Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

g;parhaat reklamaatiohyvitykset:rahaa pepsistä 20 e

Vierailija
18.01.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaihdossa ulkomailla ja suomalaisen kämppiksen kanssa kirjoitettiin Pandalle kirje, että meidän tekee kauheesti mieli suomalaista nannaa ja täällä Italiassa on ihan paskaa suklaata ym. Lähettivät meille suoraan kotiin tuotuna (siis sinne Italiaan) 5 kg karkkia!!! Oltiin niin innoissaan tosta!

Vierailija
2/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olin vaihdossa ulkomailla ja suomalaisen kämppiksen kanssa kirjoitettiin Pandalle kirje, että meidän tekee kauheesti mieli suomalaista nannaa ja täällä Italiassa on ihan paskaa suklaata ym. Lähettivät meille suoraan kotiin tuotuna (siis sinne Italiaan) 5 kg karkkia!!! Oltiin niin innoissaan tosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetettiin kaikkialle noita maileja. Fazerilta saatiin maili, jossa sanottiin, että voidaan ostaa netin kautta tuotteita, mutta Panda räväytti:)

Vierailija
4/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliyttäjän maksettavaksi.

Virhe myyntiesitteessä ja sen myötä harhaanjohtaminen, voitto siis oikeasti tilille 15.000 e + oikeudenkäyntikulut meille.

Vierailija
5/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysivät ilmoittamaan alushousujen arvon ja laitoin 250mk ja maksoivat sen tilille. Lisäksi tuli useita paketteja siteitä.

Vierailija
6/6 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olin saanut todella kurjaa palvelua heidän putiikissaan, ja minua oli juoksutettu siellä turhaan.

Mutta sain siis silkkihuivin, sukat sekä puuvillajakun. Kaikki tuotteet siis Jackpotin. Eipä jäänyt siis huono mielikuva ko. merkistä, jota vieläkin ostelen toisinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi