Olisitko miehen kanssa joka on pannut thaimaalaisia?
Haittaisiko vai suhtautuisitko neutraalisti kuten muihinkin entisiin naisiin?
Kommentit (101)
En olisi. Tosin olen mies ja hetero.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:26"]
En olisi. Tosin olen mies ja hetero.
[/quote]
Buahahhaa. Yllättävän monelle kelpaa ladyboi.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:59"]Haittaisiko vai suhtautuisitko neutraalisti kuten muihinkin entisiin naisiin?
Olen rakastellut useita thainaisia. Ovat ihania kaikki.
-Mies28v-
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:26"]
Heh, tapasin mukavan thainaisen asuessani Saksassa. (itseäni 10v vanhemman, jota en olisi naisen vartalosta ikinä uskonut). Yksi asia johti toiseen ja harrastimme säännöllisen epäsäännöllisesti (maksutonta) seksiä muutaman vuoden ajan. Olen nyt varmaan ihan kauhea ihminen monenkin suomalaisnaisen mielestä. :D
[/quote]
Montakohan kertaa tässäkin ketjussa on mainittu ettei haittaa, jos on ollut jonkun thainaisen kanssa, joka ei ole pakotettu myymään itseään....
Luetun ymmärtäminen.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 19:25"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 18:34"]
Onhan se melkein yhä paha jos nainen kännissä jakanut pimperoa kelle tahansa vaikkei siitä ole vastiketta käytetty jos ollut siinä tilassa ettei ole hallinnut itseään. Siis nainen pilannut itsensä eikä kelpaa enää kellekään vaimoksi.
Ja näitä tapauksia on paljon. Niitä jotka kehuvat vielä panoillaan.
[/quote]
Paneminen on mukavaa. Ihmisen ostaminen ei.
[/quote] Ihmisten seksuaalisuus on erilaista. Jotkut inhoavat panemista mutta haluavat tulla ostetuiksi. Onko vaikka jäniksellä parempi lämpimässä asunnossa kuin talvella metsässä? Myös esim.eurooppalaisten afrikkalaisilta ostamat orjat olivat onnekkaita, koska pääsivät parempaan elämään.
[/quote]
Olet sairas.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 13:59"]Haittaisiko vai suhtautuisitko neutraalisti kuten muihinkin entisiin naisiin?
-Mies28v-
[/quote]
Eli olet ostanut seksiä? Ei se seksin osto mitään rakastelua ole. Lähinnä joko raiskaamista tai toiseen runkkaamista.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:18"]
Tää on siinä mielessä mielenkiintoinen ketju, että huomaa hyvin miten selkeesti naiset jakaantuu kahteen leiriin asian suhteen. Tiedä sitten mistä johtuu, onko itsetuntokysymys vai jotain muuta.
[/quote]
Kyseessä on moraalinen kysymys. Haluan miehen jolla on moraali.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:03"]
Oletteko te thaiprostituoituja ostavat lukeneet mitä niille tytöille tehdään?
Miten niille laitetaan esim. lapsena jo murskattua chiliä vaginaan kidutuksena, kaivetaan silmiä ulos, joukkoraiskataan, poltetaan tupakalla, jotta ne saadaan alistettua?
Tiedättekö, että ne myydään yleensä jo lapsena prostituutioon? Tiedättekö, että niillä on lapsena saattanut olla kymmeniä asiakkaita päivässä?
En ikinä, ikinä olisi edes hyvänpäiväntuttu ihmisen kanssa, joka osaltaan rahoittaa tuollaista toimintaa.
[/quote]
Olen kokolailla satavarma, että hyvänpäiväntuttuihisi kuuluu miehiä, jotka ovat moista toimintaa osaltaan rahoittaneet. Melko suurella todennäköisyydellä myös ihan tutuistakin niitä löytyy. Jos siis ylipäätään yhtään miestä tunnet?
[/quote]
Mun tuttavapiiristä ei ainakaan löydy :) Katsos kun kaikki miehet eivät ole raiskaajia.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:48"]
-Mies28v-
[/quote]
Eli olet ostanut seksiä? Ei se seksin osto mitään rakastelua ole. Lähinnä joko raiskaamista tai toiseen runkkaamista.
[/quote]
Onneksi suomalaisen naisen kanssa ei tarvitse pohtia tällaisia asioita. Kerran kuussa lähetyssaarnaajassa, tai silloin kun Prinsessa vain suvaitsee. Ei ole runkkaamista eikä raiskaamista ... Eikä kyllä rakasteluakaan.
Jos olisi ollut normaali seurustelusuhde niin kyllä. Postimyyntivaimo/matkalla tavattu prostituoitu ei. Olisi paljon helpompi hyväksyä länsimaisella prostituoidulla käyminen kuin kehitysmaan köyhien hyväksikäyttö pillun saamisen merkeissä.
En hyväksy taikkuhuorissa käyneitä miehiä,ällöttäviä ovat.Tiedän muutaman tälläisen miehen ja ovat selvin päin tosi ujoja,mut kännissä alkavat suoltaa ällöttäviä naista halventavia pillujuttuja.Hyi saatana.
Lähtökohtaisesti en olisi kiinnostunut tietämään existä. Miksi olisin, en itsekään kertoisi seurustelun alussa existäni.
Voisin olla, mutta lähtökohtaisesti kaikki jotka thaikkujen kanssa naivat tuppaavat olemaan aika säälittäviä, rumia ja pienimunaisia. Sellaisen kanssa taas en halua olla.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 13:18"]
Tää on siinä mielessä mielenkiintoinen ketju, että huomaa hyvin miten selkeesti naiset jakaantuu kahteen leiriin asian suhteen. Tiedä sitten mistä johtuu, onko itsetuntokysymys vai jotain muuta.
[/quote]
Kyseessä on moraalinen kysymys. Haluan miehen jolla on moraali.
[/quote]
Minä taas haluan naisen jolla on pillu.
Eiku mä tykkäsin enemmän siitä Darcysta.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 22:39"]
Minä taas haluan naisen jolla on pillu.
[/quote]
Luulen, että jossakin saattaa olla nainen, jolla on pillu, mutta harvinaisia ovat.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 23:01"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 20:48"]
-Mies28v-
[/quote]
[/quote]
Onneksi suomalaisen naisen kanssa ei tarvitse pohtia tällaisia asioita. Kerran kuussa lähetyssaarnaajassa, tai silloin kun Prinsessa vain suvaitsee. Ei ole runkkaamista eikä raiskaamista ... Eikä kyllä rakasteluakaan.
[/quote]
Meillä kyllä joko pannaan tai rakastellaan joka päivä. Miksi et ota naista joka nauttii seksisä? Ainiin...lassukoille pitää olla pihtarineitsyt...sori unohdin :D
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:03"]
Oletteko te thaiprostituoituja ostavat lukeneet mitä niille tytöille tehdään?
Miten niille laitetaan esim. lapsena jo murskattua chiliä vaginaan kidutuksena, kaivetaan silmiä ulos, joukkoraiskataan, poltetaan tupakalla, jotta ne saadaan alistettua?
Tiedättekö, että ne myydään yleensä jo lapsena prostituutioon? Tiedättekö, että niillä on lapsena saattanut olla kymmeniä asiakkaita päivässä?
En ikinä, ikinä olisi edes hyvänpäiväntuttu ihmisen kanssa, joka osaltaan rahoittaa tuollaista toimintaa.
[/quote]
Jep, se on kyllä etovaa touhua. Mistä luit tuosta chilistä?
Heh, tapasin mukavan thainaisen asuessani Saksassa. (itseäni 10v vanhemman, jota en olisi naisen vartalosta ikinä uskonut). Yksi asia johti toiseen ja harrastimme säännöllisen epäsäännöllisesti (maksutonta) seksiä muutaman vuoden ajan. Olen nyt varmaan ihan kauhea ihminen monenkin suomalaisnaisen mielestä. :D
"German man no good, finnish man very good. "
t:M35