Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet masennuksen vuoksi saikulle jääneestä työkaveristasi?

Vierailija
18.01.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin siinä tilassa että teen vain robottina, pala kurkussa enkä jaksa edes ajatella että menisin hakemaan vähän paussia.

Jo se, että joku kysyisi " miten sulla menee" saisi minut valtoimenaan itkemään.

Jatkan robona niin kauan että tulee oikosulku ja sammun paikoilleni.

Vierailija
2/8 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu että olisiko kyseessä se samainen vittumainen työkaveri vai oikeasti ystäväni. Ystävästä olisin huolissani mutta sellaisesta joka ei ole minulle ollut ystävällinen en jaksaisi kai kovasti välittää? En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin että paranisi.

Vierailija
4/8 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri olisi ollut just sen takia vittumainen ,että asiat eivät ole hyvin???

Vierailija
5/8 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain masentuneet ja ahdistuneet kuvittelevat, että työkaverit pohtivat jatkuvasti juuri heitä. Ei minua oikeasti kiinnosta koko asia, paitsi jos hän on erittäin läheinen työkaveri, jolloin toivon vain, että hän tervehtyisi ja palaisi pian takaisin. Olen itsekin ollut vakavasti masentunut, joten tiedän, millaista se on. Mutta ihan totta, on ihan turha kantaa syyllisyyttä siitä että on sairas tai kuvitella, että työkaverit paheksuvat. Ei masentunut ole heidän elämänsä keskipiste!

Vierailija
6/8 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivoisin tietenkin että paranisi pian

Vierailija
7/8 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uunniitelua, niin ärsyttäisi taas suunnattomasti! Tämä tyyppi on oikein ammattivalittaja ja hakee sairaslomaa ihan ammatikseen. Kas kun jaksaa vaikeassa raskaudessa ennenaikaista synnytystä peläten shoppailla hulluilla päivillä ja kantaa sellaista muovikassimäärää, että en osta edes vuodessa niin paljoa!

Vierailija
8/8 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

uunniitelua, niin ärsyttäisi taas suunnattomasti! Tämä tyyppi on oikein ammattivalittaja ja hakee sairaslomaa ihan ammatikseen. Kas kun jaksaa vaikeassa raskaudessa ennenaikaista synnytystä peläten shoppailla hulluilla päivillä ja kantaa sellaista muovikassimäärää, että en osta edes vuodessa niin paljoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän