Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sietämätön vauvakuume!

Vierailija
20.01.2008 |

Itkettää kiukuttaa ja ahdistaa.. siinä minun tuntemukseni viimeisen kahden kk ajalta. Ja vaikka kuinka järjellä ajattelee, että kyllä kaksi tervettä lasta riittää, niin kovasti vielä haluaisin kolmennen. Mutta tuo mies ei sitten ole pätkääkään samaa mieltä. Ei ikimaailmassa olisi halunnut kakkostakaan, mutta suostui, koska minä halusin. (nykyään kakkonen on miehen silmäterä) Ei suostu keskustelemaan asiasta saatikka kuuntelemaan miltä minusta tuntuu. Haluanko oikeasti liikoja? Olenko mielestänne typerä ruikuttaja?

Mitä tälle vauvakuumelle voi tehdä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itkettää kiukuttaa ja ahdistaa.. siinä minun tuntemukseni viimeisen kahden kk ajalta. Ja vaikka kuinka järjellä ajattelee, että kyllä kaksi tervettä lasta riittää, niin kovasti vielä haluaisin kolmennen. Mutta tuo mies ei sitten ole pätkääkään samaa mieltä. Ei ikimaailmassa olisi halunnut kakkostakaan, mutta suostui, koska minä halusin. (nykyään kakkonen on miehen silmäterä) Ei suostu keskustelemaan asiasta saatikka kuuntelemaan miltä minusta tuntuu. Haluanko oikeasti liikoja? Olenko mielestänne typerä ruikuttaja?

Mitä tälle vauvakuumelle voi tehdä?

elämässä opin ymmärtämään tätä, nyt en ymmärrä. Mitä se vauvakuume on? Onhan sulla jo kaksi lasta? Kouluttaudu sairaanhoitajaksi ja mene vastasyntyneiden osastolle töihin.

Vierailija
2/16 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kärsi tällä hetkellä, suorastaan välillä olen yrittänyt sitä herätellä - tuloksetta. Mutta esikoisen jälkeen iski sellainen pakkomielle toisesta lapsesta, etten meinannut itsestäni, rauhallisesta ja " aina järkiperäisesti toimivasta" ihmisestä uskoa. Se vain tuli ja veti kaikki ajatukset puoleensa. Onneksi sitä piti kestää vain kuukausi, kun uusi raskaus alkoi nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ruikuttaisin miehelleni, kuinka vielä yksi lapsi olisi mulle niin tärkeä juttu (ts. " Sä et voi ymmärtää kun oot mies!" , " Se vaan on semmonen paine sydämelläni, jota en saa pois; vauvakuume on oikeasti sairaus!" , " Sä et voi tehdä tätä mulle, mä olen sun vaimosi!" ja viimeisenä keinona: " Ai tätäkö varten me vihille mentiin, kinataksemme lasten lukumäärästä - naurettavaa!" .

2. Hyväksyisin tilanteen ja keskittyisin olemassaoleviin mussukoihin. Hankkiutuisin töihin, joissa saisi olla pikkuvauvojen kanssa tekemisissä. Lopettaisin ruikuttamisen ja osoittaisin miehelleni hiljaisesti, kuinka mahtava äiti lapsillemme olen - en enää hiiskahtaisi sanaakaan vauvoista. Ei sitä tiedä, miten mies saattaisi yllättää... ;)

Rehellisyyden nimissä on kuitenkin todettava, että viimeiseen asti yrittäisin tuota vaihtoehto 1:stä - se ruikuttaminen (niin kauan, ettei toinen jaksa enää pistää vastaan) on mulle vaan niin ominaista. :) Tsemppiä teille!

Vierailija
4/16 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei näitä asioita sovita etukäteen? olen jo heti tavatessani sanonut et haluun paljon lapsia ja jos ei mies haluu niin en halua sellaisen kanssa elämääni aloittaa..

nyt 3lasta ja riittää meille joksikin vuodeksi mutta lupa neloselle on jos sellainen joskus vielä halutaan=)

Vierailija
5/16 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sähän et voi käyttää jäliehkäisyä, kun ei hormonit sovi. :)

Vierailija
6/16 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäikäiset lapset?

Vierailija
7/16 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että moni nainen on valmis huijaamaan tai painostamaan miehen isäksi...uskomatonta!!

Vierailija
8/16 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 keskity elämään ilman vauvoja.. se on muuten kivaa! :)

2. jätät miehen ja etit uuden

3. jätät salaa ehkäsyn pois (takuuvarma suhteenne pelastus)

Vierailija
9/16 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 keskity elämään ilman vauvoja.. se on muuten kivaa! :)

2. jätät miehen ja etit uuden

3. jätät salaa ehkäsyn pois (takuuvarma suhteenne pelastus)

1. aika hankalaa jos mielessä ei pyöri muuta

2. mielessä on käynyt, mutten kuitenkaan halua

3. aika paha jättää, kun mies käyttää kumia.. =)

Muuten ihan jees!

ap

Vierailija
10/16 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä vastataan, että ilman muuta naisen täytyy suostua vauvan tekoon (oli ketju aiheesta muutama päivä sitten). Tässä se nähdään, miten mies on se jota täytyy totella. Ap, tee mitä hyväksi koet!!

Vierailija
11/16 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös aivan järkyttävä vauvakuume. Se puristaa ja ahdistaa ja ärsyttää. Raivostuttavinta on oma naurettava kateus toisten vauvauutisista! En mä oikeesti ole tällänen pikkusielu.

Mulla on jo kolme lasta. Nuorin on nyt viisi ja vanhimmat lähentelevät murrosikää. Mä haluaisin vielä yhden lapsen. En vain vauvaa, vaan koko paketin, uhmaiän, koululaisen, murkun. Vielä yhden kerran. Mä oon vasta 30 ja noin viiden vuoden päästä mulla on kaksi vanhinta lähtenyt jo muualle opiskelemaan. Ei mitään tyhjän pesän syndroomaa vielä!

Mulla on työpaikka ja koulutusta, ei elämä pelkkiin lapsiin ole nuoresta iästä valunut. Siksi mä kai sen lapsen osittain haluaisinkin, voisin korvata sille elämän ruuhkavuodet ja antaa kaiken sen, mitä en isommille lapsille voinut taloudellisesti antaa. Aikaa ja rakkautta he ovat kyllä saaneet.

Vierailija
12/16 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsesi ovat? Haluatko nimenomaan VAUVAA vai ymmärrätkö, että lapsi kasvaa isommaksikin? Eikö raha ole mikään ongelma?

Ymmärrän, että jotkut haluavat kolme lasta tai enemmän, mutta mielestäni lapsen tulisi olla molempien vanhempiensa haluama, ei painostuksella eikä missään tapauksessa ainakaan huijauksella hankittu. Toivottavasti nuo oli huumoria nuo " pistele kortsuja neuloilla" -jutut, luulisin näin.

Vierailija
13/16 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa mokomaan vauvahaaveiluun

Vierailija
14/16 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiasta ei päästä yksimielisyyteen, siitä ei sitten päästä ja piste. Molempien lapsi se kuitenkin on, eikä toista voi eikä saa isäksi pakottaa.

13

Vierailija
15/16 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ainakaan, ennen kuin on vauva sylissä. välillä se on ajatuksissa ihan koko ajan, joskus vain hetken päivässä. Ei siinä kuule auta järjen käteen ottamiset tai uudet harrastukset. Vauvakuume on oikeasti olemassa, jopa minä kärsin siitä enkä olisi ikinä uskonut.

Vierailija
16/16 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta.. Emme voi enää lapsia saada, joten pakko unohtaa asia. Kun mietin niitä yövalvomisia ja hoitoon kuskaamisia, niin vauvakuume hieman lievenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän