Olisitko miehen kanssa joka on pannut thaimaalaisia?
Haittaisiko vai suhtautuisitko neutraalisti kuten muihinkin entisiin naisiin?
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:41"]
En olisi. En myöskään miehen, joka pannut virolaisia tai muita itäeurooppalaisia. Niin suuri tautiriski (hiv ja hepatiitit). Mutta en mä edes tiedä, minkämaalaisia mun mies on pannut, ei tullut silloin kauan sitten mieleenkään käydä entisten kansallisuuksia läpi.
[/quote]
Eikö kannattaisi ennemmin laittaa mies tautitesteihin ja pyytää nähdä tulokset kirjallisina? Eihän niitä tauteja varmaksi voi päätellä eksien kansallisuuden perusteella. Tai sen perusteella mitä mies niistä valehtelee, en usko, että pahimmat häntäheikit tai prostituoitujen käyttäjät edes kertovat näistä uusille suhteilleen. (Tai edes vanhoille.) Ja vaikka sattuisi millainen kiltti-uskovainen-nörtti, tautitartuntaan silti riittää yksi ainoa kertaa supisuomalaisen Marjatan kanssa, jos on huono tuuri.
Mä hölmö olen huolinut miehen joka oli käynyt sutaisemassa jotain ällöä thaikkuhoroa. En olisi ikinä uskonut hänestä!
Paljastui vasta siinä vaiheessa kun olin jo niin ihastunut että päätin vaan sit sulattaa asian. Muuten kunnon mies.
Oksettavaa tollanen thaikkujen hyväksikäyttö, hyi hyi hyiiii!!!!
Sama kun itse lähtisin Gambiaan ja käyttäisin paikallista lihatiskiä hyväkseni. Ne reppanat antaa mitä vaan et saisivat edes ruokaa! Haluaisin että seksikumppani haluaa mua ihan itseni takia eikä rahojeni.
Hyvä meininki naiset! En minäkään kelpuuta suhteeseen naisia, joilla on ollut ulkomaalaisia poikaystäviä. Tai muutenkaan yhden yön hoitoja.
Pitäkää toi linja!
T. Miehinen mies.
Miehet jotka panevat thaimaalaisia, pitävät thaimaalaisista eivätkä AV-mammoista. Joten AV-mammojen on turha pohtia tällaisia kysymyksiä.
Joskus tuntuu siltä että rasismi ei kuki Suomessa, että emme ole mitään rasistijuntteja ja sitten taasen ryöpsähtää niin että tuntuu.
Neukut sanoneet meitä fasistisioiksi sota-aikaan ja olemme niitä yhtä.
Minä olen. Mies tunnusti vuosien tuntemisen jälkeen olleensa kolmen thaimaalaisen ilotytön kanssa. Siis kaikki naiset samalla reissulla parikymppisenä. Puolusteli sillä, että vähemmän sentään kuin kaverit, jotka osti joka ilta naisen ja parhaimmillaan kaksi kerralla. Kysymys oli parikymppisten nuorten miesten hulivili-reissusta. Osalla (kuten mun miehellä) oli silloin avopuolisot kotona, mutta ei se paljon mielessä silloin ollut. Aika yöks-juttu, mutta en jaksa sitä miettiä ja en mä nyt tuollaisen takia ala metelöiden melkein 20 vuotta myöhemmin, kun on hyvä parisuhde ja lapset ja kaikki. Taisin aika kipakat kommentit sanoa ja ei ole siitä puhuttu sittemmin. Eikä se aktiivisesti vaivaakaan. Mies oli nuorena hyvännäköinen ja sai kyllä naisia, saisi edelleen. Enemmän se kai oli nuorten miesten halua sikailla.
Jos mies hylkää naisen joka asioinut esim gambialaisen tai mamun etc, niin jo leimataan raisistiksi ja ennakkoluuloiseksi ja vaikka mitä. Mut ans olla jos mies esim thaikkua tai muuta vastaavaa, lukee ylempänä seuraukset.
Ootte käsittämättömiä kaksinaamaisia
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:44"]
Tämähän on kiertoteitse rasistista.
Jos ulkomaalainen mies leimaisi naisen noin, tuo täyttäisi jo rikosoikeudelliset tunnusmerkistöt ja esittäjä olisi kaikkien junttirasistien äiti.
[/quote]
No vähän väliähän täällä joku mies tai "mies" inisee "mamupatjoista" ja miten ei koskaan voisi häpäistä itseään sellaisen kanssa joka on joskus ollut mustan miehen tai muslimin kanssa. Pakkoko on naistenkaan sulattaa thaikkuexiä jos ei halua.
t. 6
Oletteko te thaiprostituoituja ostavat lukeneet mitä niille tytöille tehdään?
Miten niille laitetaan esim. lapsena jo murskattua chiliä vaginaan kidutuksena, kaivetaan silmiä ulos, joukkoraiskataan, poltetaan tupakalla, jotta ne saadaan alistettua?
Tiedättekö, että ne myydään yleensä jo lapsena prostituutioon? Tiedättekö, että niillä on lapsena saattanut olla kymmeniä asiakkaita päivässä?
En ikinä, ikinä olisi edes hyvänpäiväntuttu ihmisen kanssa, joka osaltaan rahoittaa tuollaista toimintaa.
Itse en kans välttis. Haluaisin tietää millä tavalla Se on teidän mielestänne rasistista jos ei kannata ihmiskauppaa ? Suurin osa sanoi juuri että ei panisi koska heidän mielestään thaimaalaisten hyväksikäyttäminen ei ole ok, pitäskö sit olla sitä mieltä että hyväksikäyttö on ok ?
Joo no mun mies on pannut kahta thaikkua. Kuulema niiden naisten puolelta tullut aloite, en nyt kyllä ihan tätä usko. Ja kyllä, asia vaivaa aivan helvetisti. Olen sitten ilmeisesti rasisti.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 14:11"]
Olisi paljon helpompi hyväksyä länsimaisella prostituoidulla käyminen kuin kehitysmaan köyhien hyväksikäyttö pillun saamisen merkeissä.
[/quote]
Minusta on hyväksyttävämpää suosia kehitysmaiden tuotteita ja palveluja, koska se tasaa tuloeroja maailmassa. Ne kehitysmaan köyhät tytötkin tarvitsee rahaa ruokaan ja asumista varten, eikö vain?
[/quote]
Tää nyt on pelkkää trollausta, mutta ajattelin silti vastata asiallisesti, koska kysymys on tavallaan mielenkiintoinen. Hyväksyn prostituution eettisessä mielessä, mutta oman miehen ollessa kyseessä se olisi ylipäätään hankalaa. Ei vaan hirveästi nappaa sellaiset miehet, jotka eivät muuten saa tai joita kiehtoo sellainen dynamiikka.
Mitä thainaisiin tulee, niin mulle itsemääräysoikeus omasta kropasta on hirveän tärkeää ja ahdistaa ajatuskin, että joutuisi vastoin omaa tahtoaan myymään itseään joko perustoimeentulon takia tai pakotettuna. En pystyisi missään tapauksessa olemaan sellaisen miehen kanssa, joka käyttäisi tuollaista tilannetta hyväkseen. Jos se olisi aidosti naisen oma ammatinvalinta niin se voisi olla vähän helpompi sulattaa. Uskon, että suomalaisen kanssa tuo olisi helpompi varmistaa.
En olisi. Markkina-arvo 0 sellasella miehellä joka on huorissa käynyt. Koskee myös muita kuin thaikkuja. Jostain syystä parhaat ja komeimmat suomimiehet on niitä jolle ei tulis tollanen mieleenkään. Sit on nää reppanat jotka juoksee siellä yhtenään ja hehkuttaa maata ja sen naisia joka käänteessä, huh. Ja sit ne nuorena kaveriporukan psinostuksesta sikailleet. Kaks viimestä ryhmää ei kiinnosta, en pystyis.
En - ja koskee kaikkia miehiä ja naisia, jotka prostituoituja käyttävät. Inhottaa ajatus siitä bakteerikasvustosta, mikä sieltä tarttuu. Inhottaa sellainen luonne, joka tuollaiseen hyväksikäyttöön rupeaa. Ei nappaa, ei. Ja kun ei ole arvostusta, ei ole mitään.
En voisi jakaa elämääni henkilön kanssa joka ostaa naisen (tautiriskeistä välittämättä jättäminen kertoo ihmisestä myös ihan tarpeeksi)
En hyväksy. Prostituutio on ihmisten hyväksikäyttöä, köyhissä maissa erityisen julmaa. Kaikkihan tän tietää. myös ne "hulivipojat" tietää sen, hyi helvetti mitä sikoja, yök.
En olisi todellakaan, ajatuskin kuvottaa ja vieläpä että oli monia thaikkuja pannut miehellä varmaan joku fetissi niihin tai sit niiltä saa vain helpommin helpommin, kun mitä on nähnyt ja kuullut niin osa niistä on ainakin rahan perässä. Eri asia jos olisi ollu vaikkapa yksi nainen jolla olisi juuret thaimaasta, mutta asunut elämänsä suomessa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:10"]
Mitä thainaisiin tulee, niin mulle itsemääräysoikeus omasta kropasta on hirveän tärkeää ja ahdistaa ajatuskin, että joutuisi vastoin omaa tahtoaan myymään itseään joko perustoimeentulon takia tai pakotettuna.
[/quote]
Tiesitkö, että Amnesty paraikaa pohtii kannanottoa prostituution laillistamiseksi, ja siinä yhtenä perusteluna on nimenomaan itsemääräämisoikeus: jokaisella naisella on vapaus päättää omasta kehostaan, ja käyttää sitä taloudellisen hyödyn tavoittelemiseen.
Ovatpa suomalaiset naiset mustasukkaisia ja rasisteja thaimaalaisia prostituoituja kohtaan. Jälleen yksi syy hakea vaimo Thaimaasta.
Tämähän on kiertoteitse rasistista.
Jos ulkomaalainen mies leimaisi naisen noin, tuo täyttäisi jo rikosoikeudelliset tunnusmerkistöt ja esittäjä olisi kaikkien junttirasistien äiti.