Eikö suomesta oikeasti löydy mistään juustojauhetta?
100% kuivattua ja jauhettua juusto etsin, Amerikasta kyllä löytyy mutta eivät toimita suomeen, tai jos toimittaa niin hirveät toimituskulut.
Kommentit (14)
Mihin sitä käytetään? Parmesan rouhe taitaa olla lähimpänä sitä
Vierailija wrote:
Googlettamalla löytyy vaikka kuinka paljon.
Minä löysin vain sellasia joissa oli jotain maissijauhoa ja muuta, ja sitten ihan pikkuisen vain sitä juustojauhoa. Esim: Valmistusaineet:
Muunneltu maissitärkkelys
sokeri
suola
juustojauhe 20%(sisältää MAITOA) (mistä saa pelkästään tätä?!?!?!)
rasvajauhe
maltodekstriini (maissi)
dekstroosi
aromit (juusto)
kurkuma
sahrami.
Ei ole sallittua EU alueella. Pärjäät varmaan ihan hyvin oikealla juustolla etkä millään ultra prosessoidulla pulverilla lol
Kuivattua juustoraastetta saa ainakin ruokakaupasta, jos sellainen kelpaa. https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/grozette-juustoraaste-175g-prk-8710…
Itse olen käyttänyt parmigiano reggiano raastetta, jos jossain on ihan pölymäistä juustoa tarvinnut, esin lohkoperunoitten kuorrutukseen ja sellaisiin.
Vierailija wrote:
Ei ole sallittua EU alueella. Pärjäät varmaan ihan hyvin oikealla juustolla etkä millään ultra prosessoidulla pulverilla lol
Tietenkin on sallittu ja on myös myynnissä vaikka missä. Miksi valehtelet?
Kaivele varpaanvälinöyhtät käyttöön. Haju on ainakin aika lähellä etsimääsi.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tietenkin on sallittu ja on myös myynnissä vaikka missä. Miksi valehtelet?
Missä? Laita yks linkki johonkin missä myydään kiitos, itse en löydä. Ap
On niitä mutta jotain erikoisempia juustoja. Sain kerran ruokajaosta pussin. En löytänyt s kaupasta sitä. Hyviä lihapullia tuli.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Minä löysin vain sellasia joissa oli jotain maissijauhoa ja muuta, ja sitten ihan pikkuisen vain sitä juustojauhoa. Esim: Valmistusaineet:
Muunneltu maissitärkkelys
sokeri
suola
juustojauhe 20%(sisältää MAITOA) (mistä saa pelkästään tätä?!?!?!)
rasvajauhe
maltodekstriini (maissi)
dekstroosi
aromit (juusto)
kurkuma
sahrami.
No ei se jenkkiversio mitään pelkkaa juustoa ole vaan juurikin kaikkea mössöä mitä tuossa listassa.
Tee itse: osta juustoa, raasta hienoksi ja käytä.
On sinullakin ongelmat, Gazassa siviilejä kuolee pommituksiin ja nälkään, ja sinä valitat kun et löydä juustojauhetta?
Tee juustojauhe itse, youtubesta löytyy ohje, homemade cheese powder.