitä. Kohtahan niitä läskikommentteja alkaa tulla, eikö vaan!
Ja lisättävä on, että tällaisia äitejäkö tässä maassa on? Haukkuvat noita nuoria naisia läskeiksi? Eipä tartte sitten ihmetellä että omat pikkutytöt kärsivät huonosta itsetunnosta ja vääristyneestä minäkuvasta kun äidiltä tulee tuollaista juttua. Kyllä syömishäiriöt siirtyvät juuri tällä tavalla sukupolvelta toiselle.
sanoin, että tytöt näyttävät lihavemmilta mitä mitat antavat ymmärtää. Lihaviksi en heitä sanonut. Ehkä jollain on luetun ymmärtämisessä jotain vikaa jos minun vastausta tarkoititte. t. 24
mutta nuoret tytöt tuijottavat pomminvarmasti nimenomaan tuota painoa ja painoindeksiä... joten kyllä mielestäni ollaan todella sairaalla pohjalla jos noin laihoja tyttöjä päästetään missikisoihin - olkoon sitten vaikka luonnostaan noin laiha. Mielestäni siellä pitäisi ja pitää olla joku alaraja mikä pitää ylittää. Nyt sitä ei näytä olevan. Hirvittävää.
Näissä kisoissahan nimenomaan EI haeta malleiksi, jolloin tuo anorektinen laihuus on jopa tavoiteltavaa niissä piireissä (näin olen ymmärtänyt) vaan nimenomaan MISSIÄ joka on esikuvana nuorille tytöille.
Nämä laiheliinit eivät sitä todellakaan ole.
t. kahden tytön äiti
jäi pois aloituksesta