Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauppa tällaisessa tilanteessa korvausvelvollinen?

Vierailija
19.01.2008 |

Tänään ruokakaupassa lapseni heitti hanskansa siihen kassahihnalle. Itse en huomannut koko juttua. Kun olimme lähdössä hanska oli kulkenut kassan ohi sinne hihnan päähän ja jumittunut sinne hihnan ja pöydän väliin. Pyysin myyjää pysäyttämään hihnan ja hän pysäytti. Sain kaivettua hanskan sieltä välistä mutta se oli mennyt rikki kun oli pyörinyt siellä ostoksien välissä ja hihnan ja pöydän välissä olevassa raossa.

Kuuluisiko kaupan/myyjän maksaa tuo rikki mennyt hanska? Minä olen todella pettynyt, ettei kauppa mitenkään tullut vastaan asiassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole nolannut itseäsi ja mennyt vaatimaan jotain korvausta :O

Vierailija
2/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kauppa voi vastata kaikesta sen seinien sisäpuolella sattuneesta, nyt ei olla jenkkilässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä hanskoja kuulu heitellä sinne hihnan väliin! ihan oma moka.

Vierailija
4/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, sehän oli sun lapsen vika, ja omasi kun et valvo mitä lapsesi tekee!

Vierailija
5/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei kauppa voi vastata kaikesta sen seinien sisäpuolella sattuneesta, nyt ei olla jenkkilässä

Miksei myyjä voinut laittaa hanskaa sivuun? Miksei hän voinut antaa sitä minulle?

Harmittaa kun kalliista hanskoita meni toinen rikki.

ap

Vierailija
6/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siltä varalta, että ap oli tosissaan niin vastuu lapsen tekemisistä on lapsen vanhemman tai holhoojan.

Jos kassahihna olisi mennyt rikki, olisit sinä ollut korvausvelvollinen kauppiaan niin vaatiessa ja se se vasta olisi ollut kallis keikka! Eli ole onnellinen, että selvisit rikkoutuneella hanskalla.

Terveisin, Kauppias

Vierailija
7/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksei myyjä voinut laittaa hanskaa sivuun? Miksei hän voinut antaa sitä minulle?

Harmittaa kun kalliista hanskoita meni toinen rikki.

ap

Vierailija
8/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi oikeasti syyttää tästä kauppaa eikä mikään hanska nyt niin kallis voi olla...

Vierailija
9/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli Stockalla töissä, ja siellä vasta käsittämättömiä korvausvaatimuksia tulikin... Esim, vaadittiin Stockaa korvaamaan asiakkaan takin kun toisen asiakkaan tupakka oli OVEN ULKOPUOLELLA vahingossa polttanut reijän takkiin... Ja näitähän riittää...

Vierailija
10/10 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjien estävän ja vahtivan mukuloita rikkomasta mitään..!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän