Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2.lapsi tulossa samalle varatulle miehelle...

Vierailija
19.01.2008 |

esikoisemme nyt 2, ja päätimme tehdä pikkusisaruksen.

olemme kaikki onnellisia elämäntilanteesta, myös lapsemme, isä tapaa usein, ja on rakastava.

no, ok, isän vaimo ei ole ilahtunut, kun sai tietää suhteesta ja ensimmäisestä lapsestamme.

toisesta ei saa tietää...

mitäs siihen sanotte, katkerat miestään kyttäävät av-mammat?

*avaan sateevarjon, antakaa sataa paskaa niskaan* :)

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen juttu. Teettehän sitten lapsille selväksi - kun ensin kasvavat - että heillä on sisaria. Ettehän halua että menevät myöhemmällä iällä keskenään naimisiin!!! Tätähän sattuu... =/

Vierailija
22/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. talouselama. fi/doc. te?f_id=567946

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on totta niin mies on valinnut ap:n sijaan rahan. Voimia ap:lle...

Vierailija
24/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies tunnustanut isyytensä? Aiotko kääntyä islamiin, entä mies? Silloinhan monivaimoisuus olisi ainakin moraalisesti ok?

Vierailija
25/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin kävi vasta esittäytymässä miehelleni, kun tiet kohtasi työpaikalla hetkeksi.

Nämä ovat kaikki jo aikusia, mutta heistä näkee, että " salaisuus" on jättänyt jälkensä.

Vierailija
26/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vaikutat täysin tunnevammaiselta ihmiseltä, joka ei pysty ajattelemaan muuta kuin itseään... ei sillä, vielä pahempi se " miehesi" on, joten ansaitsette toisenne.

Onneksi ei itse tarvitse elää tuollaista luuserielämää. Ja joo, ei ole mun mies joka luonasi käy.

Vierailija
27/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ison, tunnetun firman toimitusjohtaja....

että siinäpä se " jokin" ..

-ap

poistun. palaan likemaan päivällä ..

Vierailija
28/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei todellakaan ole mitään ihan normaalia elämää. Tuo on säälittävää puoli-elämää, josta eniten tulevat kärsimään lapsesi. Tai toisaalta, eiväthän he tiedä paremmasta, kun ei äitinsä sellaista pysty tarjoamaan.

Vierailija:

ja liikumme yhdessä kaupungilla, ym.

ihan normaalia elämää, eli ei mitään kerran kk-tapaamista parin tunnin ajan.

minä haluan lapsia, en miestä. no tietty seksiä, mutta se on eri asia;)

-ap

Vierailija
29/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tosielämästä parikin vastaavaa tapausta. En tiedä onko se elämä niin kovin onnellista loppujen lopuksi. Mutta jokainen tavallaan, en elä toisten elämää eikä toisten ratkaisut kuulu mulle.

Vierailija
30/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan juu ap liikkuu lapsensa ja tämän isän kanssa säännöllisesti julkisilla paikoilla maha pystyssä ja kuvittelee ettei tämä naistoimitusjohtaja muka saa kuulla asiasta.

Vierailija
31/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ollut " toinen nainen" , mutta se ei todellakaan pidemmän päälle sopinut minulle.

Miten ihmeessä voitte viettää " normaalia elämää" . Me emme nimittäin todellakaan voineet, vaikka asuimme Helsingissä. Joka ravintolassa tai missä vain voi törmätä tuttuihin - varsinkin kun miehellä oli laaja tuttavapiiri. Tapailimme lähinnä meillä. Ihanko oikeasti miehesi voi tempaista vaikka Lintsille lapsiensa kanssa. Valehteeleko sitten vain pokkana kaikille tutuille? Joku Lintsi tai Korkeasaari kesäpäivänä on aika varma paikka törmätä johonkin tuttuun.

Ihmetyttää kyllä tämä juttu tai ainakin ap:n täytyy valehdella tai sitten kyse on suhteesta, jonka miehen vaimo hyväksyy, joten kiinnijäämisellä ei ole väliä.

Vierailija
32/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle (esim. 3-4 v) tilanteen, jos " perheenä" törmäätte " miehesi" ja hänen vaimonsa tuttaviin ja isä joutuu kieltämään lapsensa näiden tuttujen edessä. Kun kerta ihan normaalisti liikutte...

Vierailija
33/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan ollut, etkä ole varsinkaan enää kun lapsiakin on, kenenkään ykkösrakkaus. Se, kuka pelastetaan vaikka oman hengen uhalla. Mä en ikinä voisi vajota noin alas, mutta joykut ilmeisesti tykkäävät olla ressukoita.

Vierailija
34/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan saattaa hakeutua tuollaiseen tilanteeseen.

Kurjaa kaikkien muiden asianosaisten, paitsi ap:n osalta.

Vierailija
35/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä veikkaan ettei oo!

Vierailija
36/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille voi olla rankkaa sitten kun rupeavat ymmärtämään miksi isä ei halua heitä (näin sen kuitenkin kääntävät). Ja jos kerran juttu on yleisessä tiedossa ja lasten äiti surkuttelun kohde tai naurunalaiseksi joutunut, voipi vaikkuttaa myös lapsiin.

Vierailija
37/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ansaitsemaan haluamaansa elintasoa, vaan pitää vaimon siivellä elää. Onko joku syrjäytynyt?

Vierailija
38/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesi että asuu minun kanssani, ex oli selitellyt naiselle jotain typerää miksi asumme yhdessä, emmekä voi erota, nainen ei alussa tiennyt että miehellä monta vastaavanlaista rakastajarta, enkä minäkään siis vielä silloin.

Tämä nainen asui samassa kaupunginosassa kuin me, näki minut sitten työntämässä vauvan vaunuja, oli aika shokissa, kun miehellänihän ei ollut kanssani mitään tekemistä..

Oli tämän jälkeen minuun yhteydessä, tajusi siis että elämme kuin mies ja vaimo, kuitenkin väkisin hommasi itsensä raskaaksi miehelleni, jonkun aikaa exää jaksoi kiinnostaa nainen ja vauva, mutta aika pian jäivät pois hänen elämästään.

EN juu puolustele exää. oli idiootti ja sika ja patologinen valehtelija ja pettäjä, monta naista aina kerralla ja jätin hänet heti kun tajusin tilanteen.

Tuli vaan mieleen tästä ap:n jutusta tämä tarina, kun tää nainen ihan hulluna vainosi exää, ei voinut tajuta että oli yksi hänen hoidoistaan, ja nehän ei ikinä muutu vaimoiksi, valitettavasti, ei mennyt juu naikkosensa luo kun jätin hänet.

Vierailija
39/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo asuu espoossa, ja minä vantaalla.

liikumme siis vantaalla ja keskustassa, missä milloinkin, mutta emme espoossa.

vaimoon emme törmää.. toivottavasti.

ja isyys on tunnustettu.

sen vaimokin tietää.

ja teitä hurskastelijoita riittää aina.

teidänkin elämäntilanteet voivat muuttua, ja joudutte ajattelemaan asioita kenties uudelta kantilta..

-ap

Vierailija
40/61 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitosi tuntevia ihmisiä. Voin vaan kuvitella minkälainen puheenaihe toi teidän touhu on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän