Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaísin lotossa jättäisin mieheni heti.

Vierailija
19.01.2008 |

Mä olen niin kypsynyt siihen välinpitämättömään junttiin. Eilen baarissa, tänään baarissa, AINA illat kavereitten kanssa. Mä en edes muista milloin ollaan viimeksi syöty yhdessä, ei kun hei, se oli jouluna. Vituttaa tää olematon elämä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Parempi yksin kuin huonossa suhteessa part 3864289" ja todellisuus on jälleen tämä. Mene ap töihin ja jätä miehesi nyt. 🙄

apua, miten yksinkertaiselta kuulostat

Vierailija
22/28 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätäkään ongelmaa ei olisi jos olisit valinnut kiltin ja kunnollisen miehen. Ihan oma syy että olet valinnut sivistymättömän kaljajuntin mieheksesi!!

T. Pikkurotta Pasi manosfääristä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkään ongelmaa ei olisi jos olisit valinnut kiltin ja kunnollisen miehen. Ihan oma syy että olet valinnut sivistymättömän kaljajuntin mieheksesi!!

Tässäkin vain alapeukkuja vaikka tämähän se ruma totuus on, kuka hemmetti näitä valintoja oikein tekee, kuka tällaisen äijän ottaa miehekseen?

Kuka hemmetti valitsee olla sivistymätön kaljajuntti, vaikka voisi olla jotain muutakin? 

Vierailija
24/28 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Parempi yksin kuin huonossa suhteessa part 3864289" ja todellisuus on jälleen tämä. Mene ap töihin ja jätä miehesi nyt. 🙄

apua, miten yksinkertaiselta kuulostat

Voin kirjoittaa sinulle romanttisen esseen samasta aiheesta, jos haluat - sisältö on silti sama. Miksi haaskata ainutlaatuista elämäänsä suhteessa jossa on onneton ja kumppani raivostuttaa? Toinen vaihtoehto on, että selvennät minulle että miksi.

Ihan turha maalailla pilvilinnoja lottovoitosta, jota ei koskaan tule, kun voisi ottaa vastuun omasta elämästään ja erota. Työkehoitus koski sitä, että pärjää taloudellisesti - toki se on minulle se ja sama jos ei pärjääkään, kunhan lähtee suhteesta jossa tulee vain onnettomaksi. Luuletko sinä, että saatte jotain bonusvuosia elämään sen perusteella että olette haaskanneet aikaanne huonossa suhteessa?

Vierailija
25/28 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan asunut yksin. Se voi pelottaa, jos siitä ei ole kokemusta. Yksinasuminen on myös aika kallista, ellei ole omistusasuntoa. Mutta kyllä kaikesta selviää. Muutkin ovat selvinneet. 

Vierailija
26/28 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaisi vaan rahasi, koska et ole itsenäinen ja osaa elää yksin itsenäistä elämää.

Vierailija
27/28 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan vuoksiko roikut yhdessä ? 

Vierailija
28/28 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin vaikka en voittanutkaan lotossa, enkä missään muussakaan rahapelissä, mutta ikioma uusi kotini tuntui lottovoitolta 30 avioliittovuoden jälkeen. Ei enää sitä juoppoa ilkeää miestä haukkumassa, arvostelemassa ja kiukuttelemassa joka asiasta, vain minä ja oma rauha. Joo, rahaa ei ollut paljonkaan, mutta en vaihtaisi nykyistä olotilaani mihinkään rahasummaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi